Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 438 záznamů.  začátekpředchozí393 - 402dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Specifika komunikačních aktivit kulturní neziskové organizaci divadla Archa
Shin, Mayya ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Kubaš, Mario (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na specifikaci komunikačních aktivit nestátní neziskové organizace divadla Archa o.p.s. Cílem práce je analýza, zhodnocení a komparace komunikačních činnosti divadla, jejich strategií a taktik a následně návrh na jejích zkvalitnění. Teoretická část práce specifikuje odlišné rysy komunikačního modelu neziskového sektoru. Následuje popis soustavy jednotlivých prvku komunikačního mixu Praktická část práce aplikuje údaje z teoretické části na konkrétní příklad divadla Archa, dále se věnuje detailní analýze dopadu jednotlivých komunikačních aktivit divadla. Součásti práce je taky souhrn rad, připomínek a doporučení pro zvýšení efektivity a účinnosti těchto dopadu v budoucnu.
Nástin podoby transformace pražského divadla Studio Ypsilon
Němečková, Tereza ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Tématem bakalářské práce je aktuální otázka transformace pražské divadelní sítě. Předmětem teoretické části je analýza podpory divadla v ČR, která vychází z vývoje jeho postavení a role při formování moderní české společnosti. Je zde vymezena platná státní kulturní politika a koncepce podpory kultury hlavního města Prahy. Charakteristika právních forem divadel v ČR a jejich vlivu na financování, řízení, kontrolu a dramaturgii je stěžejní pro praktickou část bakalářské práce. Praktická část se zabývá postavením Studia Ypsilon v pražské divadelní síti a analýzou jeho aktuální situace po stránce hospodářské, personální a umělecké. Výsledky jsou porovnány s vybranými organizacemi různých právních forem. Cílem bakalářské práce je vytvoření modelu možné transformace Studia Ypsilon na základě analýzy a kritiky výhod a nevýhod uvažovaných variant.
Výzkum návštěvníků divadla Archa
Zeman, David ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Hrab, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá marketingovým výzkumem návštěvníků Divadla Archa. Cílem práce je definování návštěvníka Divadla Archa. K dosažení stanoveného cíle byl zhotoven kvantitativní výzkum, kterého se zúčastnilo zhruba 500 respondentů. Byl prováděn metodou dotazníkového šetření. Získané výsledky autor analyzuje a užívá komparace s výsledky šetření z minulých let. Podpůrné cíle jsou SWOT analýza a analýza konkurenčního prostředí. Dále autor aplikuje marketingový mix a charakterizuje divadlo.
Možnosti financování činnosti profesionálního a amatérského divadelního souboru v podmínkách Středočeského kraje
Boháčová, Monika ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Teoretická část bakalářské práce pojednává o významu divadel, a to těch profesionálních i amatérských. Přibližuje právní formy, jaké divadla v České republice nejčastěji nabývají a zabývá se i různými zdroji financování divadel s důrazem na srovnání možností profesionálního a amatérského divadla. V praktické části je nastíněn vývoj divadla v konkrétních lokalitách ČR, a to v Brandýse nad Labem a v Mladé Boleslavi. Blíže je pak prozkoumána ekonomická i kulturní činnost brandýských amatérských divadelních souborů a mladoboleslavského profesionálního divadla.
Předškolní děti a divadelní představení
HLAVSOVÁ, Tereza
Bakalářská práce pojednává o předškolních dětech a divadelním představení. Cílem mé práce je zjistit, zda je pro děti přínosnější divadelní představení, které samy hrají, či které sledují. Bakalářská práce se zaměřuje též na oblékání a chování dětí v divadelních prostorech. Teoretická část bakalářské práce se soustřeďuje na vymezení pojmu divadlo a jeho součástí. Dále se zabývá historií a vznikem samotného divadla a divadelních spolků. V této části je divadlo rozděleno do dvou oblastí a to na divadlo hrané a loutkové. Praktická část zkoumá pomocí výzkumných metod pozorování a rozhovoru, reakce a chování dětí při představení, které hrají či sledují. Dále se zaměřuje na chování dětí v prostorách mateřské školy a divadla, kde se představení odehrává.
Divadlo jako výtvarné médium
Täubelová, Kristýna ; Kalfus, Pavel (vedoucí práce) ; Preková, Jana (oponent) ; Matásek, Petr (oponent)
Ve své disertační práci se zabývám analýzou tvorby scénografa z pozice výtvarnéo umělce, který pracuje s prostředky typickými pro divadlo, to znamená že, užívá divadlo jako výtvarné médium. Tím se také dotýkám existence specifickho proudu v současném divadle, ve kterém dochází k prolínání v tomto případě výtvarných a divadelníh prostředků.
Divadlo jako médium
Žantovská, Irena ; Císař, Jan (vedoucí práce) ; Hyvnar, Jan (oponent) ; Huk, Jaroslav (oponent)
Disertační práce se zabývala problematikou divadla jako média komunikace asoučasným postavením divadelní komunikace v kontextu ostatních médií. Práce se zaměřila především na specifičnost divadelního představení jako zvláštního komunikačního aktu mezi jevištěm a hledištěm Práce byla rozdělena do teoretické a výzkumné části. Teoretické kapitoly se podrobně zabývaly charakteristikou divadla jako komunikačního média a divadelní komunikace jako specifické sociální interakce, specifickými rysy divadelní komunikace problematikou publika se zdůrazňováním parametru diváka jako antropologické kvality a mapováním společenských determinantů současné divadelní práce.
Může se stát regionální divadlo kulturním centrem?
Šesták, Jiří ; Gajdoš, Július (vedoucí práce) ; Srstka, Jiří (oponent) ; Herman, Josef (oponent) ; Gregorini, Jindřich (oponent)
Tato práce se v rámci úsilí o výzkum dosahu a rozsahu problematiky kulturního managementu praktikovaného v divadle - snaží odpovědět na otázku formulovanou v jejím názvu: Může se stát regionální divadlo kulturním centrem? Postupné ujasňování tohoto cíle, jeho souvislostí a bezprostředních i nepřímých předpokladů takového směřování se v tomto kontextu vedlo k propojení s problematikou divadla v přírodním prostoru, konkrétně využívání možností Otáčivého jeviště v českokrumlovském zámeckém parku. Vynález scénografa Joana Brehmse obsahuje vzhledem ke svému originálnímu přínosu evropskému divadlu podle mého názoru možnost, jak se i rozvíjením tohoco historie Jihočeského divadla otevřela, dostat blíže k realizaci cíle, který mi tanul na mysli. Funkce šéfa činohry i post ředitele Jihočeského divadla mě přiměly k tomu, abych se dále a hlouběji zamýšlel nad problematikou řízení složitého divadelního organismu, a to zejména ve změněných ?tržních? podmínkách.Problematika řízení umělecké potažmo kulturní instituce, jejíž různá řešení jsem poznal nejdřív na vlastní kůži jako herec a pak je musel sám činit v nejrůznějších situacích, do kterých mě přivedl výkon mých manažerských funkcí, tvořila další náplň mého studia.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 438 záznamů.   začátekpředchozí393 - 402dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.