|
Klamavá reklama v cestovním ruchu
Výrosteková, Petra ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou klamavé reklamy, s důrazem na oblast cestovního ruchu. Přibližuje tuto problematiku z legislativního i marketingového hlediska a následně uvádí konkrétní příklady klamavé reklamy z praxe primárně cestovního ruchu. Pomocí dotazníkového šetření zjišťuje pohled respondentů na klamavou reklamu, jejich zkušenost s ní a jaké dopady má na jejich nákupní chování.
|
|
Hodnocení atraktivity NP Šumava z pohledu návštěvníků
Fischerová, Kateřina ; Havlíková, Michaela (vedoucí práce) ; Alena, Alena (oponent)
Diplomová práce se zabývá atraktivitou Národního parku Šumava. Pozornost je věnována definicím základních pojmů souvisejících s problematikou cestovního ruchu, resp. atraktivity turistické destinace. Existují čtyři možné přístupy, podle nichž je možno atraktivitu turistické destinace měřit. V diplomové práci je použito jednoho modelu dle ekonomického přístupu, na jehož základě je měřena atraktivita NP Šumava. Podstatný je pro tuto práci výsledek modelu, jež je následně komparován s výsledky vybraných destinací České republiky.
|
|
European capital of culture Košice 2013 - impact on tourism
Sidimáková, Andrea ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Heřmanová, Eva (oponent)
Diplomová práce zkoumá dopady udělení titulu Evropské hlavní město kultury 2013 městu Košice. Práce analyzuje pozitivní a negativní dopady v různych oblastech, především dopady na cestovní ruch a kulturní život ve městě. Součástí práce je dotazník zaměřen na ohodnocení projektu EHMK Košice 2013 rezidenty města, co se týče jejich spokojenosti, úspešnosti projektu a naplnení očakávání souvisejících s tímto evropským projektem.
|
| |
| |
|
Aplikace internetu v cestovním ruchu
Daniš, Michal ; Jakubíková, Dagmar (vedoucí práce) ; Blinka, Roman (oponent)
Bakalářská práce se věnuje cestovnímu ruchu a internetu jako jednomu z nástrojů, který je aplikován v marketingu cestovního ruchu. Teoretická část obsahuje definice cestovního ruchu, příčiny jeho vzniku a postavení v národním hospodářství, historii a vývoj internetu. Praktická část mapuje aplikaci internetu při prodeji služeb hotelových řetězců, leteckých společností, autobusové a vlakové dopravy, při prodeji služeb cestovních kanceláří a agentur, ale i v individuální dopravě a turistice.
|
| |