Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 79 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postoje studentů k netradičním sportům
Krouský, Michal ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Kaprálková, Michaela (oponent)
Název: Postoje studentů k netradičním sportům. Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit postoje studentů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy k vybraným netradičním sportům. Vedlejším úkolem je zjištění ideálních informačních kanálů pro netradiční sporty a sepsání doporučení, jak tyto sporty zpopularizovat. Metody: Pro průzkum postojů studentů k netradičním sportům bylo použito elektronické dotazování. Výsledky byly statisticky vyjádřeny metodou absolutní a relativní četnosti. Součástí celého výzkumu byl i předvýzkum, který sloužil k výběru několika netradičních sportů, které byly v práci více rozebrány. Výsledky: Výsledkem průzkumu bylo zjištění určitých rozdílů mezi aktivním provozováním netradičních sportů a jejich sledováním. Zároveň bylo zjištěno, že některé asociace vybraných netradičních sportů neefektivně využívají sociální sítě, na což by se měli zástupci těchto sportů zaměřit, pokud chtějí zvýšit popularitu. Průzkum také ukázal, že k provozování netradičních sportů vede zájemce převážně sociální skupina, a i k tomu by měli zástupci těchto sportů přihlédnout. Zároveň by se propagátoři měli snažit dostat netradiční sporty do škol, podobně jako se to podařilo u jiných, dnes velmi populárních sportů. Klíčová slova: Popularita, dotazování, netradiční sporty, atraktivita sportu,...
Výzkum spokojenosti fanoušků vybraného fotbalového klubu
Navrátil, Daniel ; Kaprálková, Michaela (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Výzkum spokojenosti fanoušků vybraného fotbalového klubu Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit, jaká je spokojenost a loajalita fanoušků fotbalového klubu Sparta Praha, a následně rozdělit fanoušky do segmentů podle věkových kategorií. Praktickou implikací je potom zjistit, co je pro tyto segmenty důležité, aby klub mohl předcházet jejich nespokojenosti, popř. zajistit jejich spokojenost. Metody: Pro získání relevantních dat byl využit kvantitativní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazování probíhalo elektronickou formou. Výsledky: Z provedeného výzkumu a jeho výsledků vyplívá, že jednotlivé segmenty klubu mají v určitých oblastech rezervy, které se dají využít pro zlepšení. Klíčová slova: sportovní marketing, kvantitativní výzkum, dotazování, loajalita, spokojenost fanoušků
Experimentální činnosti ve výuce chemie v České republice a v zahraničí
VĚŽENSKÝ, Jan
Cílem bakalářské práce je zmapování aktuálního stavu využívání experimentálních činností ve výuce chemie v České republice a v zahraničí na základě autentických výpovědí absolventů základních a středních škol. Práci tvoří teoretická a praktická část, které jsou řazeny do kapitol v chronologickém sledu tak, aby byla zajištěna myšlenková návaznost řešené problematiky. V prvních kapitolách je přiblížena výuka chemie v České republice jak v dobách minulých, tak v současné době. Dále jsou rozebírány a popisovány vzdělávací soustavy ve vybraných zemích světa a přístup k výuce chemie v těchto zemích. V závěru teoretické části jsou popsány různé druhy experimentů, jejichž prostřednictvím autor poukazuje na aktuální trend ve vzdělávání, v němž dochází k přesunu na badatelsky orientovanou výuku. V praktické části autor provedl analýzu autentických výpovědí absolventů základních a středních škol týkajících se průběhu výuky chemie a využívání experimentálních činností, na jejímž základě identifikoval podobnosti i rozdíly ve využívání experimentálních činností a v přístupu k výuce chemie obecně. Je zde patrný rozdíl v přístupu k chemickým experimentům, přičemž se přístup shoduje mezi Českou republikou a Německou spolkovou republikou, ale odlišuje se v porovnání s Francií a Indií. Závěr nelze zobecnit z důvodu malého vzorku respondentů, avšak provedená analýza naznačila možné rozdíly v pojetí výuky chemie a experimentálních činností, které mohou mít dopad na postoje a úspěšnost žáků, a otevírá prostor pro další zkoumání s užitím kvantitativních metod pedagogického výzkumu.
Průzkum spokojenosti zaměstnanců se službou od společnosti XXX
Rýc, Tomáš ; Kaprálková, Michaela (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Průzkum spokojenosti zaměstnanců se službou od společnosti XXX Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je ověřit spokojenost zaměstnanců nejmenované firmy s programem od společnosti XXX. Na základě zjištěných názorů a připomínek bude navrženo doporučení, zdali by tato služba měla být zmíněným zaměstnancům dále nabízena se v současném obsahu, v modifikované formě či jim v budoucnu nebude poskytována vůbec. Metody: V práci bylo využito kvantitativní metody formou online elektronického dotazování a kvalitativní metody prostřednictvím individuálního hloubkového interview. Dotazník, který vyplňovali zaměstnanci z oddělení mzdového účetnictví, vycházel z metody založené na principu SERVPERFu. Za účelem porozumění činnosti společnosti XXX se uskutečnilo interview s osobou z užšího vedení této firmy. Výsledky: Výsledky průzkumu mezi zaměstnanci jsou zachyceny přehlednou grafickou formou a za pomoci tabulek. Po analýze dat vyšlo najevo, že zaměstnanci jsou s programem od společnosti XXX nadmíru spokojeni. Na druhou stranu se objevilo několik nedostatků, které vedly k doporučení modifikace služby a prodloužení spolupráce obou subjektů. Klíčová slova: Pohyb, program do firem, dotazování
Povědomí české populace o aktivitách Emirates Airline ve sportu
Jiřičná, Vladimíra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Povědomí české populace o aktivitách Emirates Airline ve sportu Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit povědomí české populace o aktivitách Emirates Airline ve sportu. Dalším cílem bylo nasbírané informace vyhodnotit. Metody: V diplomové práci byla využita metoda kvantitativní metoda, elektronické dotazování. Pro výzkum byl sestaven dotazník, který byl distribuován elektronicky pomocí sociálních sítí a emailové databáze. Šetření probíhalo tři týdny a výsledky byly zpracovány pomocí výpočetní počítačové techniky v programu MS Excel. Výsledky: Občané České republiky mají povědomí o aktivitách společnosti Emirates Airline ve sportu, a to především ve fotbale, tenisu a Formuli 1. Největší zájem mají respodenti o návštěvu závodu Formule 1. Respondenti doporučují společnosti Emirates Airline rozšířit své působení v oblasti zimních sportů, a to především v ledním hokeji a v běžeckých závodech. V České republice vidí respodenti velký potenciál pro tuto společnosti předvším ve fotbale, ledním hokeji a tenise. Respondenti se domnívají, že by společsnot Emirates Ailine mohla navázat spolupráci s úspěšnými českými sportovci jako jsou Petra Kvitová, Tomáš Berdych, Gabriela Koukalová a Ester Ledecká. Klíčová slova: marketingový výzkum, společnost Emirates Airline, dotazování, sport
Postoje a názory adolescentů ve věku 15-18 let ke sportu a pohybovým aktivitám
Jansa, Petr ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Novotná, Viléma (oponent)
Název: Postoje a názory adolescentů ve věku 15-18 let ke sportu a pohybovým aktivitám Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjišťování a komparování dotazníkem PASA názory a postoje k pohybovým aktivitám a sportu u adolescentní mládeže, zaměřené na studenty 15 - 18leté ze středních škol (gymnázia). Metody: V diplomové práci využíváme metodu dotazování respektive techniku písemného dotazování v rámci dotazníku PASA. Dotazník byl využíván před patnácti lety, přesto jsme provedli na menším vzorku pilotáž a některé otázky jsme upravili. Prostřednictvím dotazníku PASA se dotazujeme na některé názory a postoje adolescentní mládeže k pohybovým aktivitám a sportu z hlediska psychosociálního, reálných pohybových a sportovních aktivit, využití dostupných tělovýchovných a sportovních zařízení aj. Výzkumné šetření jsme prováděli na vybraných středních školách-gymnáziích v České republice. Výsledky: Získané údaje jsme statisticky zpracovali a výsledky uvádíme v souhrnných tabulkách s konstatováním statisticky významných rozdílů mezi pohlavím, věkovými kategoriemi. Součástí práce je srovnávání našich výsledků s výzkumem uskutečněným v roce 2000 (Slepička et. al., 2001). Klíčová slova: adolescent, pohybová aktivita, sport, dotazování, gymnázium
Průzkum spokojenost účastníků Pankrácké zimní ligy v beach volejbalu
Hons, Michal ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název práce: Průzkum spokojenosti účastníků Pankrácké zimní ligy v beach volejbalu Cíl práce: Cílem diplomové práce je prostřednictvím dotazníkového šetření zjistit, jak jsou účastníci spokojeni se současným ročníkem Zimní ligy. Dále na základě výsledků analyzovat důvody úbytku hráčů oproti předešlým ročníkům a navrhnout změny, které by měly dopomoci opětovnému nárůstu množství a zlepšení kvality, potažmo spokojenosti hráčů. Metody: Kvantitativní výzkum pomocí elektronického dotazování. Výsledky: Účastníci jsou nejvíce spokojeni s čistotou a prostředím areálu na Pankráci. Kvalitu soupeřů i množství zápasů hodnotí také pozitivně. Naopak největší problém shledávají v ceně startovného. Na základě výsledků bylo doporučeno ho snížit, pozměnit herní systém soutěže a upravit ceny pro vítěze turnajů a ligy. Klíčová slova: Beach volejbal, Pankrác, Zimní liga, spokojenost
Popularita sportu u veřejnosti ve srovnání s jeho prezentací v televizi
Trnková, Lucie ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Popularita sportu u veřejnosti ve srovnání s jeho prezentací v televizi Cíle: Cílem této práce je určit popularitu sportu u veřejnosti a srovnat ji s jeho prezentací v televizi. Popularita a sledovanost sportu je zjišťována pomocí dotazování veřejnosti. Rozhovory s odborníky na vysílání sportu v televizi objasňují pohled na sportovní zpravodajství na veřejnoprávní a komerční televizi. Celkové výsledky byly srovnány s výsledky pozorování prezentace sportu ve sportovním zpravodajství v bakalářské práci Trnkové (2014) a umožnily navrhnout doporučení pro využití v marketingu, ve sportovních a mediálních organizacích. Výsledky s sebou nesou i jistý vědecký přínos. Metody: Marketingový výzkum se skládá z kvantitativních i kvalitativních metod. Dotazování veřejnosti probíhalo pomocí elektronického dotazníku zveřejněného na serveru Vyplňto.cz. Rozhovory byly realizované hloubkovým individuálním interview a elektronickým dotazováním pomocí e-mailové korespondence. Teoretická část práce vychází z analýzy dokumentů. Výsledky: Sport je u české populace velice populární, a to v jeho aktivní i pasivní podobě. Pravidelně se o sport zajímají více muži než ženy, ale aktivnějšími sportovci jsou ženy. Nejvyhledávanějším médiem za účelem sledování sportu je televize, ačkoliv internet je také oblíbený. Sporty...
Marketingový výzkum popularity ZOH Soči 2014
Zvelebilová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum popularity ZOH Soči 2014 Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit popularitu ZOH Soči 2014 u českých návštěvníků těchto her. Metody: K marketingovému výzkumu v této práci jsem použila metodu kvantitativního sběru primárních dat, metodu osobního dotazování s využitím dotazníku. Sestavený dotazník byl mnou distribuován mezi české návštěvníky ZOH Soči 2014 v místě dění her, v prostředí Českého olympijského domu. Sběr dat probíhal přibližně dva týdny a získané informace byly zpracovány pomocí počítačové techniky. Výsledky: Pomocí marketingového výzkumu jsem zjistila, že ZOH Soči 2014 jsou mezi českými návštěvníky her velmi populární. Výzkumu se zúčastnilo 200 osob, z nichž 182 respondentů dotazník vyplnili. Ze získaných výsledků vyplývá, že ZOH Soči 2014 se zúčastnili především čeští diváci věkové kategorie 36 - 45 let, kteří se věnují sportu rekreačně a jeví zájem o dění na OH i prostřednictvím médií, kdy nejsou přímo součástí her. ZOH Soči 2014 splnily očekávání všech dotázaných a mnozí by doporučili návštěvu her ostatním. Klíčová slova: dotazování, marketingový výzkum, olympijské hry, ZOH Soči 2014, popularita

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 79 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.