Název:
Marketingové aspekty při zpracování nabídky do veřejné obchodní soutěže stavebním podnikem
Překlad názvu:
Marketing aspects of the offer processing by construction company for publick tender
Autoři:
Deufnerová, Veronika ; Vahalová, Hana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na analýzu vybrané společnosti Metrostav a.s., která podniká ve stavebnictví v tuzemsku i zahraničí. Na základě vybraných metod jsem provedla – SLEPTE analýzu, Porterův model, Model 4C a SWOT analýzu a dále jsem vedla řízený rozhovor. Na základě zjištěných poznatků předkládám společnosti vhodná doporučení na zlepšení současného stavu.
This Master’s Thesis is focused on the analysis of the company Metrostav a.s. that operated in the construction in the Czech Republick and aboard. Based on the selected methods – SLEPTE analysis, Porter’s analysis, Model 4C and SWOT analysis and further led a controlled interview. Based on the findings, I present appropriate recommendations to the company to improve the current situation.
Klíčová slova:
marketing; Model 4C; Porterův model; SLEPTE analýza; stavebnictví; stavební podnik; strategie; SWOT analýza; zákon; řízený rozhovor; construction; construction company; low; marketing; Model 4C; Porter’s analysis; SLEPTE analysis; stratégy; structured interview; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/137585