Název:
Výzkum návštěvníků divadla Archa
Překlad názvu:
Archa Theatre visitor analysis
Autoři:
Zeman, David ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Hrab, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá marketingovým výzkumem návštěvníků Divadla Archa. Cílem práce je definování návštěvníka Divadla Archa. K dosažení stanoveného cíle byl zhotoven kvantitativní výzkum, kterého se zúčastnilo zhruba 500 respondentů. Byl prováděn metodou dotazníkového šetření. Získané výsledky autor analyzuje a užívá komparace s výsledky šetření z minulých let. Podpůrné cíle jsou SWOT analýza a analýza konkurenčního prostředí. Dále autor aplikuje marketingový mix a charakterizuje divadlo.This work deals with marketing research of the visitors to Archa Theatre. The aim is to define who these visitors are. To achieve the goal quantitative research was done, based on data from approximately 500 respondents. The research was conducted by questionnaire. The analysis is comparatively based on the current data, alongside previous investigations. Both SWOT analysis and competitive analysis help to understand the cumulative data, thus allowing the author to accurately characterize the theater.
Klíčová slova:
divadlo; konkurence; Marketing; marketingový výzkum; SWOT analýza; competition; Marketing; marketing research; SWOT analysis; theatre
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32314