Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Kosíková, Žaneta ; Gambová, Jana (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na téma Employer Branding, kdy v teoretické části jsou popsány možnosti budování značky a jejího vylepšování. V části praktické se nachází popis vybrané společnosti a popis aktuální situace ve společnosti. Následně je proveden interní i externí výzkum značky společnosti jako zaměstnavatele, kdy se zaměřuje na brněnský závod. V práci jsou podle výsledků analytické části identifikovány nedostatky a navrženy možnosti k jejich zlepšení.
HR marketing ve vybrané organizaci
MUSILOVÁ, Markéta
V této bakalářské práci jsem se zabývala zpracováním přehledu problematiky v oblasti Human Resource marketingu ve vybrané organizaci spolu s kontextem personálního marketingu. Personální marketing se dělí na interní a externí personální marketing a je zaměřený na proces získávání pracovníků, výběr pracovníků a péčí o stávající zaměstnance. Dalším rozebraným tématem byly poskytované bonusy a benefity, možnosti kariérního růstu a budování zaměstnavatelské značky. Závěr práce obsahuje návrhy a doporučení, které zaručí větší prosperitu společnosti.
Employer Branding ve vybrané organizaci
ŠEREDOVÁ, Zuzana
Diplomová práce je zaměřena na Employer Branding ve vybrané organizaci. Cílem práce je navrhnout změny, které povedou ke zlepšení současného stavu. Tyto změny jsou navrženy na základě analýzy Employer Brandingových nástrojů vybrané společnosti. Práce je rozdělena do třech na sebe navzájem navazujících částí. První z nich je teoretická část, ve které byly zpracovány poznatky načerpané z odborné literatury či internetových zdrojů. Práce dále pokračuje praktickou částí, v níž je zpracována charakteristika vybrané organizace a jejích Employer Brandingových aktivit a nástrojů. Praktická část se rovněž zabývá analýzou výsledků dotazníkového šetření. Poslední částí práce jsou doporučení, která byla navržena na základě nedostatků zjištěných v průběhu zpracování praktické části.
Personální marketing - Personální marketing se zaměřením na studenty a absolventy VŠ
Pompová, Dominika ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
RESUMÉ Charakter činností řízení lidských zdrojů se v dnešním rychle se měnícím prostředí stále rozšiřuje a prohlubuje, být dobrým zaměstnavatelem již nestačí, je nutné tuto devizu umět komunikovat směrem k potenciálním, současným zaměstnancům i veřejnosti. Předložená práce na základě analýzy dostupných pramenů shrnuje a doplňuje poznatky z oblasti personálního marketingu a budování značky dobrého zaměstnavatele, a prokazuje významné postavení personálního marketingu v oblasti řízení lidských zdrojů. Teoretická část práce se nejdříve soustředí na oblast personálního marketingu jako takového, dále se zaměřuje na specifické aktivity personálního marketingu směrem k cílové skupině studentů a absolventů vysokých škol. Praktická část práce popisuje přístup konkrétní organizace k personálnímu marketingu a aktivity dané organizace zacílené na skupinu studentů a absolventů vysokých škol. Praktická část se dále zabývá projektem nastavení spolupráce s vysokými školami, který jsem pro danou organizaci zpracovávala, popisem výsledků daného projektu a zhodnocením, jak daný projekt ovlivnil aktivity společnosti. Závěrem práce srovnává aktivity dané společnosti s běžnou praxí a odpovídá na otázku, zda úspěšnost personálního marketingu spočívá spíše v kvantitativním či kvalitativním přístupu k problematice. Klíčová slova...
Současné trendy v procesu získávání pracovníků v organizaci.
Čálková, Daniela ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Kursch, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem současných trendů v procesu získávání pracovníků v organizaci. Získávání pracovníků je důležitým procesem pro personalisty i pro celou organizaci a je řazeno mezi personální činnosti. Nejprve jsou v diplomové práci charakterizovány personální činnosti, zejména proces získávání pracovníků a jednotlivé kroky dané aktivity. Dále jsou přiblíženy nejnovější trendy v procesu získávání pracovníků, neboť trend rozvoje informačních technologií se promítá právě v uvedeném získávání pracovníků. Současná doba digitalizace a rozvoje informačních technologií přináší nové vymoženosti a nástroje, které lze využít nejen v samotném získávání pracovníků, ale i v dalších krocích náboru. Pozornost je především věnována způsobům, dílčím metodám a nástrojům, které jsou využívány v této oblasti u jednotlivých metod. Významná pozornost je zaměřena na budování značky zaměstnavatele a zároveň personálnímu marketingu. Personální marketing je důležitý prvek pro budování značky zaměstnavatele a je klíčový v rámci procesu získávání pracovníků. Budování značky zaměstnavatele je podstatnou aktivitou pro vytváření dobrého obrazu a povědomí potencionálnímu uchazeči. Součástí diplomové práce je popis výzkumného šetření, jehož cílem byla identifikace nejvíce využívaných nástrojů při získávání...
Rozvoj značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Kosíková, Žaneta ; Gambová, Jana (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na téma Employer Branding, kdy v teoretické části jsou popsány možnosti budování značky a jejího vylepšování. V části praktické se nachází popis vybrané společnosti a popis aktuální situace ve společnosti. Následně je proveden interní i externí výzkum značky společnosti jako zaměstnavatele, kdy se zaměřuje na brněnský závod. V práci jsou podle výsledků analytické části identifikovány nedostatky a navrženy možnosti k jejich zlepšení.
HR marketing IT spoločností v online prostredí a na sociálnych sieťach
Moravčíková, Mária
Moravčíková, M. HR marketing IT společností v online prostředí a na sociálních sítích. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Diplomová práce se zabývá HR marketingem v IT společnostech v online prostředí a na sociálních sítích. Cílem práce je navrhnout marketingové doporučení pro náborovou politiku na sociálních sítích a online portálech pro firmy v oblasti informačních technologií v Brně. Kvalitativní výzkum je proveden prostřednictvím hloubkových rozhovorů s kandidáty, zaměstnanci a doplněn o rozhovor se zaměstnavateli. Na základě získaných primárních a sekundárních dat byly navrženy doporučení pro nábor subjektů pohybujících se na tomto trhu.
Systém personálního řízení - oblast získávání pracovníků
STANĚK, Jiří
Cílem této diplomové práce je zhodnocení systému personálního řízení se zaměřením na oblast získávání pracovníků ve vybraném podniku. Hlavním cílem diplomové práce je zpracovat návrhy změn, které přispějí ke zlepšení a zefektivnění fungování společnosti v této oblasti. Diplomová práce je složena ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá problematikou ohledně získávání pracovníků. Ke zpracování této části byly použity české i zahraniční zdroje. Praktická část analyzuje současný stav v podniku, týkající se oblasti získávání pracovníků. Analýza byla provedena na základě řízeného rozhovoru s manažerem personálního oddělení. V závěru práce jsou na základě této analýzy zpracovány návrhy a doporučení na zlepšení a zefektivnění řízení zkoumané oblasti.
Vnímání značky zaměstnavatele absolventy IT oborů v Moravskoslezském kraji
Strakošová, Eliška ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Havlásek, Lukáš (oponent)
Hlavním cílem této práce je implementovat nabyté poznatky o preferencích studentů a absolventů IT oborů v Moravskoslezském kraji na budování Employer Brandu společnosti Shopsys s.r.o. V první části této práce bude představena společnost Shopsys s.r.o. a bude provedena analýza Employer Brandu dané společnosti, ke které pomůže i dotazníkové šetření mezi zaměstnanci společnosti Shopsys s.r.o. ohledně vnímání značky zaměstnavatele. Následně bude proveden výzkum mezi studenty a absolventy IT oborů v Moravskoslezském kraji, kdy bude za cíl zjistit, jaké mají požadavky na svého potenciálního zaměstnavatele. Ve třetí, závěrečné části bude provedeno porovnání předchozích dvou dílčích částí. Výstupem bude návrh na zlepšení budování Employer Brandu společnosti Shopsys s.r.o.
Využití sociálních sítí v náboru zaměstnanců
Burgár, Stanislav ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Bakalářská práce pojednává o faktorech měnící trh práce a jednotlivých sociálních sítích ve vztahu na nábor zaměstnanců. Následně zkoumá možnosti sociálních sítí, jako je značka zaměstnavatele, vyhledávání pomocí sítí, nástroje inzerce a plán integrace sociálních sítí do firmy v souladu s její strategií. Shromážděná data jsou porovnána s vypracovanou analýzou zaměstnanosti, která zobrazuje přehled vývoje a současného stavu zaměstnanosti ve firmě a je zkoumána využitelnost sociálních sítí pro společnost Severomoravské vodovody a kanalizace a.s. v Ostravě. Následně je vypracovaný návrh pro využití sociálních sítí jak pro nábor zaměstnanců, tak budování značky zaměstnavatele. V závěru práce je navržená implementace sociálních sítí pro společnost Severomoravské vodovody a kanalizace a.s.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.