Název: Strategie vstupu firmy Scootland s.r.o. na slovenský trh
Překlad názvu: Market Entry and Marketing Strategy of Scootland s.r.o. with Relation to Slovakian Market
Autoři: Přidal, Hynek ; Vokálová, Jarmila (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: competition; Entrepreneurship; expansion; market entry strategy; Porter's Five-forces model of competitive environment; SLEPT analysis; Slovakian market; SWOT analysis; expanze; konkurence; Podnikání; Porteruv petifaktorovy model konkurencniho prostredi; SLEPT analýza; Slovenský trh; strategie vstupu na zahraniční trh; SWOT analýza

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3157

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-550503


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet