Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chladicí systém Formule Student
Marek, Jiří ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá chladícím systémem Formule Student, analýzou současného systému chlazení, jeho konstrukčního řešení a návrhem na jeho zlepšení. Na základě rešerše chladících systému Formule Student a přízemního efektu byl implementován vodní výměník do zadního dvojitého difuzoru za účelem podpoření aerodynamiky a zlepšení důležitých parametrů pro dynamiku vozidla. Část výpočetní kapacity byla poskytnuta projektem „e-Infrastruktura CZ“ (e-INFRA LM2018140) poskytnuta na základě projektu výzkumu, vývoje a inovací.
Návrh vodního chladiče pro formulový motor
Malovaný, Daniel ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je provést rozbor chladičů a chladících systémů použitých ve vozech účastnících se soutěže Formula Student/SAE. Dále na základě vstupních podmínek provést základní výpočtový a konstrukční návrh vodního chladiče a na závěr práce tento návrh zhodnotit.
Systém aktivního chlazení fotovoltaických panelů pro zvýšení jejich účinnosti
LANDKAMER, Ladislav
Práce byla rozdělena do dvou základních částí. První se zabývala analýzou problematiky ovlivňování výkonu fotovoltaických panelů pomocí aktivního chlazení. Na základě výsledků provedené analýzy došlo k navržení optimálního systému pro aktivní chlazení s ohledem na zvýšení výkonnosti, ale také na možnosti eliminace poškození. Parametry pro realizaci systému byly upřesněny v závislosti na provedené analýze. Tato analýza poskytla odpovědi na volbu vhodné technologie a na technické řešení celého systému. Druhá část práce pak předkládala již konkrétní vlastní technické řešení. V podobě jeho návrhu, konstrukce, programování a testování výsledného systému.
Řízení a regulace teploty transportního boxu na léčiva
Maťašová, Daniela ; Králík, Martin (oponent) ; Sekora, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá řešením přepravy léčiv v přepravním boxu na delší vzdálenosti. Práce se také věnuje senzorům pro měření teploty a metodám její řízení a regulace. Podstatou je návrh, samotná realizace a ověření funkčnosti transportního zařízení, které umožňuje zobrazení průběžné informace o stavu teploty uvnitř transportního boxu. Řízení teploty je napájeno z palubní sítě osobního automobilu a snímaní teploty je napájeno nezávisle. Transportní zařízení umožňuje nastavení limitní teploty až do 35°C, přičemž její překročení je indikováno akustickým a vizuálním alarmem. Převozní box, který je výsledkem práce, umožňuje převoz léků, a v konečném důsledku splňuje všechny požadavky zadání.
Autonomní sklad kapalin s chladicím systémem
Boch, Jan ; Kaczmarczyk, Václav (oponent) ; Husák, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem autonomní buňky skladu kapalin s chladícím systémem. Buňka je součástí většího projektu nazvaného Barman. Buňka se řídí základními principy průmyslu 4.0 a zároveň je příkladem dávkového procesu podle standartu ANSI/ISA-S88. Na úvod jsou v teoretické části popsány důležité myšlenky a principy související s tímto projektem. V další kapitole je poté rozebrán konstrukční návrh buňky a jeho fyzická realizace. Ten probíhal v programu Siemens NX a následně byly tyto díly vytvářeny pomocí technologie 3D tisku. Následně je popsána jednotlivá instrumentace použitá v buňce. V dalších kapitolách je poté rozebráno elektrické zapojení celé buňky a programové vybavení buňky. Elektrické schéma buňky je vytvořeno v programu E-Plan a programové vybavení buňky bylo vytvořeno v programu Siemens TIA Portál.
Chladicí systém pro demonstrátor I4.0
Cviček, Pavel ; Benešl, Tomáš (oponent) ; Kaczmarczyk, Václav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout a realizovat chladicí systém, který bude schopen distribuovat ochlazené médium. Jednotlivé části práce se budou zabývat popisem a návrhem zařízení, dále výběrem komponent, a to i elektrických. Součástí bude také popis realizace zařízení a řídicího programu, který zajistí správný chod systému. Jedním z cílů je vytvořit virtuální model, který bude sloužit pro přesný návrh a také jako kontrola, zda byly dodrženy všechny předem určené a požadované parametry pro sestrojení. Na závěr bude zhodnocena práce systému jako celku.
Chladící systém Formule Student
Krmíček, Antonín ; Böhm, Michael (oponent) ; Šebela, Kamil (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá chladicím systémem Formule Student na elektrický pohon. Práce je rozdělena do tří částí. První část popisuje důvody a požadavky na chlazení, jaké jsou limity komponentů a způsoby jejich chlazení. Další část je věnována analýze chlazení monopostu Dragon e1, kterou jsou získány vstupy do návrhové části. Návrhová část obsahuje výpočty ztrát měniče a elektromotorů. Jsou navrženy parametry výměníků a sestaven chladicí okruh. Požadavkem je nepřekročení provozních teplot v průběhu závodních jízd monopostu. Získáním přesnějších vstupů do výpočtů je dosaženo optimálních parametrů navrhovaných komponentů.
Chladicí systém Formule Student
Marek, Jiří ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá chladícím systémem Formule Student, analýzou současného systému chlazení, jeho konstrukčního řešení a návrhem na jeho zlepšení. Na základě rešerše chladících systému Formule Student a přízemního efektu byl implementován vodní výměník do zadního dvojitého difuzoru za účelem podpoření aerodynamiky a zlepšení důležitých parametrů pro dynamiku vozidla. Část výpočetní kapacity byla poskytnuta projektem „e-Infrastruktura CZ“ (e-INFRA LM2018140) poskytnuta na základě projektu výzkumu, vývoje a inovací.
Chlazení výkonných zdrojů světla
Tulis, Vojtěch ; Tuhovčák, Ján (oponent) ; Hejčík, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na výpočet tepelného odporu liniového zdroje světla a návrhu chladicího systému s ideální vstupní teplotou. Dílčím cílem práce je ve spolupráci s firmou CAMEA spol. s r. o. stanovit tepelné odpory jednotlivých částí zařízení a navrhnout úpravy tak, aby byl celkový tepelný odpor a maximální teplota v limitech daných spolupracující firmou. Hlavním cílem je pak na základě těchto výsledků navrhnout chladicí systém se všemi pojistnými prvky a doporučenou regulací pro hospodárný a spolehlivý provoz. K zjištění požadovaných výsledků jsou v práci využity analytické výpočty, CFD simulace i reálné testování. Podařilo se dosáhnout snížení tepelného odporu plošného spoje o 30 %, byl stanoven tepelný odpor hliníkového profilu s chladicím kanálem a propočítány jeho hydraulické vlastnosti. Prověřil se současný chladicí systém navrhovaný firmou CAMEA spol. s r. o. pro diody o menším výkonu pro použití ve výkonnějším systému a byl vytvořen návrh nového chladicího systému konstruovaného pro efektivní a hospodárný provoz v systému s výkonnými diodami.
Optimalizace chladicího systému letounů
Lajza, Ondřej ; Fiľakovský, Karol (oponent) ; Horák, Aleš (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Disertační práce je zaměřena na optimalizaci chladicího systému letounů. Pro návrh optimálního systému je důležité znát hodnotu tlakové ztráty. Úvod práce je věnována způsobům chlazení pístových spalovacích motorů. Zde je uveden popis chladicího systému letounů, tak i automobilů. Na tuto část navazují charakteristiky chladičů a jejich určování. Poté jsou popsány základní typy měřících tratí pro měření těchto charakteristik a měřící trať na Leteckém ústavu. Praktická část práce se pak věnuje kalibraci měřící trati a poté již měření chladičů. Dále byl proveden CFD výpočet (zjednodušený model chladiče, tak i model prvku chladiče). Výpočty a měření byly vzájemně srovnány. Měření bylo srovnáno s měřením ve specializované zkušebně chladičů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.