Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Modular Power Supply for Formula Student
Ščípa, Samuel ; Bohrn, Marek (oponent) ; Pavlík, Michal (vedoucí práce)
This bachelor thesis is focused on the theoretical analysis and design of switching power supply with galvanic isolation. The implementation of the design is in the form of the power and control part of the modular power supply. The device parameters are suited for the needs and requirements of the development department of the electric student formula. Design configuration achieves a maximum output voltage of 1000 V and a current of 100 mA, which are user-adjustable.
Návrh těhlice předního kola vozidla Formule Student
Chlud, Martin ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se bude zabývat návrhem a konstrukcí přední těhlice závodního vozidla kategorie Formule Student. Při návrhu bude využito topologické optimalizace a MKP analýzy jízdních stavů při zatížení jak od kola vozidla, tak od prvků přední nápravy. Cílem práce je navrhnout těhlici s vyšší tuhostí a minimálním rozdílem hmotnosti oproti loňskému modelu. Závěrem bude těhlice porovnána s minulými návrhy jak z hlediska bezpečnosti, tak hmotnosti a ceny.
Grafické rozhraní pro telemetrii dat "Formule student"
Martiček, Juraj ; Milet, Tomáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá vytvorením kompletného systému telemetrie pre účely zberu dát a ladenia pretekárskeho monopostu súťaže Formula Student. Tento systém pozostáva z používateľského rozhrania, ktoré je bezdrôtovo prepojené so zariadením nainštalovaným na pretekárskom vozidle s možnosťou či už živého prenosu dát, alebo aj zaznamenávania takýchto dát. Grafické rozhranie ponúka nástroje pre analýzu dát za účelom vývoja, testovania, ale aj závodenia formule vytvorenej tímom Formuly študent.
Analýza napjatosti uložení předního kola vozidla
Baxant, Roman ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukcí předních těhlic vozu Dragon 8 pro studentský tým TU Brno Racing, soutěžící v kategorii Formula Student. Jde o navázání na moji bakalářskou práci s názvem „Návrh uložení předního kola závodního vozidla“. V práci je rozebrána konstrukce těhlic posledních ročníků a jejich součástí. Následně je vytvořen model s pomocí topologické optimalizace a výsledný produkt zatížen pomocí MKP analýzy. Závěrem je srovnána těhlice s minulými návrhy a její frézovanou náhradou.
Řídicí jednotka a systém napájení formule Student
Klement, Dominik ; Szabó, Zoltán (oponent) ; Steinbauer, Miloslav (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje návrhu centrální řídicí jednotky a napájecího systému pro monopost soutěžící v soutěži Formule Student Electric. Řídicí jednotka zpracovává data ze senzorů umístěných na monopostu, tyto data vyhodnocuje a následně ovládá periferie. Napájecí systém integrovaný v řídicí jednotce reguluje vstupní napětí na větve, které napájí další jednotky monopostu.
Modeling and control of rear driven axle for Formula Student
Kavec, Matúš ; Veselý, Libor (oponent) ; Pohl, Lukáš (vedoucí práce)
This thesis is focused on design of controll structure of Formula Student monopost. Part of the thesis is a design and subsequent debgging ofthe model so it has the best possible response compared to reality. A PID controller with two degrees of freedom was used to create the control structure. Created controll structure has the task of regulating the system to the required value. By reducing skid, which is often unwanted in race cars, we can achieve better response while accelerating.
Design of Formula Student Wheel Suspensions
Urban, Marek ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
This thesis deals with design of suspension kinematics of both axles. Based on analyses of on-track data, multi-body simulations in Adams Car, simulations in Matlab and analytical calculations in Mathcad, various changes of the design are conducted in order to improve the vehicle dynamics of the Formula student car. Individual kinematic changes are made as a response to specific problems that were perceived with the previous car. One of the issues is the packaging of the decoupled roll and heave suspension system and rear suspension links, with the aim to minimize mass, center of gravity height and yawing moment of inertia. Beside packaging, changes of front wheel geometry were conducted to utilize the tire and minimize steering torque. Also, kinematics and compliance simulations of the rear suspension are conducted and a measuring device is designed. Lastly, the effects of kinematic changes and compliance on the steady-state vehicle dynamics are studied using the Force-moment method full-vehicle simulation in Adams, which is then post-processed in Matlab.
Optimalizace těhlice formule student pro výrobu SLM technologií
Vaverka, Ondřej ; Růžička, Bronislav (oponent) ; Koutný, Daniel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem těhlice pro Formuli Student, která je topologic-ky optimalizovaná a aditivně vyrobená technologií Selective Laser Melting. Materiá-lem pro výrobu je hliníková slitina AlSi10Mg, která má horší mechanické vlastnosti než tradičně používané vysokopevnostní slitiny. Proto bylo cílem navrhnout pomocí topologické optimalizace díl, který bude mít srovnatelné vlastnosti jako díl frézovaný. Metodou konečných prvků byla provedena deformačně napěťová analýza a byla sta-novena bezpečnost a maximální deformace. Byl vyroben prototyp a pomocí optické digitalizace byla provedena rozměrová kontrola, která prokázala přesnost výroby. Pevnostní výpočty byly ověřeny pomocí speciálního testovacího zařízení a fotogram-metrického měření. Při testech bylo aplikováno také o 20 % větší zatížení, při kterém nebyl pozorován žádný mezní stav. Tím byla ověřena její bezpečnost a funkčnost.
Úprava zavěšení zadního kola formulového vozu
Okáník, František ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem konstrukce zavěšení kola lehkého závodního vozidla kategorie Formule Student, konkrétně návrhem těhlice, náboje kola a dalších dílů sestavy. Konstrukce je zpracována v softwaru PTC Creo 2.0. Uvádí postup výpočtu kritických zátěžných stavů vozidla, výpočet trvanlivosti ložisek a výpočet průběhu zatížení kol během jízdy. Dále je zde uvedena napěťová analýza konstrukce, provedená v Ansys Workbench a analýza únavové životnosti.
Vývoj řídicí elektroniky pro magnetoreologické tlumiče vozidla Formula Student
Skřivánek, Vladimír ; Dobossy, Barnabás (oponent) ; Adámek, Roman (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je návrh řídicí desky magnetoreologických tlumičů. Deska má být schopna přijímat vstupní data z dataloggeru po sběrnici CAN. Z nich má následně, pomocí již známého řídícího algoritmu, vypočítat požadovaný proud a ten zpětnovazebně pomocí PI regulátoru regulovat. Dále má být schopna měřit teplotu magnetoreologické kapaliny v tlumiči pro možnost korekce degradace tlumící síly vlivem narůstající teploty. Další součástí této práce je otestovaní implementace tohoto řídícího algoritmu a změření F-v charakteristiky magnetoreologického tlumiče pro různé hodnoty proudu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.