Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Technické aspekty implementace OPAC VuFind v Národní technické knihovně
Mareček, Daniel ; Římanová, Radka (vedoucí práce) ; Souček, Martin (oponent)
Diplomová práce popisuje technické aspekty úspěšné implementace portálu Vu- Find v Národní technické knihovně. Analýzou zdrojového kódu vznikl užitečný návod pro nasazení tohoto svobodného software v české knihovně. Hlavním zjištěním je fakt, že portál VuFind je schopným řešením pro účinné a efektivní vyhledávání a prohlížení integrovaných knihovnických zdrojů. 1
Elektronický dohled v oblasti spotřeby a médií
Špačková, Andrea ; Slavíček, Daniel (vedoucí práce) ; Marcelli, Miroslav (oponent)
4 Abstrakt Diplomová práce se věnuje tématu elektronického dohledu v oblasti konzumu, marketingu a médií. Elektronický dohled je forma sběru a vyhodnocování dat tvořených činností elektronických přístrojů v současnosti tolik používaných pro práci i zábavu. Užitím moderní techniky a internetu dochází ke sledování jednotlivců a ukládání informací o jejich činnostech do státních a komerčních databází. Následné využití dat slouží např. ve sféře obchodu nebo v prevenci kriminality. Tyto praktiky přinášejí riziko spojené s narušením soukromí, ovlivňováním a směrováním osob. Diplomová práce se skládá ze tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje historii dohledu a jeho vývoj. Druhá kapitola je zaměřena na vznik elektronického dohledu a popisuje různé oblasti působení dohledových praktik. Ve třetí kapitole je představena konkrétní oblast dohledu - spotřeba a marketing. Kapitola obsahuje i praktické ukázky. Klíčová slova Dohled, interaktivita, customizace, reality show, Panoptikon, média
Spojitá/dávková výroba v prostředí Industry 4.0
Ručka, Petr ; Jirgl, Miroslav (oponent) ; Pásek, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce na téma Spojitá/dávková výroba v prostředí Průmyslu 4.0 se zabývá softwary a principy, které jsou navrženy pro diskrétní výrobu a jejich aplikováním na spojitou a dávkovou výrobu. Nejprve byly popsány funkce a vlastnosti jednotlivých programů pro diskrétní výrobu, poté byly tyto získané poznatky vztažené na výrobu spojitou a dávkovou. Na základě získaných poznatků byl vytvořen program pro zpracování tekutých materiálů pomocí dvou tanků. Tento program je zaměřen na customizaci finálního produktu.
Revitalizace značky Manufacture Prim 1949 se zaměřením na období roků 2010 a 2011
Hrabánková, Markéta ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce na téma "Revitalizace značky Manufacture PRIM 1949 se zaměřením na období roku 2010 a 2011" se zabývá procesem revitalizace, kterým Manufacture PRIM 1949 v tomto vymezeném období prochází. Cílem je představit a analyzovat tento přerod, prostřednictvím nějž se chce ze značky tradiční a spotřební přetvořit na značku úspěšnou v segmentu luxusního zboží. Na tento proces je nahlíženo z hlediska teorie marketingové komunikace se zaměřením na marketing luxusního zboží. Formou deskriptivní metody jsou představeny realizované komunikační aktivity. Ty jsou současně analyzovány za účelem zjištění jejich efektivity v rámci revitalizačního procesu značky Manufacture PRIM 1949. Práce se zaměřuje na relevanci zvolených komunikačních nástrojů i schopnost jejich existence jako kompaktního programu integrované marketingové komunikace.
Efektivnější zavádění nových výrobků využitím customizace
Svoboda, Petr ; Vančura, Zbyněk (oponent) ; Šunka, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvořit ve firmě AB2 a.s. novou metodu pro vývoj a zavádění nových produktů do výroby, tak aby byly dodrženy všechny firemní procesy na jedné straně, a aby na straně druhé bylo dosaženo jak časových, tak i finančních úspor. Nová metoda, která tato kritéria splňuje se nazývá customizační a při její aplikaci se vychází ze současného portfolia produktů ve firmě AB2 a.s.
Customizace ERP systému v modelu MBI
Půta, Tomáš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Kahoun, Jakub Kahou (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o problematice úprav na míru podniku: customizaci. Základním cílem této práce je identifikovat hlavní etapy tohoto procesu a zasadit jej do referenčního modelu MBI. V první části práce je vymezen teoretický rámec procesu customizace spolu s jeho případnými dopady na podnik. Druhá část práce je zaměřena na již zmíněné rozšíření modelu MBI. Toto rozšíření je realizováno prostřednictvím čtyř úloh, které jasně definují proces customizace. Jednotlivé úlohy jsou provázány se scénářem, který vymezuje danou problematiku. Dále je práce doplněna o tři nové faktory a dokument modelu MBI.
Analýza projevů personalizačních metod v elektronickém obchodování
Müller, Petr ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem personalizace, a to konkrétně v oblasti elektronického obchodování. Cílem práce je identifikovat metody personalizace a jejich projevy v elektronickém obchodování a následně charakterizovat stav jejich využívání ve vybraných kategoriích elektronických obchodů v České republice. Na základě popisu metod a projevů personalizace je navržena struktura jejich možných vztahů. Stav využití metod a projevů je charakterizován pomocí výsledků analýzy, která je provedena na základě představené metodiky. Přínosem práce je ucelené vymezení základních pojmů a jejich vztahů ve zvolené oblasti a podání zprávy o využití metod personalizace v praxi.
Procedures proposal for the implementation of the CRM system in the selected segment
Štofan, Dávid ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Cílem této práce je popsat postup při customizaci a implementaci SEM CRM systému do konktrétní automobilky. Ozřejmit specifika pro CRM v automobilovém průmyslu, poukázat na možné komplikace a rizika které se mohou vyskytnout během tohoto procesu a navrhnout postup jak tato rizika minimalizovat při dalších implementacích v budoucnu. K tomu abychom byli schopni pochopit tuto problematiku je nutno vyjasnit a popsat oblast CRM (Customer relatioship Management). To bude obsaženo v teoretické části, která taktéž obsahuje vývoj, architekturu, návrh řešení a metodiky implementace CRM. Praktická část popisuje postupy při implementaci a customizaci CRM do konkrétní automobilky. V této části budou rovněž obsaženy všechna rizika a problémy které se při provádění vyskytly a doporučení jak tato rizika eliminovat.
Metodika lokalizace webových aplikací
Miřacký, Jan ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Práce se zabývá lokalizací webových aplikací se zaměřením na její principy. Cílem práce bylo navrhnout metodiku lokalizace, kterou by mohly použít startupy jako příručku při vývoji služby určené uživatelům v zahraničí. Dalšími dílčími cíli byl návrh dotazníku pro zjištění důležitých faktorů lokalizace z pohledu uživatele, druhým poskytnutí doporučení pro Webgarden na customizaci na základě kulturních preferencí uživatelů a třetím dílčím cílem bylo porovnání lokalizace u služeb konkurujícím české službě Webgarden zabývající se generováním webových stránek. Hlavního cíle i všech dílčích cílů bylo zcela dosaženo. V práci jsou detailně popsané fáze internacionalizace a lokalizace, které čtenáři ukáží, co vše je třeba udělat. Práce nicméně nezabíhá do konkrétního technického řešení. V rámci práce je představen Hofstedův model kultur a toho se následně využívá při přizpůsobení služby uživatelům na základě jejich kulturního pozadí. Metodiku a částečně i výsledky výzkumů jsem použil k návrhu doporučení pro zlepšení lokalizace Webgarden, jejichž kladným hodnocením rodilými mluvčími jsem platnost metodiky ověřil. Přínos práce spočíval v poskytnutí metodiky českým firmám, které uvažují o rozšíření na zahraniční trhy a v návrhu doporučení zlepšení lokalizace služby Webgarden.
Nové trendy v logistice uplatňované v mezinárodním obchodě
Tvrdíková, Alena ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Autorka poukazuje na významnou úlohu logistiky a její aplikaci v mezinárodním obchodě. Pro obchodní úspěch je co nejrychlejší odhalení logistických trendů a adaptování se na příslušné změny klíčové. Hlavním cílem práce je tak poskytnutí analýzy logistických trendů současnosti a upozornění na faktory, jež budou mít zásadní vliv na vytváření budoucího směru logistiky. Pro přiblížení praktického uplatnění nových logistických přístupů je závěr práce věnován případovým studiím společností Škoda Auto a Wal-Mart.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.