Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design tandemového válce
Otruba, Radim ; Surman, Martin (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem designu tandemového válce s autonomním řízením. V návrhu je zohledněna technická podstata stroje a je představena koncepční podoba stavební techniky určená k hutnění podkladů. Pro vyřešení této problematiky byly definovány základní charakteristické prvky autonomních prostředků a následně aplikovány na návrh. Také je zohledněn ergonomický aspekt při obsluze a servisu stroje. Výsledný návrh je zpracován a popsán v praktické části práce.
Senzorický systém pro robotický podvozek
Hůlka, Jakub ; Hadinec, Michal (oponent) ; Klusáček, Stanislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá výběrem vhodného robotického podvozku pro průmyslové prostředí. Tento podvozek je dále rozšířen o senzorický systém, který zajišťuje interakci robotu s okolím. Pro navrženou koncepci je vytvořena vlastní řídící deska, která obstarává obsluhu senzorů a ostatních periferií. Dále je zde popsán vývoj programu do PC pro operátorské řízení robotu.
Design univerzálního hasičského robotu
Dlabaja, Štěpán ; Surman, Martin (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je konceptuální návrh hasičského robota. Práce ukazuje alternativní přístup k návrhu robota oproti současně dostupným řešením. Výsledným produktem je kvadrupedální robot, který může jak chodit, tak se i pohybovat na pásech. Robot je určený pro vnitřní i vnější hašení.
Návrh podvozku pro elektrický minibus
Strnadel, Bronislav ; Ramík, Pavel (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Teoretická část diplomové práce je věnována elektromobilům od jejich historie, přes zdroje elektrické energie a systém vyměnitelných baterií, až po elektrické autobusy a autonomní řízení. V praktické části je popsán koncept autonomního elektrického minibusu s výpočtem kapacity baterie. Dále je navrženo její uchycení k podvozkovému rámu a představa automatické výměny. V poslední kapitole lze nalézt konstrukční návrh samotného rámu spolu s pevnostní analýzou metodou konečných prvků.
Přehled vývoje autonomních vozidel
Quinn, Cheney ; Kučera, Pavel (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vývojem autonomních vozidel. První část práce je zaměřena na charakterizaci autonomních vozidel a jejich dělení podle SAE a NHTSA. V druhé části jsou uvedeny technologie spadající pod jednotlivé úrovně dělení NHTSA. Ve třetí části je v práci zpracován přehled snímačů, které autonomní vozidla používají pro svůj provoz. Ve čtvrté části je pojednáváno o vývoji a historii autonomních vozidel. V následující části je popsána současná situace co se týče začlenění a legislativy okolo autonomních vozidel. V poslední části je pojednáno o současných autonomních vozidlech a které společnosti tato vozidla vyrábějí a jaké metody používají k vylepšení softwaru.
Automatické řízení procesu dochlazování v cihlářské peci
Cacek, Jan ; Ošmera, Pavel (oponent) ; Němec, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem automatického řízení mnohorozměrové soustavy procesu dochlazování v cihlářské peci. Teoretická část popisuje možnosti identifikace regulovaných soustav a metody návrhu regulací jednorozměrových i mnohorozměrových soustav. Praktická část objasňuje princip procesu dochlazování a jeho identifikaci z naměřených dat. Výstupem práce je návrh a zhodnocení regulace mnohorozměrové soustavy se zajištěním autonomnosti regulačního obvodu.
Návrh mobilní robotické platformy
Kolář, Vít ; Drahanský, Martin (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem mobilní robotické platformy pro autonomní travní sekačku řízenou bezdrátově připojeným počítačem. Po úvodních informacích o vzniku a cíli projektu následuje popis dvou vybraných již existujících autonomních travních sekaček na trhu. V následující kapitole, hlavní části práce, jsou popsány jednotlivé subsystémy robota - senzorický, motorický a řídící. Dále pak problematika napájení a navigace mobilního robota. Všechny tyto části jsou popsány jak teoreticky, tak z hlediska navrhované autonomní travní sekačky.
Design tramvaje
Blaha, Tomáš ; Surman, Martin (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem autonomní tramvaje, která je součástí integrované systému adaptivního řízení městské dopravy. Součástí práce je zpracování rešerší, které se zabývají historií a současnou produkcí tramvají z pohledu designu, technických řešení a možností budoucího vývoje. Druhá část práce obsahuje samotné řešení a návrh tramvaje včetně navržení rozložení interiéru, barevného a grafického řešení s ohledem na technické řešení a ergonomické požadavky.
Robot pro Robotour 2010
Kubát, David ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce bylo seznámit se se soutěží autonomních outdoor robotů Robotour a dále prostudovat možnosti a informace o robotovi vyvíjeném na ÚITS FIT VUT v Brně. Další část práce představovala studii různých plánovacích a lokalizačních algoritmů a návrh funkčního řešení, které by umožnilo robotovi účast v soutěži. Konkrétním cílem práce bylo využít všech nabytých vědomostí k implementaci autonomního software pro start robota v soutěži v roce 2010. Součástí řešení je i několik souvisejících mechanických úprav. Vytvořený systém je funkčním řešením splňujícím pravidla soutěže, který je schopen startu v letošním ročníku.
Systém pro autonomní řízení modelu autíčka na závodní dráze
Katrušák, Jaroslav ; Bidlo, Michal (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Cílem této práce je realizace systému pro autonomní řízení modelu autíčka na závodní dráze. První částí práce je studie typických způsobů vytyčení závodní dráhy pro pohyb modelářského autíčka a na ni navazující studie možných způsobů realizace autonomního pohybu modelu po závodní dráze. Další část je věnována hardwarové a softwarové stránce realizace navrženého systému. Předposlední část představuje navržený systém pro detekci překážek, jeho realizaci a výsledné vlastnosti. Poslední část práce prezentuje výslednou realizaci autonomního modelu schopného samostatné jízdy po vytyčené závodní dráze, čtení značek a reakce na překážku umístěnou na trati.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.