Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnávací reklama - vývoj úpravy v českém právním řádu
Srněnský, Jakub ; Horáček, Vít (vedoucí práce) ; Patěk, Daniel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem srovnávací reklamy a jejím chronologickým vývojem v českém právním řádu. Práce má za cíl osvětlení institutu srovnávací reklamy, historický popis jejího zakotvení v právním řádu historie a popis současné rekodifikované soukromoprávní úpravy v občanském zákoníku č. 89/2012 Sb. s komparací jednotlivých minulých úprav a zohledněním evropského práva. Práce je hierarchizovaná do úvodu, čtyř hlavních kapitol, jejich podkapitol a závěru. První kapitola je věnována vymezení základních obecných pojmů souvisejících s institutem srovnávací reklamy počínaje hospodářskou soutěží, soukromoprávní větví soutěžního práva po samotný pojem reklama, včetně seznámení s její historií i současným chápáním reklamy. Na pojem reklama volně navazuje další, druhá kapitola, která je věnována výlučně institutu srovnávací reklamy. V této kapitole se čtenář podrobněji seznámí s terminologií, teorií a praktickými příklady podob srovnávací reklamy, včetně objasnění pozitiv a negativ srovnávací reklamy. Třetí kapitola se zabývá historií právní úpravy srovnávací reklamy od roku 1918 do roku 1950, následuje popis z období nesvobody do roku 1989 a historický výklad končí kapitolou o porevoluční právní úpravě, kterou vymezují tři důležité milníky. První z nich se věnuje samotné volné soutěži po...

Viz též: podobná jména autorů
4 Srněnský, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.