Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh aplikace Dashboard pro společnost Vodafone Czech Republic a.s
Bartoň, Roman ; Tomeček, Petr (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o novém návrhu aplikace Dashboard pro společnost Vodafone Czech Republic. Aplikace Dashboard slouží k monitoringu prodeje na značkových prodejnách společnosti. Cílem práce je navrhnout zbrusu novou aplikaci v prostředí VBA a rozšířit její funkcionalitu o nové statistické a motivační ukazatele. Tyto prvky poslouží ke zvýšení výkonnosti prodejců a navíc podpoří analytické možnosti vedoucího prodejny.
Zhodnocení a návrhy na zlepšení CSR ve vybrané firmě
Jandová, Karolína ; Veselý, Josef (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomova prace se zabyva spolecenskou odpovědností, analýze jejich aktivit, vlivu a zhodnocení ve vybrane spolecnosti. V první části této práce jsou shrnuty teoreticka vychodiska, důležité pojmy a metodiky. Následující casti obsahuji provedený výzkum a zhodnocení nynější situace. Doporučující část se věnuje návrhu na možné zlepšení společenské odpovědnosti a návrhu, jak ke společenské odpovědnosti nadále přistupovat spolu se zaměstnanci a případně dalšími zainteresovanými skupinami.
Využití nových médií v marketingu na příkladu společnosti Vodafone
Hejdová, Markéta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Máchová, Eva (oponent)
Práce analyzuje využití nových médií v marketingu, a to především ve světle změn, ke kterým v posledních desetiletích dochází. Jedná se o mohutný rozvoj informačních technologií a digitalizaci, které s sebou přináší nejen nové komunikační kanály, ale způsobují i změny v používání těch současných. To klade nároky nejen na uživatele, ale i na inzerenty, kteří se těmto změnám musí přizpůsobit, pokud nechtějí ztratit své zákazníky. Způsob, jak komunikovat ve světě nových médií je velmi specifický a liší se především nutností větší interakce a bližšího kontaktu se zákazníkem. To představuje na jednu stranu výhodu v podobě okamžité zpětné vazby, na stranu druhou ovšem vystavuje firmy kritice, která se nyní děje ve veřejném prostoru. Změny, ke kterým v mediálním světě dochází totiž částečně stírají rozdíly mezi producenty a konzumenty médií, respektive umožňují vytvářet a sdílet obsah doslova komukoli, kdo je připojen na internet. Jako příklad jsem si vybrala společnost Vodafone, která dle mého názoru v komunikaci v rámci nových médií poměrně úspěšná. Aktivně komunikuje na sociálních sítích, dokáže je integrovat do svých kampaní a její časopis a web ČiliChili je skvělým příkladem vlastněného média. V závěru práce hodnotí aktivity Vodafone i s ohledem na trendy ve světě a dotýká se i možného budoucího vývoje na...
Strategie vnitropodnikové komunikace
Vávra, Vojtěch ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce Strategie vnitropodnikové komunikace se zabývá komunikací uvnitř podniku. Zprvu se snaží shromáždit existující definice vnitropodnikové komunikace a vyvodit z nich takovou, která umožní co možná nejvhodněji vymezit předmět následujícího zkoumání. Další kapitoly teoretické části pojednávají o jejím strategickém řízení, vysvětlují jednotlivé problematické pojmy, jež jsou se strategickým řízením spojeny, a následně je aplikují přímo na oblast komunikace uvnitř firmy. Zároveň ho zasazují do kontextu rozsáhlejšího procesu a podávají příklady skutečností, z nichž je vhodné při vytváření komunikační strategie vycházet. V závěru teoretické části je podrobně rozebrána strategie vnitropodnikové komunikace - tato část se zabývá kritérii, které je možné zohledňovat při výběru jednotlivých cílových skupin a komunikačních nástrojů, jimiž budou u těchto cílových skupin naplňovány požadované cíle, a zodpovídá otázky proč a jakými způsoby implementovanou komunikační strategii vyhodnocovat. Praktická část zasazuje tyto teoretické pojmy do praxe a na případu Vodafonu dává ostatním institucím příklad, jak může interní komunikace efektivně fungovat a jakým způsobem se dá vyhodnocovat. Ve svém závěru zhodnocuje míru, v jaké praxe koresponduje s popisovanou teorií a navrhuje, jak by se interní komunikace...
Využití nových médií na příkladu společnosti Vodafone
Hejdová, Markéta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Máchová, Eva (oponent)
Práce analyzuje vyu ití nov ch médií v marketingu, a to p edev ím ve sv tle zm n, ke kter m v posledních desetiletích dochází. Jedná se o mohutn rozvoj informa ních technologií a digitalizaci, které s sebou p iná í nejen nové komunika ní kanály, ale zp sobují i zm ny v pou ívání t ch sou asn ch. To klade nároky nejen na u ivatele, ale i na inzerenty, kte í se t mto zm nám musí p izp sobit, pokud necht jí ztratit své zákazníky. Zp sob, jak komunikovat ve sv t nov ch médií je velmi specifick a li í se p edev ím nutností v t í interakce a bli ího kontaktu se zákazníkem. To p edstavuje na jednu stranu v hodu v podob okam ité zp tné vazby, na stranu druhou ov em vystavuje firmy kritice, která se nyní d je ve ve ejném prostoru. Zm ny, ke kter m v mediálním sv t dochází toti áste n stírají rozdíly mezi producenty a konzumenty médií, respektive umo ují vytvá et a sdílet obsah doslova komukoli, kdo je p ipojen na internet. Jako p íklad jsem si vybrala spole nost Vodafone, která dle mého názoru v komunikaci v rámci nov ch médií pom rn úsp ná. Aktivn komunikuje na sociálních sítích, doká e je integrovat do sv ch kampaní a její asopis a web iliChilli je skv l m p íkladem vlastn ného média. V záv ru práce hodnotí aktivity Vodafone i s ohledem na trendy ve sv t a dot ká se i mo ného budoucího v voje na tomto poli.
Využití nových médií v marketingu na příkladu společnosti Vodafone
Hejdová, Markéta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Máchová, Eva (oponent)
Práce analyzuje využití nových médií v marketingu, a to především ve světle změn, ke kterým v posledních desetiletích dochází. Jedná se o mohutný rozvoj informačních technologií a digitalizaci, které s sebou přináší nejen nové komunikační kanály, ale způsobují i změny v používání těch současných. To klade nároky nejen na uživatele, ale i na inzerenty, kteří se těmto změnám musí přizpůsobit, pokud nechtějí ztratit své zákazníky. Způsob, jak komunikovat ve světě nových médií je velmi specifický a liší se především nutností větší interakce a bližšího kontaktu se zákazníkem. To představuje na jednu stranu výhodu v podobě okamžité zpětné vazby, na stranu druhou ovšem vystavuje firmy kritice, která se nyní děje ve veřejném prostoru. Změny, ke kterým v mediálním světě dochází totiž částečně stírají rozdíly mezi producenty a konzumenty médií, respektive umožňují vytvářet a sdílet obsah doslova komukoli, kdo je připojen na internet. Jako příklad jsem si vybrala společnost Vodafone, která dle mého názoru v komunikaci v rámci nových médií poměrně úspěšná. Aktivně komunikuje na sociálních sítích, dokáže je integrovat do svých kampaní a její časopis a web ČiliChili je skvělým příkladem vlastněného média. V závěru práce hodnotí aktivity Vodafone i s ohledem na trendy ve světě a dotýká se i možného budoucího vývoje na...
Strategie digitálního marketingu-kombinace kanálů digitálních médií
Turazová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Diplomová práce "Strategie digitálního marketingu - kombinace kanálů digitálních médií" zkoumá, jakým způsobem tři telekomunikační operátoři, kteří dominují českému trhu - společnosti T-Mobile Czech Republic, O2 Czech Republic a Vodafone Czech Republic - využívají kanály digitálních médií pro svou komunikaci se zákazníky. Konkrétně zjišťuje a popisuje, jaké kanály společnosti do své marketingové komunikace zapojují, jakým způsobem je využívají a proč se je rozhodly do své komunikační strategie integrovat. Dále také zkoumá, jak společnosti tyto digitální kanály propojují a jak se dají vzájemně kombinovat tak, aby vznikla účinná strategie digitálního marketingu. Pomocí případové studie byly zkoumány marketingové aktivity těchto firem. Bylo zjištěno, že každá z firem využívá pro svou marketingovou komunikaci podobný set kanálů digitálních médií, ale pracuje s nimi trochu odlišně. Na základě těchto zjištění byly identifikovány tři konkrétní strategie - Strategie rozmanitého obsahu, Strategie interaktivních kanálů a Strategie standardizovaného obsahu. Každá ze strategií má své výhody a nevýhody, které byly popsány a strategie byly vzájemně porovnány. Provedeným výzkumem bylo zároveň zjištěno, že je vhodnější zabývat se studiem digitálních kanálů jako celku, nikoli jednotlivě, protože jejich funkce...
Oligopolní konkurence na vybraném segmentu trhu
Daněk, Lukáš ; Svoboda, Roman (vedoucí práce) ; Severová, Lucie (oponent)
Trh telekomunikačních služeb je v současném Česku i celosvětově jedním z rozhodujících ale také nejvýnosnějších odvětví globalizovaných ekonomik. Na trhu mobilní komunikace v České republice nyní působí mnoho subjektů, jeho vývoj však určují pouze tři síťoví operátoři a regulátor trhu, Český telekomunikační úřad. Hlavními poskytovateli mobilních telefonních služeb v ČR jsou společnosti TMobile, O2 a Vodafone (94 % trhu v ČR). Méně významné místo na trhu obsazují virtuální operátoři, jejichž tržní síla je však poměrně malá a nedokáží se proto výrazně prosadit v podmínkách oligopolní konkurence na domácím trhu. Uvedené skutečnosti tak odpovídají modelu oligopolního trhu s dominantní formou a konkurenčním okrajem, který je v ČR tvořen dvěma silnějšími firmami a početnou skupinou virtuálních operátorů, kteří však tvoří pouze 6 % trhu. Uvedená (oligopolní) struktura trhu mobilní komunikace trhu v ČR se proto jeví jako dlouhodobě stabilní; v pozici dominantní firmy však může eventuálně dojít časem k vystřídání vedoucí firmy TMobile firmou O2.
Návrh aplikace Dashboard pro společnost Vodafone Czech Republic a.s
Bartoň, Roman ; Tomeček, Petr (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o novém návrhu aplikace Dashboard pro společnost Vodafone Czech Republic. Aplikace Dashboard slouží k monitoringu prodeje na značkových prodejnách společnosti. Cílem práce je navrhnout zbrusu novou aplikaci v prostředí VBA a rozšířit její funkcionalitu o nové statistické a motivační ukazatele. Tyto prvky poslouží ke zvýšení výkonnosti prodejců a navíc podpoří analytické možnosti vedoucího prodejny.
Návrh řízení problem managementu podle metodiky ITIL ve vybrané organizaci
Drga, Jaroslav ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Vodenka, Marek (oponent)
ITIL představuje v současné době silně rozšířenou metodiku pro řízení ICT služeb v korporátním prostředí. Celá metodika obsahuje 26 procesů v celkem 5 knihách popisující životní cyklus ICT služby. Jedním z procesů je také problem management zařazený do knihy Service operation. Tato diplomová práce si klade za cíl navrhnout komplexní model řízení problem managementu ve společnosti Vodafone Czech Republic a.s. V úvodu této práce je definován kontext ICT služeb v podnikovém prostředí. Dále jsou uvedeny základní informace, které poskytuje samotná metodika. Nicméně je zřejmé, že tyto informace jsou nedostačující pro reálné využití v podnikovém prostředí. Prolnutím znalostí získaných z metodiky se znalostmi ostatních ICT podnikových služeb a podnikového prostředí došlo k vytvoření samotného modelu. Poté byla krátce představena vybraná společnost a definovány klíčové aspekty řízení ICT služeb. Byla také identifikována slabá místa současného stavu. Tyto informace byly použity při návrhu modelu. První prvek modelu tvoří vize a strategie problem managementu. Následně byla provedena analýza zainteresovaných stran z pohledu role problem manažera. Stručně byly představeny také nástroje pro podporu práce problem manažera. Definovány zodpovědnosti jednotlivých rolí a určeno co je problém a co už nikoli. Tím model předchází možným nedorozuměním a snižuje třecí plochy. Stěžejní částí celého modelu je samotný proces u něhož byly identifikovány čtyři základní fáze. Pro účely předávání informací z procesu a do něj byl také navržen způsob komunikace a eskalační matice. Návrh modelu uzavírá skupina klíčových ukazatelů výkonnosti. V poslední části práce byla navržena databáze známých chyb a diskutovány aktuální výzvy v oblasti problem managementu. Autor je problem manažerem ve vybrané společnosti a tudíž téměř v každé části nového modelu byl schopen vložit doporučení z praxe a také příčinné vysvětlení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.