Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komplexní metodika webových auditů
Sekulová, Kateřina ; Vlasák, Rudolf (vedoucí práce) ; Očko, Petr (oponent)
Webová stránka často zprostředkovává první setkání uživatele s osobou, firmou či institucí a v elektronickém světě může plnit funkci jakési její pomyslné vizitky. Proto by webová stránka měla být v ideálním případě přiměřeně rychle načtená, abychom neodešli ke konkurenci dříve, než ji otevřeme a měla by mít příjemný design, abychom se na ní rychle zorientovali. Také by měla být přínosná svým obsahem, přístupná všem a v neposlední řadě také plnit cíle, pro které byla vytvořena. O to, aby webové stránky správně plnily svou funkci, se starají webdesignéři, programátoři a zřizovatelé stránek. To, jestli jsou všechny podmínky přístupnosti, použitelnosti, technického zpracování a další kritéria související se správnou funkčností naplněna, prověří nejlépe audit webových stránek, prováděný buď testováním přímo v průběhu jejich tvorby (podle většiny odborníků ideální metoda) nebo až po jejich dokončení. Na trhu dnes působí velký počet firem, které audity nabízí, přičemž každá z nich může zákazníkům nabídnout svůj úhel pohledu, zkoumání podle odlišných kritérií a zpracování auditu různými metodami. První polovinu práce bude proto tvořit přehled různých pohledů, jejichž optikou je možné kvalitu webu zkoumat a autorů, kteří určitou konkrétní metodiku při auditu využívají. Teoretickou část zakončí představení způsobu,...
Metodika webových auditů
Sekulová, Kateřina ; Šlerka, Josef (vedoucí práce) ; Zbiejczuk, Adam (oponent)
Téma diplomové práce: Metodika webových auditů Webová stránka často zprostředkovává první setkání uživatele s osobou, firmou či institucí a v elektronickém světě může plnit funkci jakési její pomyslné vizitky. Proto by webová stránka měla být v ideálním případě přiměřeně rychle načtená, abychom neodešli ke konkurenci dříve, než ji otevřeme a měla by mít příjemný design, abychom se na ní rychle zorientovali. Také by měla být přínosná svým obsahem, přístupná všem a v neposlední řadě také plnit cíle, pro které byla vytvořena. O to, aby webové stránky správně plnily svou funkci, se starají webdesignéři, programátoři a zřizovatelé stránek. To, jestli jsou všechny podmínky přístupnosti, použitelnosti, technického zpracování a další kritéria související se správnou funkčností naplněna, prověří nejlépe audit webových stránek, prováděný buď testováním přímo v průběhu jejich tvorby (podle většiny odborníků ideální metoda) nebo až po jejich dokončení. Na trhu dnes působí velký počet firem, které audity nabízí, přičemž každá z nich může zákazníkům nabídnout svůj úhel pohledu, zkoumání podle odlišných kritérií a zpracování auditu různými metodami. První polovinu práce bude proto tvořit přehled různých pohledů, jejichž optikou je možné kvalitu webu zkoumat a autorů, kteří určitou konkrétní metodiku při auditu...
Audit internetových uložišť
Mahmúd, Denis ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provedení auditu internetových úložišť s vymezením kritérií, podle nichž bude celkový audit probíhat a jeho následné vyhodnocení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definována základní kritéria auditu a určení celkového postupu při auditu. Součástí předložené práce a zároveň podpůrný prostře-dek při určování kritérií je osobně provedený uživatelský průzkum. Navržená kritéria jsou pak prakticky aplikována při auditu. Praktická část práce obsahuje audit jednotlivých úložišť, stručný popis každého úložiště a celkové vyhodnocení auditu. Závěr práce zahrnuje především doporučení budoucím uživatelům a poskytovatelům. Vlastním přínosem k této práci je zejména určení kritérií, následné provedení auditu a jeho vyhodnocení.
Audit webových stránek e-shopů
Frank, Jiří ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Tato práce popisuje základní metodiky auditu webových stránek a obecné zásady, které by měl dodržovat každý web. Metodiky jsou zaměřeny na hodnocení technických náležitostí a grafické podoby, dále pak na analýzu SEO aspektů, návštěvnosti a výkonnosti. Navržená sada hodnotících prostředků je poté prakticky aplikována při auditu konkrétního internetového obchodu a jeho hlavních konkurentů. Z analytické části jsou vyvozeny závěry a doporučení v závěrečné kapitole. Tyto návrhy by měly pomoci zlepšit současný stav obchodu. Hlavní přínos práce spočívá v definování ucelené základní sady metodik, které lze efektivně používat v praxi.
Audit webových stránek internetových obchodů deskových her
Dvořák, Jaroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou auditu webových stránek vybraných internetových obchodů deskových her. V dnešní době existuje veliké množství webo-vých prezentací různé kvality, a tak je nutno mezi nimi vybírat. S vývojem internetu se dostáváme od kladení důrazu na kvantitu k vyzdvihování kvality. S tímto faktem při-chází oblast auditu webových stránek. První část práce se zabývá teoretickými výcho-disky auditu webových stránek v jednotlivých oblastech. Druhá část obsahuje nejdříve představení trhu deskových her a jeho cílové skupiny. Z první teoretické části jsou ná-sledně vytvořeny hodnotící kritéria pro audit sedmi vybraných stránek internetových obchodů deskových her. Tento audit je v další kapitole vyhodnocen, z čehož pak vychá-zí závěr práce v podobě doporučení pro změny ke zvýšení konkurenceschopnosti jed-notlivých e-shopů.
Audit webových stránek internetového obchodu
Heideker, Petr ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drašnar, Jaromír (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje základní postupy a pravidla, které by měl dodržovat každý úspěšný internetový obchod. Cílem práce je sepsat a shromáždit všechna tato důležitá kritéria. Podle těchto kritérií je dále v této práci analyzován konkrétní internetový obchod a jeho konkurenti na trhu a z provedených analýz jsou vyvozeny patřičné závěry. Dále jsou v této práci popsány důležité metody propagace webových stránek a také základy webové analytiky pro internetové obchody. Závěrečná část této práce je věnována konkrétním návrhům na zlepšení internetového obchodu, které by měly mít za přínos příchod nových zákazníků a tím pádem i zvýšení zisků obchodu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.