Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Z hloupého bojleru chytrý pomocí chytré zásuvky
Mitura, Jacek ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Materna, Zdeněk (vedoucí práce)
V dnešních časech se velmi rychle rozrůstá svět chytrých zařízení. Přesto pořídit chytré zařízení pro aplikaci v oblasti ohřevu vody zůstává nadále obtížné. Mezi obvykle důvody komplikující tuto skutečnost patří chybějící možnost napojení na centrální řídící jednotku, nebo nutnost výměny celého bojleru za nový chytrý model. V obou případech je pak dodatečým záporem vyšší cena takového řešení. Proto je cílem této bakalářské práce, vytvořit komplexní a cenově dostupné řešení, zajišťující konverzi stávájícího bojleru na chytrý pomocí chytré zásuvky a centrálního serveru řídícího domácnost. Řešení využívá denní předpověď spotřeby postavenou na základu exponenciálního klouzavého průměru, aby tím dosáhlo úspory elektrické energie.
Comparison of Hybrid Powertrain Topologies in Daily Commuting Regime
Ušiak, Michal ; Štětina, Josef (oponent) ; Vondrák, Adam (vedoucí práce)
The master’s thesis deals with modelling of various architectures of hybrid powertrains for three vehicle sizes in GT-SUITE and compares them in daily commuting operating mode. On top of making of the hybrid vehicle simulation models, control algorithms had to be created to manage the energy split between the internal combustion engine and the electric motor for each of the architectures. Routes to work and back were logged using the GPS and postprocessed to obtain the speed and the road grade profiles. Resulting data was used as an input in simulations of daily commuting. To compare all hybrid powertrain architectures, fuel economy and electricity consumption were evaluated for WLTP and daily commuting operating modes. Finally, the environmental impact of each topology was assessed based on an estimation of corresponding well-to-wheel emissions.
Modeling and Simulation of Mobile working machine Powertrain
Zavadinka, Peter ; Věchet, Stanislav (oponent) ; Kriššak,, Peter (vedoucí práce)
This thesis deals with dynamic model creation of four wheel drive mobile working machine. The goal of the thesis is to create powertrain model of mobile working machine. The hydrostatic transmission part of the model was supplied by the Sauer-Danfoss company. The model of mobile working machine was created in MATLAB-Simulink environment. The thesis is also devoted to selection of hydrostatic transmission control type and design of control algorithm. An output is mathematical and physical powertrain model of four wheel drive mobile working machine with hydrostatic transmission control algorithm in MATLAB-Simulink environment.
Semiaktivní systém odpružení vozidla
Salcburger, Martin ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je sestavit algoritmy řízení semi-aktivního systému odpružení pro čtvrtinový model vozidla, porovnat jejich funkci vzhledem k jízdnímu komfortu a jízdní bezpečnosti. Následně prověřit sestavené řídící algoritmy pro použití v programu Adams. Výsledkem práce je studie vlivu semi-aktivního řízení systému odpružení na chování vozidla.
Analýza pohonu modelu domovního výtahu s EC motorem
Javořík, Zdeněk ; Koláčný, Josef (oponent) ; Vondruš, Jiří (vedoucí práce)
Práce pojednává o možnostech vyhodnocování polohy a o řízení pohonu pomocí pracovního prostředí SMI. Dále se zaměřuje na vytvoření programu pomocí navrhnutého algoritmu řízení. Práce je realizována na modelu výtahu s elektronicky komutovaným motorem. Jako čidlo polohy je použit inkrementální snímač. Řídící jednotka motoru se nastavuje a programuje v programu SmartMotorInterface. V další části je provedeno měření při změnách parametrů. Na základě těchto měření je vyhodnocen vliv jednotlivých parametrů na průběh polohy a přesnosti polohování. V závěru práce je vytvořen návrh laboratorní úlohy pro výuku. Laboratorní úloha je sestavena tak, aby se studenti seznámili s pracovním prostředím SMI a vyzkoušeli si prakticky nastavování inkrementálního snímače polohy a řízení motoru pomocí zadaného algoritmu.
Strojně-technologický návrh hydraulického okruhu laboratoře Vyšší odborné školy stavební ve Vysokém Mýtě
Hamouz, Vladimír ; Ing. Lubomír Kříž, Ph.D (oponent) ; Žoužela, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce prezentuje strojně - technologický návrh hydraulického okruhu laboratoře, který je součástí projektové dokumentace. Hlavní části práce jsou hydraulický okruh, hydraulický měrný žlab a algoritmus řízení čerpací stanice a vizualizace ovládání hydraulického okruhu na displeji.
Řízení a vizualizace technologických procesů s využitím průmyslového PC
Buchta, Luděk ; Libor, Matys (oponent) ; Dvořáček, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo seznámit se s technikami a technologiemi používanými při řízení a vizualizaci technologických procesů. K řízení technologického procesu v laboratoři E541 bylo využito průmyslového PC, PLC a Automation Panelů od firmy B&R. Navrhnutý a realizovaný řídící algoritmus obsahuje tři diskrétní regulátory. Ke komunikaci je využíváno komunikačního standardu OPC. Vizualizace pro řídicí pracoviště byla vytvořena v programu Control Web. V Automation Studiu je vytvořena vizualizace pro operátorská pracoviště. Tyto vizualizace slouží k přehlednému předávání informací z technologického procesu.
Návrh řídicího algoritmu pro stabilizaci letadla
Novák, Pavel ; Březina, Lukáš (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh řídícího algoritmu pro stabilizaci letadla“ předkládá základní informace o aerodynamice letadel, potřebné k vytvoření nelineárního matematického modelu letadla a pohonné jednotky. Dále práce obsahuje návrh regulátorů pro stabilizaci polohového úhlu podélného pohybu, návrh regulačních smyček pro řízení úhlu letové dráhy (flight path angle hold) a změny (udržení) letové hladiny. V závěrečné části práce jsou navržené regulátory ověřeny simulací reálného prostředí.
Zařízení pro dlouhodobý test BLDC kontroléru
Řihák, Roman ; Háze, Jiří (oponent) ; Šteffan, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací zařízení pro dlouhodobé testování kontroléru bezkartáčových stejnosměrných motorů. V teoretické části je obecně rozebrán princip a vysvětlení funkce jednotlivých druhů elektromotorů. Dále se práce zabývá bezkartáčovými motory, jak se ovládají, dělí, konstruují atd. V samotném závěru první kapitoly je zmínka o termoelektrických jevech. Druhá kapitola poté popisuje vhodný návrh zařízení pro dlouhodobé testování od blokového schématu až po samotnou konstrukci. Třetí kapitola pojednává o realizaci a funkci celého testovacího systému.
Regulace podélné dynamiky vozidla pro systém jízdy v automatizovaném konvoji
Straka, Václav ; Míša, Jiří (oponent) ; Fojtášek, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh testovacího modelu pro testování regulačního algoritmu podélné dynamiky pro jízdu v automatizovaném konvoji. Práce bude obsahovat stručnou rešeršní část, souhrn v současnosti používaných řešení testování automatizovaného konvoje, návrh algoritmů pro udržování rozestupu řízením dynamiky na základě snímačů a na závěr sestavení virtuálního automatizovaného konvoje s regulačním algoritmem podélné dynamiky jednotlivých vozidel.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.