Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Vrána, Ivan ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce sleduje aplikaci marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu z hlediska investičního rozhodnutí. Výstupem této práce je aplikování vhodných marketingových analýz na konkrétním projektu a jejich důležitost v předinvestiční fázi.
Návrh využití nových přístupů managementu ve strojírenské firmě
Votruba, Jan ; Häuser, Stanislav (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit soubor doporučení pro zvolený strojírenský podnik. Smyslem těchto doporučení je zvýšit efektivnost podniku a jeho schopnost přizpůsobovat se náhlým změnám. V první části této práce jsou na základě literární rešerše popsány manažerské systémy úspěšných českých i zahraničních podnikatelů. V další části práce je na základě provedeného kvalitativního výzkumu zvolen nejvhodnější manažerský přístup a taktéž je v této části popsána aktuální situace zvoleného strojírenského podniku. V poslední části práce jsou uvedena jednotlivá doporučení a kroky k jejich implementaci.
Inovace motivačního systému společností
Procházková, Kristýna ; Ing.Simona Marešová (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na inovaci motivačního systému ve vybraných společnostech. V práci je analyzován současný motivační systém a pomocí strukturovaného rozhovoru jsou zjištěny nedostatky v motivování zaměstnanců. Na základě provedeného empirického výzkumu jsou zpracovaný konkrétní návrhy vedoucí ke zvýšení motivace zaměstnanců.
Odměňování a mzdová politika ve stavebním podniku
Lesák, Pavel ; Tuscher, Martin (oponent) ; Hanák, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá odměňováním a mzdovou politikou ve stavebním podniku. V teoretické části je analyzována činnost stavebního podniku a jeho specifika, pracovně právní vztahy mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem, cíle mzdové politiky, druhy mezd, odměn a zaměstnaneckých výhod. Praktická část analyzuje vybrané stavební podniky pomocí strukturovaných rozhovorů a provádí průzkum nabízených odměn na trhu práce. Výsledkem je shrnutí a navržení doporučení pro dané podniky.
Marketingové aspekty při zpracování nabídky do veřejné obchodní soutěže stavebním podnikem
Deufnerová, Veronika ; Vahalová, Hana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu vybrané společnosti Metrostav a.s., která podniká ve stavebnictví v tuzemsku i zahraničí. Na základě vybraných metod jsem provedla – SLEPTE analýzu, Porterův model, Model 4C a SWOT analýzu a dále jsem vedla řízený rozhovor. Na základě zjištěných poznatků předkládám společnosti vhodná doporučení na zlepšení současného stavu.
Rozvoj mluveného projevu v německém jazyce u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ
Erychlebová, Daniela ; Nečasová, Pavla (vedoucí práce) ; Botlík Nuc, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozvojem mluveného projevu v německém jazyce u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách. Cílem práce je navrhnout aktivity, které budou aplikovány během osmi intervenčních setkání se žáky a vyhodnotit, zda tyto aktivity úspěšně přispěly k rozvoji mluveného projevu u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Sledovaní žáci navštěvují devátý ročník základní školy zřízené dle paragrafu 16 školského zákona. Jeden ze sledovaných žáků má diagnostikované specifické poruchy učení, druhý žák má diagnostikovanou hyperkinetickou poruchu s deficitem pozornosti a třetí sledovaný žák má diagnostikovanou poruchu autistického spektra. Teoretická část pojednává o výuce němčiny jako druhého cizího jazyka na českých základních školách, o mluveném projevu, o speciálních vzdělávacích potřebách sledovaných žáků a v neposlední řadě i o projevech těchto diagnóz ve výuce německého jazyka. Praktická část obsahuje výzkum vedený metodou případové studie, která je uskutečněna osmi intervenčními setkáními se sledovanými žáky. Součástí výzkumu je řízený rozhovor s vyučujícím anglického jazyka sledovaných žáků. Zda byl cíl výzkumu naplněn, dokazují přepisy záznamů z diktafonu vstupní a výstupní nahrávky mluveného projevu sledovaných chlapců. Mluvený projev byl po realizaci...
Proposal for Changes of Motivational Programme in a Selected Company
Frýdecká, Lucia ; Štanglová, Zuzana (oponent) ; Petrová, Kateřina (vedoucí práce)
Motivation. An internal state, which helps not only in the performance of work, but in managing everyday activities. The aim of this bachelor thesis is to proposal for Changes of Motivational Programme in a Selected Company. In the first part, terms related to motivation are defined. The following part describes the use of these definitions to analyse the motivation program in the company by combining quantitative and qualitative research; data validation using triangulation method provided more relevant information. This led to identification of strong and weak parts of the company motivation program. In the last part, the found deficiencies were used to form proposals for the company and the optimalization of the program.
Stress management v rodinném podniku
JANDOVÁ, Klára
Tato bakalářská práce se zabývá stresem, jeho příčinami, příznaky, zvládáním a prevencí. Dále nás práce seznamuje s rodinnou firmou, tedy s jejich zaměřením, historií a jednotlivými odděleními. Hlavním cílem výzkumu je zjištění a analýza stress managementu na pracovišti v malém rodinném podniku prostřednictvím kvantitativních i kvalitativních metod výzkumu. Formou dotazníků a rozhovorů je zjištěno od 12 respondentů, jaký stres v podniku převládá a proč, a po pečlivé analýze všech nasbíraných dat, dochází k závěrům, které vytvářejí návrhy pro řízení a prevenci stresu na pracovišti.
Udržitelnost a odpovědnost v rozvoji destinace cestovního ruchu
PELNÁŘOVÁ, Monika
Cílem práce je přiblížení problematiky, která se zabývá udržitelností a odpovědností v rozvoji destinace cestovního ruchu. Co se týká praktické části práce, cílem je co nepřesnější využití moderních metod a trendů pro rozvoj destinace cestovního ruchu s ohledem na zájmy stakeholderů ve vybrané destinaci.
Potenciál Guerilla marketingu
HAVLÍKOVÁ, Monika
Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to na základě kvantitativního výzkumu (dotazníkového šetření mezi marketingovými specialisty) a kvalitativního výzkumu (řízený rozhovor a focus group se zaměstnanci vybrané organizace). Literární rešerše popisuje teoretický základ guerilla marketingu, kde se za průkopníka považuje zejména Jay Conrad Levinson. Hovoří se zde také o trendech v digitálním marketingu, o emocích v marketingu, o krizové komunikaci s médii a o české legislativě v oblasti reklamy. Výsledky práce ukázaly, že guerilla marketing je mezi marketingovými specialisty populární, ale není příliš využíván. Ale potenciál ovšem ukazuje. Mezi zaměstnanci vybrané společnosti byl také projeven zájem o tento typ marketingu. Zájem vyjádřili také z vedení společnosti, kde by přijali promyšlenou a zajímavou kampaň. V závěru práce byla navržena kampaň pro vybranou společnost s prvky guerilla marketingu, a to formou ambientních médií a virálních videí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.