Název: Analýza úspěšnosti newslettrových kampaní
Překlad názvu: Analysing the success rate of newsletter campaigns
Autoři: Kosmák, Petr ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: direct marketing; e-mailing; komunikační mix; marketingová komunikace; Newsletter; communication mix; direct marketing; e-mailing; marketing communication; Newsletter

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52802

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264294


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet