Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  začátekpředchozí38 - 47  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Webový nástroj pro tvorbu grafických prezentací
Košina, Boris ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalárska práca popisuje proces tvorby jednoduchého grafického editora s podporou produktových katalógov v prostredí webového klienta. Editor umožní pomocou grafických primitív, textov a obrázkov vytvárať grafické prezentácie produktov určené do reklamných kampaní na sociálnych sieťach. V práci je tento proces popísaný od prieskumu vhodných technologií a požiadaviek zadávateľa, až po návrh rozhrania a jeho testovanie. Ďalšie časti sa venujú grafickým primitívam a obrazovým filtrom. Popisujú ich návrh, implementáciu a následné integrovanie do finálneho riešenia editora.
Uživatelské rozhraní WWW pro aplikace zpracování obrazu
Páldy, Alexander ; Bařina, David (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
V dnešní době každý člověk potřebuje malé či větší úpravy fotografií. Pro takové úpravy existuje mnoho editorů obrázků a vývojáři již zkoušejí vytvořit takové programy v rozhraní WWW. Tato práce se zabývá vytvořením uživatelského rozhraní WWW pro transformaci obrazu. Práce představí čitatele s technologiemi vytváření WWW stránek a navrhuje vhodnou implementaci problému využívající technologie HTML 5, canvas, CSS 3, JavaScript, PHP a OpenCV.
Podpora a využití moderních webových standardů
Švihel, Lukáš ; Petřík, Patrik (oponent) ; Šperka, Svatopluk (vedoucí práce)
V práci se věnuji problematice využití moderních webových technologií. Vývoji historie, srovnání s předchozí verzí. Popisuji všechny důležité aspekty prvků, jež HTML5 a CSS3 přináší a vysvětluji jejich přínos a účel. Moţnosti nových webových standardů demonstruje webová aplikace. Tato aplikace je webovým prohlížečem obrázků z databáze flickr.com s moţností editace, uložení, offline režimu a efekty zpříjemňující uživatelské rozhraní.
Grafický editor simulačních modelů
Hořák, Jan ; Hrubý, Martin (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje úvod do problematiky modelování a simulace pomocí formalismu DEVS. Definuje základní modely (atomický DEVS a složený DEVS), určuje způsob simulace a obsahuje příklady formalismů, které jsou na DEVS založeny (ParallelDEVS, DESS). Dále je popsán způsob zadávání DEVS modelu pomocí grafického editoru, stručný přehled existujících nástrojů a jejich výhody a nevýhody. Zvláštní část je určena k využití jazyka XML pro ukládání modelů a přibližuje formy validace a transformace XML dokumentů. Poté práce obsahuje návrh grafického editoru simulačních modelů, který specifikuje třídy použité pro reprezentaci modelu, pracovní plátno, rozhraní pro export modelu a hlavní aplikaci, inspirované návrhovými vzory. Rovněž je uveden formát XML dokumentu určeného k uložení DEVS modelu a jednoduchý DEVS simulátor. Implementační část se zabývá použitými knihovnami a prací s nimi. Vymezuje jejich klady a zápory. Dokument je uzavřen příkladem návrhu a implementace jednoduchého DEVS modelu ve vytvořeném grafickém editoru určeného pro DEVS modely.
Hra pro více hráčů s využitím HTML5
Jahoda, Vojtěch ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zkoumá možnosti HTML5 v oblasti vytváření her pro více hráčů hratelných po síti bez použití dodatečných zásuvných modulů prohlížeče. Cílem bylo vtvořit lokálně i po sítí hratelnou hru FuryLights, a tím ověřit, nakolik je tato technologie připravena na použití v praxi. A zda, případně s jakými obtížemi, ji skutečně bude možno provozovat na zařízeních, které by měly oficiálně HTML5 podporovat.
NEJEN MOdŘE
Novotná, Daria ; Franta, Jiří (oponent) ; Lahoda, Tomáš (vedoucí práce)
9 obrazů, olejomalby nebo akryl - obrazy, které se odehrávají ve vodě, na pláži, na molu a v bezprostředním okolí během turistické sezóny - aspekty s turismem u moře spojené – trocha romantiky až na hranici ironie a kýče, konzum, byznys - zpracovávání obrazu vodní hladiny, jejích barev a forem v různých deních dobách a za rozličného osvětlení, reálné i zdánlivě abstraktní - posun motivu popř. jeho fragmentu prostřednictvím zjednodušení formy a barev na hranici abstrakce
Rezervační systém využívající grafické možnosti HTML5
Klimeš, Petr ; Šeda, Miloš (oponent) ; Poliščuk, Radek (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh a realizace on-line rezervačního systému, který bude graficky zobrazovat interaktivní plán rezervačního místa a bude umožňovat tato místa on-line vytvářet a upravovat. Systém má sloužit pro rezervaci a prodej vstupenek na kulturní, společenské a jiné události.
V lese
Pucharová Kramářová, Vendula ; Dub, Petr (oponent) ; Lahoda, Tomáš (vedoucí práce)
Mé práci předcházela tvorba fotografií v nočním lese, která pro mě byla moc důležitá kvůli pocitu tajemna a mystična. Krajinu nepřepisuji realisticky podle fotografií, stylizuji ji a schematizuji. Zajímám se o krajinu nekultivovanou, se spadenými větvemi a trouchnivými pařezy. Maluji olejem, některá místa promalovávám, jiná nechávám nahozená s patrnými malířskými gesty.
Manuál
Klusová, Katarína ; Houser, Milan (oponent) ; Rathouský, Luděk (vedoucí práce)
Směsice symbolů, autorit a teorií, které člověk dnešní společnosti vstřebává je pro mnohé zmatečným zdrojem manuálů jak se svým životem zacházet, rozhodovat se, nebo kterou politickou stranu volit. Zároveň přesně tyto symboly, autority a teorie jsou zásadní součástí naši kultury a vzdělání, a právě v nich hledáme inspiraci, informace a vysvětlení. Občas sním o tom, že mým zdrojem informací není nic víc než příroda a její pozorování. V utopickém světě bez zprostředkovaných informací bych pozorovala svět vlastním tempem, návazně kráčejíc od jedné informace k druhé. V reálném světě z různých vědních oborů, které zkoumají universum do velkých podrobností, proudí obrovské kvanta informací, které běžný člověk není schopný na této vědecké úrovni pochopit. Ku příkladu, když si čtu o Hawkingově paradoxu, mohu si představit, jak je to asi myšleno, ale výpočtům neporozumím, a zdroje neobsáhnu..No i tak informaci i bez úplného pochopení začleňuji do mé představy vesmíru a černých děr. Universum vnímám pomocí intuice a jeho fragmenty- konkrétní projevení universa pak pomocí rozumu. První obraz mé série je zobrazení universa pomocí symbolů, tj. kódů, které jsme si my lidé dohodli, abychom mohli komunikovat o nevyjádřitelném. Universum je pořád na očích, a kdykoliv se začnu zabývat jeho dílčí částí, mohu si v něm znovu uvědomit celek. Pokračování série je konkretizace, čili formulace a rozvinutí hlavních vybraných témat universa (dle mých osobních priorit). V tomto momentě je má práce založena především na přepínání mezi celkem a detaily. Co se děje na “sběrném” obraze, ovlivní i ostatní obrazy detailů. Poslední obraz série je opět obrazem celku. Je po spirále vývoje o patro výš nad prvním obrazem. Promítnutím universa skrze mně dojde k jeho transformaci a obraz, byť symbolický a symbolizující se ještě více zjednoduší až do podoby jakéhosi loga. Vyskytne se v něm navíc logo téhož, jako symbol zrcadlení universa mou bytostí. Tak dospíváme k universu v universu obsáhnutém. Mikrokosmu v makrokosmu. Mou individualitu ve Všehomíru. Fraktál.
Technologie SVG a HTML5 objekt Canvas jako perspektivní metody vkládání dynamické grafiky do www stránek
TRANTÝR, Tomáš
V mé bakalářské práci se zabývám porovnáním technologie SVG a HTML5 objektu Canvas pro vkládání dynamické grafiky na webové stránky. Díky neustálému vývoji prohlížečů a především díky užitným hodnotám dynamických prvků začínají být tyto techniky stále více podporovány a využívány. Má práce by měla objasnit principy tvorby dynamických grafických prvků pomocí obou zmiňovaných metod, přehledně analyzovat jejich výhody a nevýhody a také vhodnost použití v reálných situacích. Součástí je také sada originálních příkladů demonstrující použití SVG a Canvasu v praxi, což by mělo čtenáři ještě více přiblížit obě prostředí a jejich funkcionalitu. Rovněž byla otestována funkčnost obou technologií v aktuálních verzích nejrozšířenějších webových prohlížečů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   začátekpředchozí38 - 47  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.