Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace střední školy
Furáková, Jana ; Svobodová, Zuzana (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Diplomová práce s názvem Marketingová komunikace střední školy se zaměřuje na zjišťování vlivu marketingové komunikace střední odborné školy na rozhodnutí žáků podat na tuto školu přihlášku ke studiu. Teoretická část se věnuje střednímu vzdělávaní, jeho ukotvení ve vzdělávacím systému České republiky a faktorům, které ovlivňují žáky při výběru střední školy. Dále popisuje základní pojmy z oblasti marketingu, specifika marketingu ve vzdělávání, marketingový mix školy, prostředí obklopující školu, popisuje její SWOT analýzu. Věnuje se marketingové komunikaci školy a jejím nástrojům. Empirická část je rozdělena do dvou fází. První fáze je založena na předvýzkumu formou rozhovorů se žáky pro konkretizaci a ujasnění otázek do dotazníku a následného dotazníkového šetření. Ve druhé fázi je na základě metodologie kvantitativního výzkumu provedeno dotazníkové šetření mezi stávajícími žáky střední odborné školy, které zjišťuje důvody pro podání přihlášky na střední odbornou školu. Věnuje se také formám marketingové komunikace, zdrojům, které jsou využívány ke zjišťování informací a marketingové komunikaci směrem k veřejnosti. Pro hlubší náhled do dané problematiky je šetření analyzováno jako celek a i po jednotlivých okresech, ze kterých respondenti pochází. Diskuze a závěr práce přináší vyhodnocení poznatků...
Marketingová komunikace základní školy
Furáková, Jana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
Marketingová komunikace základní školy ABSTRAKT Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve školství. Cílem práce je komparace marketingové komunikace základních škol v hlavním městě a základních škol v okrese Nymburk z pohledu rodičů. Tato zjištění budou provedena na základě rozeslaných dotazníků v elektronické formě, které budou adresovány rodičům žáků z pěti základních škol v Praze 12 a pěti základních škol v okrese Nymburk. Cílem dotazování bude alespoň 70 % návratnost z celkově rozeslaných 300 dotazníků. Následně bude vyhodnoceno dotazníkové šetření a budou analyzovány rozdíly v marketingové komunikaci v Praze a v okrese Nymburk. Výzkumné šetření se zaměřuje na rozdíly v používaných marketingových nástrojích, komplexnosti poskytovaných informací prostřednictvím webových stránek základních škol a také otázkou, zda je komunikace rozhodujícím faktorem při výběru základní školy. Krátce se také zabývá produktem školy, který úzce souvisí s marketingovou komunikací a mixem. V závěru práce je uveden stav obou srovnávaných okresů základních škol. Srovnání zohledňuje, jak věk, tak i vzdělání respondentů. A navíc informuje rodiče o aktuálním stavu marketingové komunikace mezi školami a rodiči. Tato práce by měla pozitivně přispět jak rodičům, tak ředitelům škol, kteří z výsledků uvidí, zda...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.