|
Návrh aplikace Dashboard pro společnost Vodafone Czech Republic a.s
Bartoň, Roman ; Tomeček, Petr (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o novém návrhu aplikace Dashboard pro společnost Vodafone Czech Republic. Aplikace Dashboard slouží k monitoringu prodeje na značkových prodejnách společnosti. Cílem práce je navrhnout zbrusu novou aplikaci v prostředí VBA a rozšířit její funkcionalitu o nové statistické a motivační ukazatele. Tyto prvky poslouží ke zvýšení výkonnosti prodejců a navíc podpoří analytické možnosti vedoucího prodejny.
|
|
Zhodnocení a návrhy na zlepšení CSR ve vybrané firmě
Jandová, Karolína ; Veselý, Josef (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomova prace se zabyva spolecenskou odpovědností, analýze jejich aktivit, vlivu a zhodnocení ve vybrane spolecnosti. V první části této práce jsou shrnuty teoreticka vychodiska, důležité pojmy a metodiky. Následující casti obsahuji provedený výzkum a zhodnocení nynější situace. Doporučující část se věnuje návrhu na možné zlepšení společenské odpovědnosti a návrhu, jak ke společenské odpovědnosti nadále přistupovat spolu se zaměstnanci a případně dalšími zainteresovanými skupinami.
|
|
Využití nových médií v marketingu na příkladu společnosti Vodafone
Hejdová, Markéta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Máchová, Eva (oponent)
Práce analyzuje využití nových médií v marketingu, a to především ve světle změn, ke kterým v posledních desetiletích dochází. Jedná se o mohutný rozvoj informačních technologií a digitalizaci, které s sebou přináší nejen nové komunikační kanály, ale způsobují i změny v používání těch současných. To klade nároky nejen na uživatele, ale i na inzerenty, kteří se těmto změnám musí přizpůsobit, pokud nechtějí ztratit své zákazníky. Způsob, jak komunikovat ve světě nových médií je velmi specifický a liší se především nutností větší interakce a bližšího kontaktu se zákazníkem. To představuje na jednu stranu výhodu v podobě okamžité zpětné vazby, na stranu druhou ovšem vystavuje firmy kritice, která se nyní děje ve veřejném prostoru. Změny, ke kterým v mediálním světě dochází totiž částečně stírají rozdíly mezi producenty a konzumenty médií, respektive umožňují vytvářet a sdílet obsah doslova komukoli, kdo je připojen na internet. Jako příklad jsem si vybrala společnost Vodafone, která dle mého názoru v komunikaci v rámci nových médií poměrně úspěšná. Aktivně komunikuje na sociálních sítích, dokáže je integrovat do svých kampaní a její časopis a web ČiliChili je skvělým příkladem vlastněného média. V závěru práce hodnotí aktivity Vodafone i s ohledem na trendy ve světě a dotýká se i možného budoucího vývoje na...
|
|
Strategie vnitropodnikové komunikace
Vávra, Vojtěch ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce Strategie vnitropodnikové komunikace se zabývá komunikací uvnitř podniku. Zprvu se snaží shromáždit existující definice vnitropodnikové komunikace a vyvodit z nich takovou, která umožní co možná nejvhodněji vymezit předmět následujícího zkoumání. Další kapitoly teoretické části pojednávají o jejím strategickém řízení, vysvětlují jednotlivé problematické pojmy, jež jsou se strategickým řízením spojeny, a následně je aplikují přímo na oblast komunikace uvnitř firmy. Zároveň ho zasazují do kontextu rozsáhlejšího procesu a podávají příklady skutečností, z nichž je vhodné při vytváření komunikační strategie vycházet. V závěru teoretické části je podrobně rozebrána strategie vnitropodnikové komunikace - tato část se zabývá kritérii, které je možné zohledňovat při výběru jednotlivých cílových skupin a komunikačních nástrojů, jimiž budou u těchto cílových skupin naplňovány požadované cíle, a zodpovídá otázky proč a jakými způsoby implementovanou komunikační strategii vyhodnocovat. Praktická část zasazuje tyto teoretické pojmy do praxe a na případu Vodafonu dává ostatním institucím příklad, jak může interní komunikace efektivně fungovat a jakým způsobem se dá vyhodnocovat. Ve svém závěru zhodnocuje míru, v jaké praxe koresponduje s popisovanou teorií a navrhuje, jak by se interní komunikace...
|
|
Využití nových médií na příkladu společnosti Vodafone
Hejdová, Markéta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Máchová, Eva (oponent)
Práce analyzuje vyu ití nov ch médií v marketingu, a to p edev ím ve sv tle zm n, ke kter m v posledních desetiletích dochází. Jedná se o mohutn rozvoj informa ních technologií a digitalizaci, které s sebou p iná í nejen nové komunika ní kanály, ale zp sobují i zm ny v pou ívání t ch sou asn ch. To klade nároky nejen na u ivatele, ale i na inzerenty, kte í se t mto zm nám musí p izp sobit, pokud necht jí ztratit své zákazníky. Zp sob, jak komunikovat ve sv t nov ch médií je velmi specifick a li í se p edev ím nutností v t í interakce a bli ího kontaktu se zákazníkem. To p edstavuje na jednu stranu v hodu v podob okam ité zp tné vazby, na stranu druhou ov em vystavuje firmy kritice, která se nyní d je ve ve ejném prostoru. Zm ny, ke kter m v mediálním sv t dochází toti áste n stírají rozdíly mezi producenty a konzumenty médií, respektive umo ují vytvá et a sdílet obsah doslova komukoli, kdo je p ipojen na internet. Jako p íklad jsem si vybrala spole nost Vodafone, která dle mého názoru v komunikaci v rámci nov ch médií pom rn úsp ná. Aktivn komunikuje na sociálních sítích, doká e je integrovat do sv ch kampaní a její asopis a web iliChilli je skv l m p íkladem vlastn ného média. V záv ru práce hodnotí aktivity Vodafone i s ohledem na trendy ve sv t a dot ká se i mo ného budoucího v voje na tomto poli.
|
|
Využití nových médií v marketingu na příkladu společnosti Vodafone
Hejdová, Markéta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Máchová, Eva (oponent)
Práce analyzuje využití nových médií v marketingu, a to především ve světle změn, ke kterým v posledních desetiletích dochází. Jedná se o mohutný rozvoj informačních technologií a digitalizaci, které s sebou přináší nejen nové komunikační kanály, ale způsobují i změny v používání těch současných. To klade nároky nejen na uživatele, ale i na inzerenty, kteří se těmto změnám musí přizpůsobit, pokud nechtějí ztratit své zákazníky. Způsob, jak komunikovat ve světě nových médií je velmi specifický a liší se především nutností větší interakce a bližšího kontaktu se zákazníkem. To představuje na jednu stranu výhodu v podobě okamžité zpětné vazby, na stranu druhou ovšem vystavuje firmy kritice, která se nyní děje ve veřejném prostoru. Změny, ke kterým v mediálním světě dochází totiž částečně stírají rozdíly mezi producenty a konzumenty médií, respektive umožňují vytvářet a sdílet obsah doslova komukoli, kdo je připojen na internet. Jako příklad jsem si vybrala společnost Vodafone, která dle mého názoru v komunikaci v rámci nových médií poměrně úspěšná. Aktivně komunikuje na sociálních sítích, dokáže je integrovat do svých kampaní a její časopis a web ČiliChili je skvělým příkladem vlastněného média. V závěru práce hodnotí aktivity Vodafone i s ohledem na trendy ve světě a dotýká se i možného budoucího vývoje na...
|
|
Strategie digitálního marketingu-kombinace kanálů digitálních médií
Turazová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Diplomová práce "Strategie digitálního marketingu - kombinace kanálů digitálních médií" zkoumá, jakým způsobem tři telekomunikační operátoři, kteří dominují českému trhu - společnosti T-Mobile Czech Republic, O2 Czech Republic a Vodafone Czech Republic - využívají kanály digitálních médií pro svou komunikaci se zákazníky. Konkrétně zjišťuje a popisuje, jaké kanály společnosti do své marketingové komunikace zapojují, jakým způsobem je využívají a proč se je rozhodly do své komunikační strategie integrovat. Dále také zkoumá, jak společnosti tyto digitální kanály propojují a jak se dají vzájemně kombinovat tak, aby vznikla účinná strategie digitálního marketingu. Pomocí případové studie byly zkoumány marketingové aktivity těchto firem. Bylo zjištěno, že každá z firem využívá pro svou marketingovou komunikaci podobný set kanálů digitálních médií, ale pracuje s nimi trochu odlišně. Na základě těchto zjištění byly identifikovány tři konkrétní strategie - Strategie rozmanitého obsahu, Strategie interaktivních kanálů a Strategie standardizovaného obsahu. Každá ze strategií má své výhody a nevýhody, které byly popsány a strategie byly vzájemně porovnány. Provedeným výzkumem bylo zároveň zjištěno, že je vhodnější zabývat se studiem digitálních kanálů jako celku, nikoli jednotlivě, protože jejich funkce...
|
|
Oligopolní konkurence na vybraném segmentu trhu
Daněk, Lukáš ; Svoboda, Roman (vedoucí práce) ; Severová, Lucie (oponent)
Trh telekomunikačních služeb je v současném Česku i celosvětově jedním z rozhodujících ale také nejvýnosnějších odvětví globalizovaných ekonomik. Na trhu mobilní komunikace v České republice nyní působí mnoho subjektů, jeho vývoj však určují pouze tři síťoví operátoři a regulátor trhu, Český telekomunikační úřad. Hlavními poskytovateli mobilních telefonních služeb v ČR jsou společnosti TMobile, O2 a Vodafone (94 % trhu v ČR). Méně významné místo na trhu obsazují virtuální operátoři, jejichž tržní síla je však poměrně malá a nedokáží se proto výrazně prosadit v podmínkách oligopolní konkurence na domácím trhu. Uvedené skutečnosti tak odpovídají modelu oligopolního trhu s dominantní formou a konkurenčním okrajem, který je v ČR tvořen dvěma silnějšími firmami a početnou skupinou virtuálních operátorů, kteří však tvoří pouze 6 % trhu. Uvedená (oligopolní) struktura trhu mobilní komunikace trhu v ČR se proto jeví jako dlouhodobě stabilní; v pozici dominantní firmy však může eventuálně dojít časem k vystřídání vedoucí firmy TMobile firmou O2.
|
|
Návrh aplikace Dashboard pro společnost Vodafone Czech Republic a.s
Bartoň, Roman ; Tomeček, Petr (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o novém návrhu aplikace Dashboard pro společnost Vodafone Czech Republic. Aplikace Dashboard slouží k monitoringu prodeje na značkových prodejnách společnosti. Cílem práce je navrhnout zbrusu novou aplikaci v prostředí VBA a rozšířit její funkcionalitu o nové statistické a motivační ukazatele. Tyto prvky poslouží ke zvýšení výkonnosti prodejců a navíc podpoří analytické možnosti vedoucího prodejny.
|
|
Návrh řízení problem managementu podle metodiky ITIL ve vybrané organizaci
Drga, Jaroslav ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Vodenka, Marek (oponent)
ITIL představuje v současné době silně rozšířenou metodiku pro řízení ICT služeb v korporátním prostředí. Celá metodika obsahuje 26 procesů v celkem 5 knihách popisující životní cyklus ICT služby. Jedním z procesů je také problem management zařazený do knihy Service operation. Tato diplomová práce si klade za cíl navrhnout komplexní model řízení problem managementu ve společnosti Vodafone Czech Republic a.s. V úvodu této práce je definován kontext ICT služeb v podnikovém prostředí. Dále jsou uvedeny základní informace, které poskytuje samotná metodika. Nicméně je zřejmé, že tyto informace jsou nedostačující pro reálné využití v podnikovém prostředí. Prolnutím znalostí získaných z metodiky se znalostmi ostatních ICT podnikových služeb a podnikového prostředí došlo k vytvoření samotného modelu. Poté byla krátce představena vybraná společnost a definovány klíčové aspekty řízení ICT služeb. Byla také identifikována slabá místa současného stavu. Tyto informace byly použity při návrhu modelu. První prvek modelu tvoří vize a strategie problem managementu. Následně byla provedena analýza zainteresovaných stran z pohledu role problem manažera. Stručně byly představeny také nástroje pro podporu práce problem manažera. Definovány zodpovědnosti jednotlivých rolí a určeno co je problém a co už nikoli. Tím model předchází možným nedorozuměním a snižuje třecí plochy. Stěžejní částí celého modelu je samotný proces u něhož byly identifikovány čtyři základní fáze. Pro účely předávání informací z procesu a do něj byl také navržen způsob komunikace a eskalační matice. Návrh modelu uzavírá skupina klíčových ukazatelů výkonnosti. V poslední části práce byla navržena databáze známých chyb a diskutovány aktuální výzvy v oblasti problem managementu. Autor je problem manažerem ve vybrané společnosti a tudíž téměř v každé části nového modelu byl schopen vložit doporučení z praxe a také příčinné vysvětlení.
|