Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh internetové propagace pro elektronický obchod
Němec, Pavel ; Kaňka, Mirek (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice návrhu online propagace pro konkrétní skupinu internetových obchodů. První část se zabývá objasněním pojmů, které jsou úzce spjaty s danou problematikou. V druhé části je analyzována dosavadní propagace internetových obchodů. V návrhové části je pak několik dílčích návrhů, které vedou ke zlepšení propagace e-shopů.
Analýza úspěšnosti newslettrových kampaní
Kosmák, Petr ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Cílem práce je přinést rozbor vybraných e-mailingových (newsletterových) kampaní, jaké druhy informací společnosti prostřednictvím newsletterů sdílí, zda je frekvence newsletterů optimální a jak je tato forma marketingové komunikace recipientem vnímána. Tento cíl je plněn na základě dvou metod, které jsou v práci využity. Tou první metodou je sběr newsletterů od vybraných společností a sledování jejich obsahu, frekvence a dalších charakteristik. Druhou metodou, která je v práci použita, je metoda dotazníkového šetření. Prostřednictvím obou metod byly získány výsledky, které primárně svědčí o tom, že newslettery nejsou v současné době příjemci vnímány jako pozitivní forma komunikace, ale jsou zde negativní prvky, které příjemce odrazují od toho, aby newslettery přijímali.
Zhodnocení online marketingové komunikace vybraného subjektu
Mocek, Tomáš ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Lucie, Lucie (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na nástroje online marketingové komunikace a jejich efektivitu. Teoretická část je zaměřena na základy online marketingu a především na shrnutí a charakteristiku jednotlivých nástrojů online marketingu. U těch jsou dále popsány jejich hlavní výhody a možnosti využití. Praktická část představuje vybranou anonymizovanou společnost, pro kterou jsou jednotlivé nástroje analyzovány. Analyzovány jsou především placené kanály, které společnost využívala k propagaci svých služeb ve sledovaném období a to z pohledu chování návštěvníků na webu a z pohledu efektivnosti jednotlivých kanálů. Vyhodnocení je provedeno sledováním klíčových ukazatelů pomocí nástroje pro webovou analytiku Google Analytics. Cílem diplomové práce je zhodnocení efektivity online marketingových nástrojů vybrané společnosti. Dílčím cílem je na základě analyzovaných dat navržení možných změn a další doporučení v této oblasti.
E-mailing
Manová, Kateřina ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Toth, Daniel (oponent)
Práce analyzuje současné využití e-mailové komunikace společnosti O2 a navrhuje možná zlepšení dle nejaktuálnějších trendů. V teoretické části práce je pomocí syntézy zdrojů nastíněn ucelený přehled východisek e-mail marketingu. V praktické části je provedena analýza vybrané společnosti, doplněná o jednotlivá doporučení, která vychází z poznatků získaných v teoretické části a know-how odborníků, věnujících se e-mailingu.
Marketingová online komunikace vybrané firmy
Bůbalová, Tereza ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je analýza současného stavu marketingové online komunikace společnosti LIP distribution, s.r.o., a návrh na její zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá podrobným přehledem o možnostech, které internetový marketing nabízí, o nejpoužívanějších nástrojích a jejich významu pro společnosti. Praktická část je věnována analýze současného stavu internetového marketingu společnosti LIP distribution, s.r.o. Velká pozornost je v praktické části věnována také rozhovoru s majitelem společnosti, díky kterému je návrh na zlepšení marketingové online komunikace pro tuto firmu realizovatelný.
RFM analýza zákazníků e-shopu s pánskými doplňky
Králíček, Pavel ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubátová, Eliška (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá RFM analýzou a jejím využití ve vztahovém marketingu v online prostředí. Zasazuje RFM analýzu do kontextu marketingového mixu i historického vývoje marketingových koncepcí. Cílem práce je sestavení RFM modelu a jeho aplikace na e-mailovou komunikaci se zákazníky e-shopu. Práce popisuje rozeslání e-mailové kampaně a vyhodnocení jejích výsledků z hlediska předpokladů RFM analýzy. Měla by sloužit jako doklad snadnosti aplikace RFM analýzy na zákaznickou bázi a případně jako podklad pro další směr marketingového výzkumu.
Právní otázky direct marketingových sdělení v České republice
Demuthová, Martina ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Hubková, Pavlína (oponent)
Práce se zabývá problematikou direct marketingu, jeho nástroji a právními předpisy s ním souvisejícími. Direct marketing je forma marketingové komunikace, při které je využíváno přímo komunikace se zákazníkem. V současné době jeho význam v marketingu stále roste, a s tím roste také množství tzv. nevyžádaných obchodních sdělení, které jsou v práci rovněž charakterizovány. V práci je nejdříve vysvětlen pojem direct marketing, jeho výhody a nevýhody, jednotlivé nástroje a jejich role v současné době. Dále je shrnuta současná právní a etická úprava a orgány zajišťující samoregulaci v ČR. V rámci práce je proveden výzkum na vzorku více než 300 respondentů, zjišťující frekvenci, s jakou se s DM setkávají, jejich postoj k jednotlivým nástrojům a aspekty, které jim vadí na jednotlivých formách DM komunikace.
Současný e-mailing společnosti Nutricia a návrh na jeho zlepšení
Valc, Pavel ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kováčik, Matěj (oponent)
Cílem práce je analyzovat současný e-mailing společnosti Nutricia a navrhnout to nejlepší, co lze aktuálně dělat v automatizovaném e-mailingu. Doporučení jsou založená na možnostech e-mailingového nástroje Silverpop, který patří mezi absolutně nejvyspělejší e-mailingové technologie současnosti a Nutricia si ho vybrala pro rozvoj svého e-mailingu. Autor na základě svých zkušeností e-mailing specialisty a ovládání nástroje Silverpop doporučí to nejlepší ze současného e-mail marketingu a přizpůsobí na byznys Nutricia. V teoretické části práce jsou rozebrány předpoklady úspěšného e-mailingu a syntéza zdrojů předkládá ucelený přehled o současném e-mail marketingu. V praktické části jsou provedeny analýzy firmy Nutricia a konkurence, na což navazuje souhrn doporučení podložený zkušenostmi autora a know how firem implementujících Silverpop.
Možnosti optimalizace životního cyklu zákazníka e-shopu
Hlaváčová, Linda ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Chytilová, Marie (oponent)
Pokud e-shop stojí o věrné zákazníky, musí s nimi nejdříve začít vztah aktivně budovat. Tato diplomová práce pojednává o metodách, kterými může e-shop začít pracovat na vytváření silného vztahu se zákazníkem a zasadit je do kontextu aktuálních trendů v online marketingu a současných vyspělých komunikačních technologií. Téma optimalizace životního cyklu zákazníka, které leží na pomezí analýzy dat, komunikace, online marketingu a vylepšování firemních procesů, zatím není v ČR příliš rozšířené. A to ani přestože se nejedná o metody, které by byly příliš náročné na osvojení nových nástrojů nebo jiných vstupních bariér. Práce by měla poskytnout provozovatelům e-shopů a jejich marketérům ucelený návod, jak poznatky z oblasti optimalizace životního cyklu zákazníka aplikovat i na svůj e-shop.
Optimalizace emailové komunikace softwarové společnosti
Gubišová, Kristýna ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Nadrchal, Tomáš (oponent)
Komunikace se zákazníkem je velice důležitou složko u internetového marketingu samotného. O jednou získaného zákazníka je důležité pečovat, pro tože jakmile bude zákazník jednou zklamán, je velice obtížné získávat jeho důvěru a náklonost zpě t. Diplomová práce identifikuje e-mailový marketing jako celek, zabývá se jeho současnými tre ndy a zkoumá jak samotný e-mail a jeho prvky ovlivňují psychiku a chování příjemců a snaží se o identifikování způsobů, jak si zákazníkovu důvěru udržet. V práci jsou představeny e-maily z praktick ého prostředí softwarové společnosti, na které jsou poté aplikovány změny vyplývající z výzkumu ve řejného mínění, tyto e-maily jsou vyhodnoceny a porovnány s minulými verzemi e-mailů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.