Název: Analýza marketingovej stratégie firmy Jamex s.r.o. na slovenskom trhu
Překlad názvu: Analysis of marketing strategy of the company Jamex s.r.o. on Slovak market
Autoři: Jancová, Andrea ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pacek, Peter (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: hutnický průmysl; marketingová strategie; marketingový mix; situační analýza; slovenský trh; SWOT analýza; zahraniční trh; foreign market; marketing mix; marketing strategy; metallurgical industry; situational analysis; slovak market; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49863

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206317


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet