Název: Návrh na vylepšení marketingové strategie cestovní kanceláře Firo tour
Překlad názvu: A proposal to improve the marketing strategy of the travel agency FIRO-tour a.s.
Autoři: Míchalová, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; Marketingová strategie; Marketingový mix; Segmentace trhu; SWOT analýzy; Market segmentation; Marketing; Marketing mix; Marketing strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71113

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360728


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet