Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specializovaný interpret joysticku pro RDS
Muzika, Dávid ; Burian, František (oponent) ; Honzík, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabýva návrhem a implementací specializovaného interpretu joysticku v prostředí Microsoft Robotic Developer Studio. V práci je popsáno vývojové prostředí Microsoft Robotics Developer Studio a také podrobněji popsaná jeho simulační součást Visual Simulation Environment. V práci je navrženo nekolik specializovaných interpretů pro úlohu průjezd bludiště. Ve výsledku práce jsou vyhodnocené experimenty s univerzálním a specializovaným interpretem.
Vnímání studia na Vysoké škole ekonomické v Praze v období normalizace jejími tehdejšími studenty
Doležal, Petr ; Vaněk, Miroslav (vedoucí práce) ; Houda, Přemysl (oponent)
V této diplomové práci jsem zanalyzoval vnímání bývalých studentů pražské VŠE svých vysokoškolských studií v období normalizace. Cíl práce byl zjistit, jak moc se tehdejší studium odlišovalo od toho současného. Důraz pak byl kladen především na výuku ekonomických věd. Zkoumán byl nejen teoretický styl a způsob výuky oboru ekonomie, ale i rovina ideologická. Výsledná interpretace pak měla ukázat, zdali je pravdivé obecné laické tvrzení poukazující na skutečnost, že studium ekonomie v období normalizace bylo ideologicky zmanipulované a absolutně nekorespondující s v současnosti vyučujícími ekonomickými směry. V této práci jsem také zodpověděl otázku, zda studenty tehdy vynaložené úsilí v rámci případného politicky a ideologicky indoktrinovaného studia lze prakticky aplikovat v současném zaměstnání, které je spojeno s již odlišným politickým režimem, či nikoliv. Ačkoliv tato studie potvrzuje, na základě narativního vyprávění bývalých studentů a pedagogů, poměrně značný výskyt ideologie ve výuce pražské VŠE, nelze však v žádném případě mluvit o jakémkoliv popírání odbornosti ekonomických a jiných specializovaných věd na VŠE. Ideologicky provázané předměty byly tedy sice nutným, avšak pouze minoritním doplňkem celkově vysoce ceněného a odborně zaměřeného studia VŠE. KLÍČOVÁ SLOVA Ekonomie, Ideologie,...
Marketingová strategie pro vzdělávací program Honors Academia
Šanová, Hana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Rigerová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá studijním programem Honors Academia. Cílem práce je nastavení marketingové strategie programu a doporučení vhodných komunikačních kanálů pro marketingovou komunikaci. Teoretická část se věnuje marketingu vzdělávání a služeb, strategickému řízení, a to konkrétně marketingové strategii, taktice a analýze vnitřního a vnějšího okolí. Praktická část je tvořena jedním kvalitativním výzkumem, focus group, a dvěma kvantitativními, online dotazníky. Výsledky šetření jsou zpracovány a je vyvozena marketingová strategie, doporučeny komunikační kanály a provedena SWOT analýza a analýza konkurence.
Specializovaný interpret joysticku pro RDS
Muzika, Dávid ; Burian, František (oponent) ; Honzík, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabýva návrhem a implementací specializovaného interpretu joysticku v prostředí Microsoft Robotic Developer Studio. V práci je popsáno vývojové prostředí Microsoft Robotics Developer Studio a také podrobněji popsaná jeho simulační součást Visual Simulation Environment. V práci je navrženo nekolik specializovaných interpretů pro úlohu průjezd bludiště. Ve výsledku práce jsou vyhodnocené experimenty s univerzálním a specializovaným interpretem.
Podpora počítačové výuky pro seniory
Ščotková, Zlatica ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem této bakalářské práce, jež spojuje téma informačních a komunikačních technologií a vzdělání přímo ve svém názvu, je vytvoření e-learningové opory pro Univerzitu třetího věku Vysoké školy ekonomické v Praze (U3V) a vyzkoušení opory přímo se seniory z U3V. Pro vytvoření e-opory je esenciální nejdříve nastínit problematiku e-learningu jako takového, proto je práce dělena na teoretickou část a praktickou část. Hlavním přínosem práce je vytvoření e-opory pro studenty U3V pomocí nejnovějších programů, umístění opory na Internet (konkrétně server YouTube), vyzkoušení vytvořené opory přímo se seniory během výuky na U3V a osvětlení pojmu e-learning v kontextu moderní doby.
Elektronické knihy na VŠE
Saska, Filip ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Šperková, Lucie (oponent)
Diplomová práce Elektronické knihy na VŠE se zabývá analýzou možností e-knih na VŠE. Cílem je zmapovat aktuální situaci studijních materiálů na VŠE a prozkoumat, jakých přínosů by byl možno dosáhnout nasazením elektronických studijních materiálů. Práce krátce popisuje problematiku e-knih, zejména se zaměřuje na ty vlastnosti, které jsou pro účel této práce důležité -- vkládání poznámek, záložek, multimediálního a interaktivního obsahu. Důležitá je také možnost provádět změny studijních materiálů a ty pak sdílet s ostatními studenty. Práce dále popisuje všechny, oficiální i neoficiální, studijní materiály využívané na VŠE. V druhé hlavní části práce navazuje na tento popis a definuje hypotetický ideální stav, který by mohl nastat po nasazení technologie e-knih. S pomocí tohoto ideálního stavu tak práce odpovídá na otázku co je možno zavést. Dále se práce v kapitole technické analýzy zabývá otázkou, jak je technicky možno navržený ideální stav realizovat. V závěru práce odpovídá na otázku, zda je toto řešení reálně vhodné. Výsledky této práce, tak mohou sloužit jako hrubý nástin projektu nasazení technologie e-knih v prostředí VSE.
Studijní informační systémy na jednotlivých vysokých školách - srovnání
Cestr, Jan ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Černá, Andrea (oponent)
Cílem práce je analyzovat a srovnat studijní informační systémy čtyř vysokých škol v České republice (Vysoké školy ekonomické v Praze, Masarykovy univerzity v Brně, Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem a Technické univerzity v Liberci) z pohledu studenta. Zpracování analýzy systémů a následného srovnání je vytvořeno z pohledu studenta. V práci budou srovnány důležité součásti systémů, bez kterých se student vysoké školy neobejde. Jedna z dalších částí se věnuje zajímavým možnostem v jednotlivých informačních systémech. Hlavní přínos práce tkví v představení jednotlivých součástí studijních informačních systémů, jejich vzájemnému srovnání a způsobu použití. Analyzovány jsou také chyby a nastíněn možný budoucí rozvoj informačního systému.
Vliv členství v AIESEC na následnou pracovní kariéru absolventů VŠE
Bochkareva, Ekaterina ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Petržela, Tomáš (oponent)
Abstrakt Tato práce se věnuje otázce klíčových kompetencí a je aktuální pro studenty, kteří chtějí uspět při hledání práce a rozhodují se, jestli vlastní dobrovolná mimoškolní aktivita během doby vysokoškolského studia pomůže jejich záměru. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jestli působení studenta v AIESEC ovlivňuje jeho budoucí kariéru. Aby bylo možné odpovědět na hlavní výzkumnou otázku, bylo provedeno dotazníkové setření, kterého se zúčastnilo 139 absolventů AIESEC různých let. Po dotazování a porovnání výsledků s tím, jak vnímají svoje úrovně kompetence absolventi VŠE, došla autorka k závěru, že členství studenta v AIESEC zlepšuje zejména úroveň komunikačních, manažerských a sociálních dovednosti. Těmi jsou: cizí jazyk, komunikace s lidmi, vyjednávání, práce v mezinárodním prostředí, týmová práce, organizace a řízení kolektivu, prezentace a písemný projev. Pro kompetence, ke zlepšení kterých AIESEC přispívá v menší míře, vypracovala autorka doporučení, které by mohly být na pobočce uplatněny. Kromě toho, v práci byla analyzována úspěšnost uplatnění absolventů AIESEC na trhu práce porovnáním počtu řízených organizačních jednotek a výše hrubého měsíčního příjmu s absolventy VŠE.
Koučink a jeho perspektivy v České republice
Karásková, Anna ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Dobeš, Richard (oponent)
Cílem diplomové práce bylo zjistit za pomoci dotazníkového průzkumu, zda perspektiva segmentu studentů VŠE je stejná jako perspektiva obce koučů, porovnat je a navrhnout možná řešení. Dotazníkový průzkum byl zaměřen na území České republiky. Teoretická část diplomové práce je uspořádána tak, aby uvedla zainteresované do koučinku. Především představí pojem koučink, rozdíl mezi koučinkem a psychoterapií, etický kodex koučinku, rozdílné žánry a metody koučinku. Dále vysvětlí dimenze vzájemné spolupráce, roli koučů a koučovaných osob, nákladů, podobu kvality, očekávaných přínosů, očekávání ze spolupráce a její podobu. Závěry diplomové práce mohou být užitečné pro organizaci AIESEC, RPC VŠE, Koučink klub VŠE, vedení školy VŠE, obci koučů, budoucí zaměstnavatele segmentu studentů a pro studenty samotné. Pod obcí koučů jsou zahrnuti jednotliví koučové, firmy nabízející koučink a profesní sdružení.
Reputace Vysoké školy ekonomické v Praze
Zubatý, Jan ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou reputace vysoké školy. Teoretická část se zabývá definicí pojmu reputace a jeho vymezením vůči image, identitě a značce, popisuje metody hodnocení všech těchto pojmů v kontextu vysokých škol. Dále je popsán význam reputace pro veřejné instituce a vysoké školy. Cílem výzkumu v praktické části bylo zjistit reputaci Vysoké školy ekomické v Praze (VŠE) u několika skupin stakeholderů. Druhým cílem bylo analyzovat reputaci pražských soukromých ekonomických škol konkurujících VŠE. Metodou výzkumu bylo dotazníkové šetření pro 3 skupiny stakeholderů: studenty VŠE, studenty jiných vysokých škol a zaměstnavatele. Výsledek výzkumu potvrdil hypotézy že reputace soukromých škol zhoršuje jejich konkurenční postavení. Potvrdila se také hypotéza o špatné reputaci VŠE mezi studenty ostatních škol ale velmi dobré reputaci u zaměstnavatelů. V závěru práce byly doporučeny možné kroky VŠE pro zlepšení reputace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.