|
Marketingová strategie vznikající florbalové akademie
Fiala, Marek ; Veselá, Jitka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce sleduje problematiku marketingové strategie a její tvorby pro vznikající Florbalovou akademii. Základem pro tvorbu marketingové strategie jsou údaje získané na základě teoretických poznatků, aplikace zvolených metod primárního výzkumu a analýz mikroprostředí, makroprostředí a SWOT analýzy. Výstupem diplomové práce jsou, na základě zpracování a vyhodnocení zjištěných údajů, konkrétní návrhy dílčích prvků marketingové strategie, která je předpokladem úspěšného vstupu a působení Florbalové akademie na trhu.
|
|
Využití nástrojů projektového managementu pro zefektivnění firemních procesů
Guštafík, Martin ; Mitiska, Daniel (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zefektivněním firemních procesů pomocí nástrojů projektového managementu ve společnosti VOLET, s.r.o. Společnost se zabývá prodejem komponentů a služeb v oblasti zahradních jezírek a zavlažovacích systémů. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, jedná se o pojmy vycházející z projektového managementu. V analytické části se práce zabývá popisem společnosti a její současnou situací, dále pak jednotlivými analýzy. Na základě těchto analýz budou v poslední části představeny návrhy, ze kterých bude vycházet navrhovaný projekt na zefektivnění firemních procesů.
|
|
Návrh marketingové kampaně pro nový výrobek vybrané společnosti
Tomášek, Vojtěch ; Machala, Jan (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingové kampaně pro domácí bateriové uložiště AES, pro společnost FENIX Trading s.r.o., člena skupiny FENIX GROUP a.s., která se zabývá marketingovými záležitostmi skupiny. Kampaň vychází z výstupů provedených analýz aktuální situace společnosti a zadání společnosti samotné. Na konci práce je také uvedeno doporučení pro zhodnocení efektivnosti kampaně.
|
|
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Šustrová, Barbora ; Němec, Marcel (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení finanční situace vybraného podniku za období let 2006 až 2015 s použitím vybraných metod finanční analýzy a poté na návrhy na její zlepšení. První část obsahuje teoretická východiska práce. Popisuje všechny vybrané ukazatele. Druhá praktická část se přímo zabývá vybraným podnikem a analýzou jeho finančního zdraví. Na základě této analýzy budou stanoveny návrhy na zlepšení.
|
|
Hodnocení finanční výkonnosti společnosti prostřednictvím benchmarkingu
Borůvka, Tomáš ; Kopřiva, Jan (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením finanční výkonnosti společnosti SAPELI a.s. pomocí metody benchmarkingu. První část práce se zabývá teoretickými poznatky a východisky pro danou problematiku. Druhá část práce obsahuje představení SAPELI a.s. a její konkurence. Rovněž je zde realizován samotný benchmarking a SWOT analýza. V poslední části práce jsou shrnuty získané poznatky, na které navazují návrhy a doporučení, určené k zlepšení finanční a obchodní situace společnosti.
|
| |
|
Návrh marketingového plánu
Kovář, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je marketingový plán pro české zastoupení Ford Motor Company. Zabývá se upevněním pozice modelu Mondeo vůči konkurenci ve střední třídě vozů a zvýšením jeho prodejů. Pojednává o podmínkách značné konkurence a tlaků na stále vyšší standard vozidel.
|
|
Analýza vybrané firmy
Košťál, Karel ; Janáč, František (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato Diplomová práce analyzuje výrobně obchodní společnost FINO-trade s.r.o., její vztahy s oborovým okolím a její pracovní postupy. Je založena na jednoduchých analytických nástrojích, kterými jsou SLEPTE analýza, SWOT analýza, Porterův pětifaktorový model konkurenčního prostředí a Kralickův QUICKTEST. Cílem je navrhnout opatření směřující k růstu a upevnění postavení firmy na trhu.
|
|
Budování konkurenceschopnosti firmy
Kárová, Eva ; Juřenčáková, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie lyžařské školy MARO. Práce vychází ze strategické analýzy podniku (finanční analýza, analýza obecného a oborového okolí firmy, SLEPT a SWOT analýza), na základě které je navržena vhodná strategie rozvoje. V závěrečné části je provedeno zhodnocení navržené strategie a návrh na její implementaci.
|
| |