Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 655 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Offline editor wiki pro Android
Chrastina, Ondřej ; Šebek, Michal (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá wiki weby a mobilní platformou Android. Jejím cílem je vytvořit aplikaci, která umožňuje offline editaci wiki webů na mobilních zařízeních. Tato aplikace má být zaměřena na přívětivé uživatelské rozhraní, které umožnuje efektivní editaci. První část práce se soustřeďuje na teoretický popis wiki webů a platformu Android. Druhá část je věnována samotnému vývoji aplikace. Při vývoji je kladen důraz na rozšiřitelnost aplikace o komponentu k synchronizaci mezi lokálním úložištěm v mobilním zařízení a serverem. V závěru práce je výsledná aplikace zhodnocena a jsou nastíněny možnosti pro její potencionální vývoj.
Porovnávání dvou audio vzorů jako Android aplikace
Zhantemirov, Sultan ; Beneš, Karel (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřená na implementaci Android aplikace pro porovnávání audio vzorků pomocí speciálních technik. Cílem výsledného programu je jednoduchá demonstrace algoritmu porovnávání a jeho urychlení. První část této práce se zabývá teoretickou analýzou a návrhem porovnávání, zatímco další jsou věnovány implementaci, urychlení algoritmu a jeho testování v rámci hotového demonstračního programu. 
Aplikace pro festivalové návštěvníky na iOS
Menšík, Jan ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Bobák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementovat iOS aplikaci sdružující informace o festivalech na jedno místo. Uživatelům má poskytnout přehled o konaných událostech a pomoct jim při organizaci času. Práce popisuje proces tvorby aplikace od návrhu uživatelského rozhraní a systémové architektury až po implementaci včetně závěrečného testování. Výsledkem je klient-server aplikace umožňující organizátorům zaregistrovat do systému libovolný typ festivalu prostřednictvím webového rozhraní, který se následně zobrazí uživatelům v mobilní aplikaci. Serverová část je implementovaná ve frameworku Django, klientská aplikace ve frameworku SwiftUI.
Optimalizace spouštění single page aplikace
Bartoň, Jan ; Švikruha, Patrik (oponent) ; Ilgner, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá optimalizací spouštění single page JavaScript aplikace Kentico Kontent. Soustředí se zejména na rozdělení JavaScript knihoven a balíčků do samostatných souborů podle různých kritérií. Provedené úpravy v aplikaci jsou členěny do několika scénářů. Pro každý ze scénářů bylo provedeno šest druhů měření, díky kterým bylo zjištěno, jaký dopad mají provedené změny na rychlost načítání aplikace a množství přenesených dat ze serveru ke klientovi. Výsledkem práce je návrh úprav, díky kterým se aplikace spouští rychleji, protože je ze serveru přenesen menší objem dat a aplikace zvládne využít efektivněji mezipaměť prohlížeče.
Atributová autentizace
Chwastková, Šárka ; Hajný, Jan (oponent) ; Dzurenda, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá systémy pro atributovou autentizaci. Popisuje obecně aktuální atributové systémy, jejich entity a vlastnosti. Práce se zaměřuje podrobněji na atributový systém Identity Mixer. Průběh komunikace atributového systému Identity Mixer je implementován v jazyce JavaScript. Vytvořená aplikace je webová vizualizace znázorňující popis protokolů, entit a průběh s výpočty atributového systému Identity Mixer. Aplikace umožňuje výpočty protokolů s malými, uživatelem zadanými, čísly, ale i velkými, předem definovanými, čísly.
Aplikace CFA
Mikláš, Jan ; Havlíček, Tomáš (oponent) ; Stehlík, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je provést podrobný rozbor vlastností operačního zesilovače s proudovou zpětnou vazbou (CFA – Current Feedback Amplifier) a realizovat vhodnou aplikaci pro demonstraci jeho kladů oproti klasickému operačnímu zesilovači s napěťovou zpětnou vazbou. Realizujte zapojení na tištěném spoji a proměřte.
eGovernment: Zpracování informací o ekonomických subjektech
Konvalinka, Petr ; Burgetová, Ivana (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá elektronickou veřejnou správou v ČR, jak po stránce informačních technologií, tak i po stránce legislativní. Popisuje vybrané rejstříky státní správy, zejména informační systém ARES, který je využit v návrhu praktické části práce. Výsledkem práce je aplikace, která získává údaje z více rejstříků. Údaje pak spojuje a vizuálně interpretuje uživateli. Aplikace je vytvořena pomocí knihoven QT v jazyce C++.
Sportovní asistent pro platformu iOS
Fišer, Jakub ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit mobilní aplikaci pro platformu iOS, která by sloužila k zaznamenávání veškeré sportovní činnosti člověka. Aplikace umí zaznamenat pohyb člověka pomocí GPS nebo počítat jeho cviky manuálně, v časovém intervalu, či snímáním pohybu. Pro zpracování dat při snímání pohybu byla vytvořena knihovna Motion Recognizer. Aplikace využívá modul HealthKit. Aplikace také nabízí možnost plánování sportovní činnosti využitím trenéra. Pro práci s daty využívá aplikace modul Core Data a data zálohuje pomocí služby iCloud.
Návrh informačního systému
Bartušek, Zdeněk ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
V diplomové práci je popsán návrh informačního systému, jehož klíčovým procesem je výměna obchodních postupů klientů mezi jednotlivými zaměstnanci a jejich nadřízenými. Implementací systému by mělo dojít ke zvýšení efektivity a zkvalitnění poskytovaných služeb zákazníkům firmy. Práce je rozdělena do tří hlavních částí, v první části dochází k vymezení teoretických základů, v části druhé analýze současného stavu, procesů ve firmě a požadavků na systém a třetí část popisuje samotný proces návrhu a vývoje systému.
Uživatelské rozhraní pro řízení pozemního robota ve venkovním prostředí
Pavlenko, Peter ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabýva návrhem aplikace s užívatelským rozhraním pro řízení pozemního robota ve venkovním prostředí. Teoretická část pojednáva o tvorbě aplikací pro android a přibližuje způsob řízení robota díky Robot Operating System. Hlavní částí práce je návrh a implementace aplikace schopné navigovat a řídit robota. V závěru je popsáno testování správnosti návrhu užívatelského rozhraní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 655 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.