Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Management rizik v organizaci
Novosadová, Petra ; Cibulková, Magda (oponent) ; Hrabová, Kristýna (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se soustředí na problematiku řízení rizik ve specifické firmě. Jedná se o menší společnost, která se specializuje na výrobu a prodej kávových produktů v Brně. Práce se zabývá analýzou rizik této společnosti. První část práce pojednává o základních konceptech rizikologie, zatímco druhá část je věnována praktické implementaci vybraných analýz, které mají za cíl poskytnout čtenáři komplexní pohled na současnou situaci podniku, jak vnitřní, tak vnější. V závěrečné části práce jsou navržena opatření pro snížení nebo eliminaci rizik ve vybrané společnosti.
Podnikatelský záměr pro založení kavárny
Dušková, Dita ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru pro založení malé kavárny, která bude nabízet i služby doprovodného programu. V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska nutná k vypracování podnikatelského záměru. V praktické části je proveden marketingový průzkum, analýza současné situace na trhu a vlastní zpracování návrhu podnikatelského záměru.
Návrh marketingové strategie
Schwarz, Petra ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie společnosti GN s.r.o. se zaměřením na marketingový mix. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se budu věnovat vymezení základních principů tvorby marketingové strategie, sestavení marketingového mixu se zaměřením na produktovou cenovou, distribuční a komunikační politiku a analýzu marketingového prostředí. Části analytickou pak bude provedení analýzy současného stavu společnosti. Návrhovou částí pak samotný návrh marketingové strategie se zaměřením na marketingový mix.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Hrbatová, Jana ; Kuráňová, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením konkurenceschopnosti podniku FiberTech, s.r.o., působícího na B2B trhu v oblasti telekomunikačních činností. Analyzování současného stavu podniku v konkurenčním prostředí je podloženo makroekonomickými a mikroekonomickými faktory. Na základě výstupů jednotlivých analýz jsou navržena opatření směřující k posílení konkurenceschopnosti firmy a upevnění postavení na trhu.
Identifikace rizik podnikatelského subjektu v oblasti marketingových služeb pomocí vybraných metod ekonomické a strategické analýzy
Presse, Michal ; Bohuslav, Tomáš (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na identifikaci rizik ve společnosti podnikající v oblasti marketingových služeb prostřednictvím vybraných metod ekonomické a strategické analýzy. V první části práci jsou vybrané metody teoreticky popsány. V následující praktické části práce jsou tyto metody provedeny a na základě jejich výsledků jsou identifikována rizika, která jsou následně podle zvolené metodiky ohodnocena. Pro rizika, která byla ohodnocena jako nejvyšší, jsou v závěrečné části práce doporučena a navržena opatření, jejichž účelem je snížení původní těchto rizik. Nakonec jsou rizika po zavedení opatření znovu ohodnocena dle stejné metodiky, aby bylo ověřeno, že navrhovaná opatření skutečně vedla ke snížení hodnoty rizika.
Strategický plán rozvoje města
MRÁZOVÁ, Radka
Předmětem předložené diplomové práce je zpracování návrhu Strategického plánu rozvoje města Třemošná pro léta 20152025, a to ve spolupráci s představiteli města a firmou Novi Solutions, s.r.o. Dílčím cílem práce je provedení dotazníkového šetření mezi obyvateli města a zpracování kompletní analýzy města formou SWOT analýz dle prioritních oblastí. Dále stanovení vize města a z ní vyplývající strategické cíle, opatření, konkrétní aktivity a indikátory pro jejich měřitelnost.
Návrh marketingové strategie
Schwarz, Petra ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie společnosti GN s.r.o. se zaměřením na marketingový mix. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se budu věnovat vymezení základních principů tvorby marketingové strategie, sestavení marketingového mixu se zaměřením na produktovou cenovou, distribuční a komunikační politiku a analýzu marketingového prostředí. Části analytickou pak bude provedení analýzy současného stavu společnosti. Návrhovou částí pak samotný návrh marketingové strategie se zaměřením na marketingový mix.
Návrh na vylepšení marketingové strategie cestovní kanceláře Firo tour
Míchalová, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové strategie cestovní kanceláře FIRO-tour a.s. První část práce je věnována shrnutí poznatků o marketingu, segmentaci trhu a marketingovém mixu. V navazující praktické části je zpracována analýza trhu, rozbor marketingového mixu, SWOT analýzy a dotazníkové šetření s cílem zjistit vnímání cestovní kanceláře FIRO-tour a.s. cílovými skupinami. Na základě vyhodnocení výsledků je navrženo vylepšení do budoucna.
Identifikace rizik podnikatelského subjektu v oblasti marketingových služeb pomocí vybraných metod ekonomické a strategické analýzy
Presse, Michal ; Bohuslav, Tomáš (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na identifikaci rizik ve společnosti podnikající v oblasti marketingových služeb prostřednictvím vybraných metod ekonomické a strategické analýzy. V první části práci jsou vybrané metody teoreticky popsány. V následující praktické části práce jsou tyto metody provedeny a na základě jejich výsledků jsou identifikována rizika, která jsou následně podle zvolené metodiky ohodnocena. Pro rizika, která byla ohodnocena jako nejvyšší, jsou v závěrečné části práce doporučena a navržena opatření, jejichž účelem je snížení původní těchto rizik. Nakonec jsou rizika po zavedení opatření znovu ohodnocena dle stejné metodiky, aby bylo ověřeno, že navrhovaná opatření skutečně vedla ke snížení hodnoty rizika.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Hrbatová, Jana ; Kuráňová, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením konkurenceschopnosti podniku FiberTech, s.r.o., působícího na B2B trhu v oblasti telekomunikačních činností. Analyzování současného stavu podniku v konkurenčním prostředí je podloženo makroekonomickými a mikroekonomickými faktory. Na základě výstupů jednotlivých analýz jsou navržena opatření směřující k posílení konkurenceschopnosti firmy a upevnění postavení na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.