Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Modulární a databázový film
Chytilová, Marie ; Fišerová, Michaela (vedoucí práce) ; Řehořová, Irena (oponent)
V práci představuji modulární a databázový film jakožto filmy s nelineárním dějem a komplikovanou strukturou. Uvádím příklady těchto filmů, detailně je rozebírám, zmiňuji různé postoje k filmům s nelineárním narativem, tyto filmy porovnávám, připomínám základní principy klasického filmu, abych ukázala, kde dochází k proměně. Modulární film vyžaduje diváka, který s filmem aktivně pracuje, podílí se na tom, aby měl film smysl. Podobá se tak uživateli nových médií, jehož lze charakterizovat nejen jako příjemce mediálních obsahů, ale i jako tvůrce, spoluautora a průzkumníka. Nová média proto v práci rozebírám především z hlediska jejich uživatelů, ukazuji jak se jejich vztah proměňuje, ale také rozebírám v čem jsou tato média nová. Databázový film zase reflektuje databázi, formu s níž se v dnešní době setkáváme čím dál častěji, a která se stává nezbytnou součástí nových médií. Při analyzování charakteristik nových médií a filmů s komplikovanou strukturou tak poukazuji na možný vztah mezi novými médii a modulárním a databázovým filmem z hlediska jejich uživatelů.
Možnosti optimalizace životního cyklu zákazníka e-shopu
Hlaváčová, Linda ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Chytilová, Marie (oponent)
Pokud e-shop stojí o věrné zákazníky, musí s nimi nejdříve začít vztah aktivně budovat. Tato diplomová práce pojednává o metodách, kterými může e-shop začít pracovat na vytváření silného vztahu se zákazníkem a zasadit je do kontextu aktuálních trendů v online marketingu a současných vyspělých komunikačních technologií. Téma optimalizace životního cyklu zákazníka, které leží na pomezí analýzy dat, komunikace, online marketingu a vylepšování firemních procesů, zatím není v ČR příliš rozšířené. A to ani přestože se nejedná o metody, které by byly příliš náročné na osvojení nových nástrojů nebo jiných vstupních bariér. Práce by měla poskytnout provozovatelům e-shopů a jejich marketérům ucelený návod, jak poznatky z oblasti optimalizace životního cyklu zákazníka aplikovat i na svůj e-shop.

Viz též: podobná jména autorů
1 CHYTILOVÁ, Marcela
2 CHYTILOVÁ, Monika
4 Chytilová, Markéta
5 Chytilová, Martina
1 Chytilová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.