Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Market Entry and Marketing Strategy of Scootland s.r.o. with Relation to Slovakian Market
Přidal, Hynek ; Vokálová, Jarmila (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This thesis analyses the current situation of the company Scootland s.r.o.at the domestic market with regard to the stagnating gains of the company. The basic analytical methods are introduced and, consequently, applied. On the basis of the conducted analysis, measures for the improvement of the current situation are proposed, focusing especially on the expansion of the company to the Slovakian market, and a detailed plan of this entry is provided.
Alternatívne zdroje pohonu a ich vnímanie slovenskými spotrebiteľmi
Pešta, Štefan
Pešta, Š. Alternativní zdroje pohonu a jejich vnímání slovenskými spotřebiteli. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Diplomová práce se zabývá vnímáním alternativních zdrojů pohonu slovenskými spotřebiteli na automobilovém trhu. V této práci je identifikováno vnímání a povědomí o alternativních pohonech na Slovenském trhu. Následně jsou navržena doporučení, na základě zjištěných informací primárního a sekundárního výzkumu, pro prodejce a pro stát. Pro získání podkladů v primárním výzkumu proběhlo dotazníkové šetření a hloubkové rozhovory. Celkem 749 respondentů se zúčastnilo dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů se zúčastnilo 11 respondentů. Výsledky výzkumu poukazují na oblasti, na které se musí prodejci a stát soustředit, aby byl zrostl zájem o alternativní zdroje pohonu vozidel.
Návrhy na zlepšení působení podniku na slovenském trhu
Dvořák, Martin ; Tomášková,, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Návrhy na zlepšení působení podniku na slovenském trhu“ je zaměřena na firmu ABC, vyrábějící speciální výživu zvířat. V teoretické části je vysvětlen význam mezinárodního obchodu, možnosti vstupu firem na zahraniční trhy a teorie analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Druhá část práce tato prostředí analyzuje z praktického hlediska. Třetí část obsahuje návrhy na zlepšení působení firmy ABC na slovenském trhu.
Market Entry and Marketing Strategy of Scootland s.r.o. with Relation to Slovakian Market
Přidal, Hynek ; Vokálová, Jarmila (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This thesis analyses the current situation of the company Scootland s.r.o.at the domestic market with regard to the stagnating gains of the company. The basic analytical methods are introduced and, consequently, applied. On the basis of the conducted analysis, measures for the improvement of the current situation are proposed, focusing especially on the expansion of the company to the Slovakian market, and a detailed plan of this entry is provided.
Analysis of marketing strategy of the company Jamex s.r.o. on Slovak market
Jancová, Andrea ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pacek, Peter (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii slovenské firmy JAMEX s.r.o., která se věnuje prodeji i produkci hutnického materiálu a betonářské ocele. Cílem práce je analyzovat stávající marketingovou strategii na slovenském trhu prostřednictvím situační analýzy, SWOT analýzy a marketingového mixu. Na základě zjištěných dat z provedených analýz jsou navrhnuté konkrétní doporučení pro zlepšení marketingové strategie a upevnění postavení firmy na trhu. Závěrečná část práce popisuje Českou republiku jako možnou destinaci rozšíření působnosti firmy. Rovněž jsou vyjmenované potenciální formy vstupů na zahraniční trh a hlavní pozitiva a negativa vyplývající z daného vstupu.
Návrh strategie vstupu na slovenský trh pro společnost ADCALL systems s.r.o.
Lidmila, Ondřej
Lidmila, O., Návrh strategie vstupu na slovenský trh pro společnost ADCALL systems s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Hlavním tématem této práce je návrh strategie vstupu na slovenský trh pro společnost ADCALL systems s.r.o. Práce má dvě části -- Literární přehled a Výsledky. V literárním přehledu jsou na základě studia odborné literatury sumarizovány poznatky související s tématem. Druhá část -- Výsledky, je založena na analýze vnitřního prostředí společnosti ADCALL systems s.r.o. a vnější analýzy slovenské-ho trhu. Na základě těchto dvou analýz je rozhodnuto, zda může tato společnost na Slovenský trh expandovat. Pak je uvažováno, jakou variantu pro vstup vybrat. Na konci této práce je vybrána jedna z možností a je vytvořena strategie vstupu včetně ekonomického zhodnocení.
Zhodnocení působení firmy Moet-Hennessy na českém trhu a potenciál jeho rozšíření na trh slovenský
Kotúčová, Michaela ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Práce se zabývá zhodnocením působení firmy Moet Hennessy v České republice. Poskytuje ucelený přehled portfolia firmy a také náhled do marketingových strategií jednotlivých značek. Jelikož se tato firma zabývá prodejem alkoholických nápojů, práce analyzuje také bariéry podnikání s těmito produkty na českém trhu. Cílem práce je také zhodnotit potenciál rozšíření na trh slovenský, v souvislosti s čímž nabízí i rozbor vhodné formy vstupu.
Analýza expanze na slovenský trh
Pausová, Martina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé práce je vypracovat doporučení pro expanzi projektu bezrealitky.cz na slovenský trh. Doporučení bude podloženo situační analýzou trhu s nemovitostmi a konkurence, která potvrdí anebo vyvrátí hypotézu, že na slovenském trhu s nemovitostmi existuje mezera v poskytování komplexních, kvalitních služeb při koupi nebo prodeji či pronájmu nemovitosti, kterou by projekt bezrealitky.cz chtěl vyplnit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.