Název:
Vnímání značky zaměstnavatele absolventy IT oborů v Moravskoslezském kraji
Překlad názvu:
Perception of the employer brand by IT graduates of IT field in the Moravian-Silesian Region.
Autoři:
Strakošová, Eliška ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Havlásek, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této práce je implementovat nabyté poznatky o preferencích studentů a absolventů IT oborů v Moravskoslezském kraji na budování Employer Brandu společnosti Shopsys s.r.o. V první části této práce bude představena společnost Shopsys s.r.o. a bude provedena analýza Employer Brandu dané společnosti, ke které pomůže i dotazníkové šetření mezi zaměstnanci společnosti Shopsys s.r.o. ohledně vnímání značky zaměstnavatele. Následně bude proveden výzkum mezi studenty a absolventy IT oborů v Moravskoslezském kraji, kdy bude za cíl zjistit, jaké mají požadavky na svého potenciálního zaměstnavatele. Ve třetí, závěrečné části bude provedeno porovnání předchozích dvou dílčích částí. Výstupem bude návrh na zlepšení budování Employer Brandu společnosti Shopsys s.r.o.The main goal of this work is to implement the acquired knowledge about the preferences of students and graduates of IT field in the Moravian-Silesian Region for the construction of the Shopsys s.r.o. Employer Brand. In the first part of this work Shopsys s.r.o. will be introduce and their Employer Brand will be analysed too. For this needs will help also questionnaire survey among employees of Shopsys s.r.o. regarding the perceptions of the employer's brand. Subsequently will be carry out questionnaire survey among students and graduates of IT field in the Moravian-Silesian Region aiming to find out what the requirements for their potential employer are. In the third, the final part will be compared the previous two parts. The output will be a suggestion to improve the building of companys Employer Brand.
Klíčová slova:
Atraktivita zaměstnavatele; Employer Brand; Lidské zdroje; Značka zaměstnavatele; Attractiveness of employers; Employer Brand; Human Resources
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70039