Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 244 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Technology in contemporary cinema and its impact on film production and reception
Tetour, Daniel ; Jašková, Jana (oponent) ; Šedrlová, Magdalena (vedoucí práce)
The Bachelor thesis focuses on the contemporary utilised film techniques. The first part deals with a chroma key, motion capture, and computer-generated imagery. The second part of the thesis is focused on the impact those techniques have. The thesis deals not only with the impact on the production but also on the reception of the film.
Žabomyší válka
Petřík, Vojtěch ; Zubek, Petr (oponent) ; Stratil, Václav (vedoucí práce)
Počítačová hra vytvořená pomocí loutkové animace.
Transformace firemního loga za využití 3D pohyblivé grafiky
Zunka, Ondřej ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem tohoto dokumentu je rekonstrukce loga společnosti do trojrozměrné podoby a následné vytvoření dvou krátkých propagačních videí. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V první části čtenáře seznámím s teoretickými východisky potřebnými k pochopení části praktické. V praktické části budu prezentovat průběh zpracování výše zmíněných animací.
Knihovna pro kosterní animace
Maliňák, Jan ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Vlnas, Michal (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je navrhnout fyzikální řešení pro generování kosterních animací. To umožňuje za prvé provádět drobné úpravy animace v reálném čase, a za druhé dynamicky generovat pohyb postavy i bez předchozího vytvoření animace pro daný konkrétní účel. Vytvořený modul pro herní engine Unity využívá úhlovou rychlost k určení rotace kosti, namísto vyhodnocení animační křivky v konkrétní časový okamžik. Výpočet se provádí generováním sil svalů, výpočtem točivého momentu a aplikováním výsledného úhlového zrychlení jednotlivých kostí. Po zadání cíle ve vhodné formě začne animační systém pohybovat připojenou kostrou a bude se snažit dosáhnout daného cíle.
Animace silově deformačního chování šroubovitých pružin
Gabriel, Tomáš ; Klapka, Milan (oponent) ; Hartl, Martin (vedoucí práce)
Tato práce je věnována tvorbě výukových animací popisujících problematiku návrhu šroubovitých pružin. Obsahem práce je shromáždění potřebných podkladů, dokumentace tvorby animací a prezentace jejich konečné podoby. Hlavní řešená témata jsou průběh napětí v řezu zatížené pružiny, únavová pevnost a vlastní frekvence při kmitání pružin.
Animační knihovna se zaměřením na skeletální animace
Dokoupil, Petr ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Tato práce prezentuje návrh animačního enginu dostatečně flexibilního k tomu, aby pojal širokou škálu algoritmů pro animaci, s jednotným přístupem ke každé z nich. Jedním z hlavních cílů byla podpora vytváření komplexních animovaných sekvencí s vysokou mírou kontroly nad prováděním animací. Hlavní animační technika použitá v enginu je skeletální animace a některé její varianty jsou již v základu obsaženy, nicméně ve všech fázích vývoje byly brány v potaz i ostatní animační techniky a výsledná architektura není přímo závislá na žádné z nich.
AD Inventor – 3D modelování podvozku robotu O3-Osmera
Švoma, Stanislav ; Heriban, Pavel (oponent) ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou trojrozměrného modelu podvozku tříkolového mobilního robotu, který je již fyzicky realizován. Výsledkem práce je trojrozměrný model, základní si-mulační testy a animační prezentac v rámci možností užitého software.
Vypracování příkladů pro výuku rozpadů sestav v Inventoru
Nečas, Zbyněk ; Koutecký, Tomáš (oponent) ; Košťál, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá prezentačním prostředím programu Autodesk Inventor, konkrétně popisem jednotlivých funkcí a jak s nimi pracovat. Hlavní částí této práce je tvorba edukačních příkladů pro výuku rozpadů sestav v Inventoru. Jelikož se jedná o výuku nového předmětu, zatím existuje pouze omezené množství těchto příkladů. Proto budou součástí této práce tři výukové prezentace, ve kterých je popsán postup, jak budou studenti pracovat s vytvořenými sestavami, které jim budou dostupné v E-learningu. Tyto příklady pomohou studentům k získání znalostí a zkušeností v tématu rozkladu sestav, následné tvorbě obrázků a videí a také jejich využití na výkresech nebo technických manuálech.
Využití nových funkcí Autodesk Inventoru pro modelování elektrických strojů
Benetka, Martin ; Janda, Marcel (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na využití programu Autodesk® Inventor© 2012 pro modelování elektrických strojů. Zde se konkrétně jedná o spouštěče, které slouží ke spouštění motorů. V teoretické části jsou rozebrány druhy spouštěčů, princip jejich funkce, konstrukce, výhody a nevýhody jejich použití. Ve druhé, praktické části, byla za pomoci programu Autodesk Inventor 2012 vytvořena animace spouštěče s výsuvnou kotvou sloužící jako názorná ukázka funkce tohoto zařízení.
Využití adaptivních CAD systémů pro modelování elektrických strojů
Mánek, Petr ; Hájek, Vítězslav (oponent) ; Kuchyňková, Hana (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na možnosti tvorby geometrie a animace v moderních animačních a vizualizačních programech. V první části práce jsou shrnuty výhody a funkce vybraných animačních a vizualizačních programů. Další část práce popisuje postup tvorby jednoduchých modelů v programu Autodesk Inventor 2010. Je ukázán postup tvorby náčrtu, 3D součásti, 3D součásti z plechu a sestavy. Jednou z hlavních částí této práce je popis tvorby adaptivní součásti v sestavě. Jsou zde shrnuty výhody adaptivního modelování a na jednoduchém modelu je adaptivní modelování předvedeno. V další části se práce věnuje možnostem animace vytvořených modelů v prostředí modulu prezentace a v programu Autodesk Inventor Studio, ve kterém je následně vytvořena animace elektronicky komutovaného motoru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 244 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.