Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design of Formula Student Wheel Suspensions
Urban, Marek ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
This thesis deals with design of suspension kinematics of both axles. Based on analyses of on-track data, multi-body simulations in Adams Car, simulations in Matlab and analytical calculations in Mathcad, various changes of the design are conducted in order to improve the vehicle dynamics of the Formula student car. Individual kinematic changes are made as a response to specific problems that were perceived with the previous car. One of the issues is the packaging of the decoupled roll and heave suspension system and rear suspension links, with the aim to minimize mass, center of gravity height and yawing moment of inertia. Beside packaging, changes of front wheel geometry were conducted to utilize the tire and minimize steering torque. Also, kinematics and compliance simulations of the rear suspension are conducted and a measuring device is designed. Lastly, the effects of kinematic changes and compliance on the steady-state vehicle dynamics are studied using the Force-moment method full-vehicle simulation in Adams, which is then post-processed in Matlab.
Konstrukční návrh stabilizátoru zadní nápravy vozidla Formule Student
Urban, Marek ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se soustředí na konstrukční návrh stabilizátoru zadní nápravy vozu Formule student. Jedná se o koncept se zkrutnou tyčí a třetím tlumičem, používaný například ve vozech Formule 1. Návrh částečně vychází z topologické optimalizace. Důraz je kladen na optimalizaci pomocí metody konečných prvků, s cílem dosažení požadované tuhosti při nízké hmotnosti. Optimalizace je prováděna řadou iterací při zatěžování jednotlivých částí i celé sestavy stabilizátoru v několika jízdních stavech. Dále je navržena sestava předního stabilizátoru typu U s vyměnitelnými břity a přední vahadlo třetího tlumiče a jeho uložení.
Transformace a kalibrace identity vrcholového sportovce na konci sportovní kariéry
Jech, Miroslav ; Poláčková Šolcová, Iva (vedoucí práce) ; Urban, Marek (oponent)
"Ve sportovní kariéře je jedinou jistotou její konec. " Vrcholová sportovní kariéra s sebou nese dlouhodobou maximalizaci potřeb v mnoho životních rovinách, zejména však v té psychologické, fyzické, sociální a finanční. Přestože se v současné době upírá pozornost psychologie na počátky a průběh sportovní kar následný odchod jedince z tohoto specifického prostředí je stále zanedbáván, přestože se z dosavadních výzkumů zdá, že je pro následnou kvalitu života určující. V naší diplomové práci t motivační faktory, které se objevily a vedly vrcholové sportovce k ukončení sportovní kariéry. Jak konec kariéry prožívali, jak se s ním vypořádali a jaké jsou žánry jejich identit. K co nejlepšímu porozumění motivačním stavům, které jedinci zažívali při odchodu ze sportovního prostředí byl využit kvalitativní design, umožňující nám určitou flexibilitu, jelikož jsme vycházeli z předpokladu nejednotnosti sportovních kariérních cest. Prostřednictví polostrukturovaných rozhovorů byly sebrána data zachycujíc vyprávění jednotlivých participantů. Tyto data byly následně analyzovány a interpretovány za využití reflexivní tematické analýzy (RTA). V empirické části jsou následně doloženy určité vybrané úseky rozhovorů, které poodkrývají, co vrcholové sp ukončení prožívali Klíčová slova prožívání,
Design of Formula Student Wheel Suspensions
Urban, Marek ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
This thesis deals with design of suspension kinematics of both axles. Based on analyses of on-track data, multi-body simulations in Adams Car, simulations in Matlab and analytical calculations in Mathcad, various changes of the design are conducted in order to improve the vehicle dynamics of the Formula student car. Individual kinematic changes are made as a response to specific problems that were perceived with the previous car. One of the issues is the packaging of the decoupled roll and heave suspension system and rear suspension links, with the aim to minimize mass, center of gravity height and yawing moment of inertia. Beside packaging, changes of front wheel geometry were conducted to utilize the tire and minimize steering torque. Also, kinematics and compliance simulations of the rear suspension are conducted and a measuring device is designed. Lastly, the effects of kinematic changes and compliance on the steady-state vehicle dynamics are studied using the Force-moment method full-vehicle simulation in Adams, which is then post-processed in Matlab.
Konstrukční návrh stabilizátoru zadní nápravy vozidla Formule Student
Urban, Marek ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se soustředí na konstrukční návrh stabilizátoru zadní nápravy vozu Formule student. Jedná se o koncept se zkrutnou tyčí a třetím tlumičem, používaný například ve vozech Formule 1. Návrh částečně vychází z topologické optimalizace. Důraz je kladen na optimalizaci pomocí metody konečných prvků, s cílem dosažení požadované tuhosti při nízké hmotnosti. Optimalizace je prováděna řadou iterací při zatěžování jednotlivých částí i celé sestavy stabilizátoru v několika jízdních stavech. Dále je navržena sestava předního stabilizátoru typu U s vyměnitelnými břity a přední vahadlo třetího tlumiče a jeho uložení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
20 URBAN, Martin
26 URBAN, Michal
5 URBAN, Miroslav
3 Urban, Marián
20 Urban, Martin
3 Urban, Matěj
14 Urban, Michael
26 Urban, Michal
1 Urban, Milan
5 Urban, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.