Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh předního křídla vozu Formule Student
Vrubel, Vít ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá ověřením návrhu předního křídla na voze Formule Student. Práce je rozdělena do tří části. V první je provedena rešerše používaných křídel v soutěži Formule Student. Druhá část je věnována experimentu a poslední část se věnuje CFD výpočtům a porovnání s naměřenými hodnotami. Výpočtové zdroje na provedení simulací byly poskytnuty projektem e-Infrastruktura CZ“ (e-INFRA LM2018140) financovaných z programu MŠMT. Projekty velkých infrastruktur pro VaVaI a projektem ELIXIR-CZ (LM2015047), částí mezinárodní infrastruktury ELIXIR.
Konstrukční návrh kompozitního chassis Formule Student
Mende, Milan ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a výrobou kompozitního chassis nové formule Dragon X. Uhlíkový prepreg použitý k výrobě monokoku měl být provozován při vysokých teplotách. Práce se proto zabývá aplikací kompozitních struktur v prostředí zvýšeného teplotního namáhání. V práci je také řešena problematika torzní tuhosti, která byla kromě fyzického měření také simulována MKP analýzou a výsledky byly porovnány.
Formula Student Composite Battery Pack
Hagara, Matej ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
The main goal of the presented thesis is the design and solution to a riddle of a constructive design of a „battery pack“ (battery container) and its installation into the student formula Dragon eD2. The introduction part of the thesis describes the basic FSAE rules, with a focus on the design of the above-mentioned component regarding the pilot’s safety. The main aim of the theoretical part is to introduce the essential and convectional typology and manufacturing processes of composite material’s production, while special attention is given to prepreg technology. The knowledge that was derived from the first part was used to perform a set of mechanical tests and analytical computations. Based on gathered data and information the following simulations were adjusted with intention of maintaining simplicity and efficiency. The emphasis is places on easy and maintainable design, good structural strength, and low weight. The final part of the thesis offers the conclusion based on the obtained results and presents theoretically optimal design in terms of production and installation for low-cost production in small series.
Emisní systémy osobních automobilů se vznětovým motorem
Stráník, Daniel ; Šebela, Kamil (oponent) ; Böhm, Michael (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou emisních systémů osobních automobilů se vznětovým motorem. Cílem práce je rozbor těchto systémů, popis jejich konstrukce i řízení, vysvětlení funkce a také určit jejich vliv na jednotlivé složky výfukových plynů a spotřebu paliva. V závěru práce je pak uveden návrh vlastní koncepce emisního systému.
Offroad motocykly na elektrický pohon
Kobza, Tomáš ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na studií terénních motocyklů na elektrický pohon, jak aktuálně dostupných, tak i na vyvíjené prototypy. Práce popisuje historii elektromotocyklů až do současného poznání, problematiku konstrukce, používané typy pohonných jednotek a baterií. Porovnává motocykl s elektrickým pohonem s motocyklem konvenčním.
HCCI motory
Otáhalík, Pavel ; Šebela, Kamil (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou motorů HCCI. Z důvodu pozdější potřeby znalosti základních principů je začátek práce věnován historii spalovacích motorů, principu jejich fungování a rozdělení těchto motorů podle základních kritérií. Další část obsahuje popis zážehových a vznětových motory z hlediska principu tvorby směsi a jejího spalování se zdůrazněním jejich výhod a nevýhod. V hlavní kapitole práce, která je zaměřena na motory HCCI, jsou popsány způsoby tvorby směsi a její zapálení. Dále jsou motory HCCI popsány z hlediska vzniku emisí a jsou zahrnuty koncepty a současná řešení. Závěrem je pak úvaha o budoucnosti spalovacích motorů a případných alternativních pohonech.
Chladící systém Formule Student
Krmíček, Antonín ; Böhm, Michael (oponent) ; Šebela, Kamil (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá chladicím systémem Formule Student na elektrický pohon. Práce je rozdělena do tří částí. První část popisuje důvody a požadavky na chlazení, jaké jsou limity komponentů a způsoby jejich chlazení. Další část je věnována analýze chlazení monopostu Dragon e1, kterou jsou získány vstupy do návrhové části. Návrhová část obsahuje výpočty ztrát měniče a elektromotorů. Jsou navrženy parametry výměníků a sestaven chladicí okruh. Požadavkem je nepřekročení provozních teplot v průběhu závodních jízd monopostu. Získáním přesnějších vstupů do výpočtů je dosaženo optimálních parametrů navrhovaných komponentů.
Formula Student Differential Holders
Matoušek, Patrik ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
This thesis deals with the used design solutions for differential mounting in Formula Student monoposts and with the selection of the optimal construction for the Dragon X monopost from the TU Brno Racing workshop. The thesis also deals with the analysis and suitability of the proposed structural unit in comparison with last year's solution and its separate strength, weight and functional analysis.
Palivový systém Formule Student
Šebela, Kamil ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá konstrukcí palivového systému pro vozidlo Formula Student. Práce je rozdělena na tři části, kdy první část se věnuje rešerši o soutěži Formula Student, materiálech pro nádrže, hlavních komponentech palivového systému a pravidel vztahujících se na palivový systém. Druhá část se zabývá testováním odolnosti pryskyřic a tmelů proti palivu E85. Poslední část se věnuje výrobě kompozitní nádrže, hlavním částem palivového systému a aplikací palivového systému do vozidla.
Integrace diferenciálu do bloku motoru Formule Student
Marek, Jiří ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem integrování samosvorného diferenciálu formule student do bloku motoru. Pro zvolení vhodného řešení z několika uvažovaných byla nejprve zhotovena rešeršní analýza možných konceptů a poté pomocí rozhodovací tabulky určeno nejlepší možné řešení. Pro zvolenou koncepci byl následně zhotoven 3D model vycházející z původního bloku motoru, zachyceného do digitální podoby pomocí laserového 3D skeneru. Výsledný model byl následně zhodnocen a zastavěn do monopostu Dragon X.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.