| |
|
Alternatívne zdroje pohonu a ich vnímanie slovenskými spotrebiteľmi
Pešta, Štefan
Pešta, Š. Alternativní zdroje pohonu a jejich vnímání slovenskými spotřebiteli. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Diplomová práce se zabývá vnímáním alternativních zdrojů pohonu slovenskými spotřebiteli na automobilovém trhu. V této práci je identifikováno vnímání a povědomí o alternativních pohonech na Slovenském trhu. Následně jsou navržena doporučení, na základě zjištěných informací primárního a sekundárního výzkumu, pro prodejce a pro stát. Pro získání podkladů v primárním výzkumu proběhlo dotazníkové šetření a hloubkové rozhovory. Celkem 749 respondentů se zúčastnilo dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů se zúčastnilo 11 respondentů. Výsledky výzkumu poukazují na oblasti, na které se musí prodejci a stát soustředit, aby byl zrostl zájem o alternativní zdroje pohonu vozidel.
|
|
Návrhy na zlepšení působení podniku na slovenském trhu
Dvořák, Martin ; Tomášková,, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Návrhy na zlepšení působení podniku na slovenském trhu“ je zaměřena na firmu ABC, vyrábějící speciální výživu zvířat. V teoretické části je vysvětlen význam mezinárodního obchodu, možnosti vstupu firem na zahraniční trhy a teorie analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Druhá část práce tato prostředí analyzuje z praktického hlediska. Třetí část obsahuje návrhy na zlepšení působení firmy ABC na slovenském trhu.
|
| |
|
Analysis of marketing strategy of the company Jamex s.r.o. on Slovak market
Jancová, Andrea ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pacek, Peter (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii slovenské firmy JAMEX s.r.o., která se věnuje prodeji i produkci hutnického materiálu a betonářské ocele. Cílem práce je analyzovat stávající marketingovou strategii na slovenském trhu prostřednictvím situační analýzy, SWOT analýzy a marketingového mixu. Na základě zjištěných dat z provedených analýz jsou navrhnuté konkrétní doporučení pro zlepšení marketingové strategie a upevnění postavení firmy na trhu. Závěrečná část práce popisuje Českou republiku jako možnou destinaci rozšíření působnosti firmy. Rovněž jsou vyjmenované potenciální formy vstupů na zahraniční trh a hlavní pozitiva a negativa vyplývající z daného vstupu.
|
|
Návrh strategie vstupu na slovenský trh pro společnost ADCALL systems s.r.o.
Lidmila, Ondřej
Lidmila, O., Návrh strategie vstupu na slovenský trh pro společnost ADCALL systems s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Hlavním tématem této práce je návrh strategie vstupu na slovenský trh pro společnost ADCALL systems s.r.o. Práce má dvě části -- Literární přehled a Výsledky. V literárním přehledu jsou na základě studia odborné literatury sumarizovány poznatky související s tématem. Druhá část -- Výsledky, je založena na analýze vnitřního prostředí společnosti ADCALL systems s.r.o. a vnější analýzy slovenské-ho trhu. Na základě těchto dvou analýz je rozhodnuto, zda může tato společnost na Slovenský trh expandovat. Pak je uvažováno, jakou variantu pro vstup vybrat. Na konci této práce je vybrána jedna z možností a je vytvořena strategie vstupu včetně ekonomického zhodnocení.
|
| |
|
Analýza expanze na slovenský trh
Pausová, Martina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé práce je vypracovat doporučení pro expanzi projektu bezrealitky.cz na slovenský trh. Doporučení bude podloženo situační analýzou trhu s nemovitostmi a konkurence, která potvrdí anebo vyvrátí hypotézu, že na slovenském trhu s nemovitostmi existuje mezera v poskytování komplexních, kvalitních služeb při koupi nebo prodeji či pronájmu nemovitosti, kterou by projekt bezrealitky.cz chtěl vyplnit.
|