Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
iBeacon - nová technologie v obchodě a cestovním ruchu
KŘÍŽOVÁ, Tereza
Cílem této bakalářské práce je návrh možnosti využití technologie iBeacon pro konkrétní subjekt a následná kalkulace zavedení zmíněné technologie. Dílčím cílem je analýza technologie iBeacon, se zaměřením na odvětví obchodu a cestovního ruchu. V teoretické části je věnována pozornost popisu iBeaconu, analýze možností využití v obchodě a cestovním ruchu, včetně porovnání s ostatními technologiemi, přijímání inovací ze strany zákazníků a popisu některých technologií využívaných ve zkoumaných odvětvích. Praktická část se skládá z pěti případových studií. Na základě těchto informací je sestaven návrh zavedení technologie pro město Písek. Součástí práce je kalkulace vyčíslující náklady zavedení návrhu pro 1. rok a seznam potencionálních přínosů pro město.
Možnosti využití moderních technologií ve výuce ekonomických předmětů na SŠ
Čejková, Lenka ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Langer, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití moderních technologií ve výuce ekonomických předmětů na středních školách. V teoretické části je rozebrána problematika modernizace výuky, včetně představení dokumentu MŠMT Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020. Dále jsou v rámci teoretické části podrobně rozebrány jednotlivé druhy moderních technologií. Poslední kapitola této části diplomové práce se zabývá současnými projekty, které mají za úkol podpořit modernizaci výuky. V rámci empirické části práce jsou provedeny analýzy dotazníkového šetření provedeného u pedagogů ekonomických předmětů na středních školách a dále u žáků také navštěvujících střední školu. Cílem této části je pomocí diagnostického výzkumu zjistit postoje učitelů a žáků k moderním technologiím. A také prověřit možnosti využití nových technologií při výuce ekonomických předmětů.
Analýza sportovních mobilních aplikací
Flóro, Jozef ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kupec, Michael (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vybrané mobilní sportovní aplikace, které zaznamenávají dosažené výsledky při běhu a pomáhají k rozvoji sportu v České republice. Hlavním cílem bakalářské práce je testování sportovních aplikací a zhodnocení dosažených výsledků. Předmětem práce je analýza sportovních mobilních aplikací, průzkum situace na trhu mobilních aplikací, charakterizování trendů a provedení dotazníkového šetření. V práci jsou popsány funkce sportovních aplikací a jejích praktické využití. V závěru autor hodnotí výsledky, dotazníkový průzkum a testování sportovních aplikací za pomoci sběru dat mezi uživateli a neuživateli mobilních sportovních aplikací. Na základě zjištěných údajů může čtenář zhodnotit výhody a nevýhody mobilních sportovních aplikací a vybrat si tu, která nejlíp splňuje hodnoticí kritéria.
Značka jako součást marketingové strategie na trhu mobilních telefonů
Cimbura, Zdeněk ; Říha, David (vedoucí práce) ; Ryneš, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je objasnit důležitost značky v marketingové strategii výrobců mobilních telefonů. Práce nejprve představuje čtyři základní oblasti marketingové strategie a jejich vliv na vnímání značky. Teoretická část je dále věnována konceptu hodnoty značky vycházející z pohledu zákazníka a procesu budování silné značky. Praktická část na úvod představuje současný trh mobilních telefonů a analyzuje marketingové strategie nejvýznamnějších výrobců mobilních telefonů na českém trhu. Na základě dotazníkového šetření doplněného o individuální hloubkové rozhovory autor odkrývá, jaký význam má značka mobilního telefonu pro generaci Y, která je pro účely této práce definována jako skupina mladých spotřebitelů narozených od roku 1984 do roku 1996. Na základě analýzy výsledků marketingového výzkumu autor doporučuje výrobcům mobilních telefonů marketingovou strategii vhodnou pro budování silné značky a získání loajality generace Y.
Mobilní platforma Windows
Ženíšek, Jan ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mobilním operačním systémem Windows Phone 8, který byl uveden v polovině roku 2012. Cílem práce je představit operační systém Windows Phone 8. Tím jsou myšleny všechny jeho parametry, vlastnosti a technologie, které jsou nutné pro následný vývoj aplikací. Dílčím cílem je vysvětlení možností a postupů při vývoji aplikací určených jak pro systém Windows Phone 8, tak zároveň pro Windows 8. Dalším dílčím cílem je názorná ukázka použití nových technologií v aplikacích. Těchto cílů bylo dosaženo kompletací informací převážně ze zahraničních zdrojů, jelikož české zdroje týkající se tohoto systému jsou nedostačující. Tato práce je rozdělena následovně: začíná popisem funkcí a novinek, které jsou dostupné v sytému, následují způsoby a principy designování aplikací, v další části je vysvětlen návrhový vzor a způsoby více platformního vývoje a na závěr je ukázáno, jak lze do aplikací implementovat funkce: hlasových příkazů, geolokalizace, peněženky a bezdrátového přenosu informací. V této práci jsou shrnuty všechny informace, které jsou potřebné pro představení systému Windows Phone 8 začínajícímu i pokročilému vývojáři aplikací. V České republice do této doby nebyla publikována žádná práce, jež by se zaměřovala na mobilní systém Windows Phone 8.
Platforma Android v.4
Petrovič, Marko ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám mobilním operačním systémem Android a to konkrétně jeho verzí Android 4.0, která je určená pro chytré telefony a tablety. Práce má několik částí. V té první se věnuji platformě Android jako celku, její architektuře, funkcím a předchozím verzím. V druhé části se již zabývám samotným Androidem 4.0, jeho rozdíly od předchozích verzí, novými funkcemi a sjednocením platformy Android. Třetí část obsahuje informace o dění kolem platformy Android a statistiky týkající se této platformy. Poslední praktická část obsahuje výsledky a vyhodnocení dosažené na základě dotazníkového šetření.
Komerční komunikace aplikací pro IPhone/ipad
Zitková, Iva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Olša, Martin (oponent)
Diplomová práce na téma Komerční komunikace aplikací do iPhonu a iPadu se zabývá analýzou účinnosti jednotlivých prvků, které jsou nutné pro úspěšnou aplikaci se zaměřením na komerční komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí, kde první, teoretická, část se zaměřuje na popsání úlohy komerčních komunikací v dnešním světě, vymezení mobilního trhu a jeho záazníků a vyjmenování aktivit doporučených pro dosažení úspěchu aplikace. Hlavním výstupem této části je stanovení hypotéz týkající se doporučených aktivit. Druhá, praktická, část bude popisovat život dvou aplikací a porovnávat jejich realizované aktivity s vývojem prodejů. Na závěr bude provedeno vyhodnocení stanovených hypotéz s ohledem na zjištění z praktické části.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.