Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Model internetového obchodu s klimatizačním zařízením
Stehlík, Tomáš ; Hierman, Josef (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice návrhu internetového obchodu, elektronických objednávkách, o možnostech marketingu a legislativě v elektronickém obchodování. Obsahuje návrh internetového obchodu s klimatizačním zařízením.
Company Communication Mix
Trávnik, Peter ; Andrea, Knapcová (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
The goal of the submitted thesis “Communication mix of company” is the analysis present communication mix of selected company and proposal of the new mix. The thesis is separated on theoretical and practical part. Theoretical part concerns importance of marketing communication, description and theoretical comparison of particular tools of communication mix. Practical part continues on theoretical part. First it is concentrated on description of company, analysis and evaluation of the present communication mix. Practical part includes research focused on consumer satisfaction. Last part contains plan of the new communication mix.
Podpora prodeje rodinného podniku zabývajícího se výrobou tanečních kostýmů
Prokešová, Renata ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se zabývám konkrétní společností, jejíž hlavní činnost podnikání je výroba tanečních kostýmů. Závěrečná práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje teoretická východiska marketingové komunikace. Zaměřuje se na podporu prodeje, reklamu a komunikaci v místě prodeje. Druhá část, praktická, se zaměřuje na aplikaci teoretických poznatků na konkrétní firmu. Věnuje se současné marketingové situaci ve firmě a v závěru této bakalářské práce je navržena nová marketingová kampaň.
Návrh rozšíření firmy Fonetip s.r.o. z kamenného obchodu na internetový trh
Vaverka, František ; Seibt, David (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce na základě znalostí z teoretické části navrhuje v praktické části možnosti vstupu firmy Fonetip s.r.o na internetový trh. Upozorňuje na možné problémy s tímto spojené a snaží se nabídnout jejich řešení. Návrhům předchází analýzy společ-nosti i segmentu na který se hodlá zaměřit. Práce klade důraz na možnosti internetového marketingu pro přísun nových zákazníků.
Podnikatelský záměr
Žáková, Eliška ; Kostoláni, Rastislav (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření podnikatelského plánu pro nový projekt Centra sportovních aktivit VUT v Brně. Ananlyzuje současný stav a to z hlediska interního i externího prostředí. Obsahuje návrh na realizaci projektu "Firemní sport" a to v oblasti nákladů i marketingové realizace.
Vliv reklamy a propagace alternativních tabákových a nikotinových výrobků na aktivní uživatele tabáku: dotazníkové šetření
Jirásková, Alžběta ; Kulhánek, Adam (vedoucí práce) ; Zachová, Kateřina (oponent)
Východiska: V posledních několika letech se na českém trhu objevilo velké množství nikotinových produktů, které mají mimo jiné sloužit jako alternativy ke klasickým cigaretám. Tyto alternativy jsou často vizuálně velmi výrazné a atraktivní. Uživatelé je často vnímají jako méně zdravotně škodlivé a vhodné k substituci za klasické cigarety. Zároveň u těchto produktů není legislativa tak přísná jako u běžných cigaret, případně baleného tabáku. V současné době se mezi alespoň příležitostné kuřáky řadí přibližně čtvrtina populace České republiky, přičemž podstatná část v současnosti buď alternativní nikotinové produkty užívá nebo nad změnou formy užívání uvažuje. Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjištění, jak vnímají aktivní uživatelé tabáku nové alternativy na trhu, konkrétně ve smyslu zdravotní škodlivosti, marketingové prezentace a vzhledu. Dalším cílem je zejména zmapování preferencí ve volbě formy užívání a porovnání výše zmíněných alternativ s klasickými cigaretami. Metody: Data byla získána formou kvantitativního výzkumu. Ten byl realizován pomocí online dotazníkového šetření v rozhraní platformy Survio a distribuován v prostředí sociálních sítí. Respondenti byli shromažďováni pomocí sebenominace. Získaná data byla převedena do MS Excel a vyhodnocena pomocí metod deskriptivní statistiky....
Podpora prodeje rodinného podniku zabývajícího se výrobou tanečních kostýmů
Prokešová, Renata ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se zabývám konkrétní společností, jejíž hlavní činnost podnikání je výroba tanečních kostýmů. Závěrečná práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje teoretická východiska marketingové komunikace. Zaměřuje se na podporu prodeje, reklamu a komunikaci v místě prodeje. Druhá část, praktická, se zaměřuje na aplikaci teoretických poznatků na konkrétní firmu. Věnuje se současné marketingové situaci ve firmě a v závěru této bakalářské práce je navržena nová marketingová kampaň.
Srovnávací reklama - vývoj úpravy v českém právním řádu
Srněnský, Jakub ; Horáček, Vít (vedoucí práce) ; Patěk, Daniel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem srovnávací reklamy a jejím chronologickým vývojem v českém právním řádu. Práce má za cíl osvětlení institutu srovnávací reklamy, historický popis jejího zakotvení v právním řádu historie a popis současné rekodifikované soukromoprávní úpravy v občanském zákoníku č. 89/2012 Sb. s komparací jednotlivých minulých úprav a zohledněním evropského práva. Práce je hierarchizovaná do úvodu, čtyř hlavních kapitol, jejich podkapitol a závěru. První kapitola je věnována vymezení základních obecných pojmů souvisejících s institutem srovnávací reklamy počínaje hospodářskou soutěží, soukromoprávní větví soutěžního práva po samotný pojem reklama, včetně seznámení s její historií i současným chápáním reklamy. Na pojem reklama volně navazuje další, druhá kapitola, která je věnována výlučně institutu srovnávací reklamy. V této kapitole se čtenář podrobněji seznámí s terminologií, teorií a praktickými příklady podob srovnávací reklamy, včetně objasnění pozitiv a negativ srovnávací reklamy. Třetí kapitola se zabývá historií právní úpravy srovnávací reklamy od roku 1918 do roku 1950, následuje popis z období nesvobody do roku 1989 a historický výklad končí kapitolou o porevoluční právní úpravě, kterou vymezují tři důležité milníky. První z nich se věnuje samotné volné soutěži po...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.