Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fenomén běhání na příkladu závodů RunCzech pořádaných PIM v období let 1995 - 2014
Antalová, Ladislava ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Červinka, Pavel (oponent)
Název: Fenomén běhání na příkladu závodů RunCzech pořádaných PIM v období let 1995 - 2014 Cíle: Cílem diplomové práce je stručně zachytit fenomén běhu v ČR a na příkladu soutěžních běhů organizovaných Prague International Marathon, s.r.o. (dále PIM) zaznamenat v kvantitativní rovině postupný nárůst počtu zájemců o běhání v období let 1995 - 2014 a zároveň v kvalitativní rovině zjistit zvyšování sportovní výkonnosti účastníků pražského maratónu. V neposlední řadě zjistit názory a postoje běžců účastnících se pražského maratónu na sportovní úroveň a organizační zajištění pražského maratónu a porovnat je s názory autorky. Metody: Pro danou diplomovou práci byla zvolena metoda obsahové analýzy základních dokumentů a tiskových materiálů, dále výsledků a informací k jednotlivým ročníkům pražského maratónu. V druhé části práce je použita metoda dotazování formou anketních otázek. Pro porovnání výsledků metody dotazování bylo zároveň provedeno hodnocení pomocí sebereflexe autorky jako pravidelné účastnice běžeckých závodů. Výsledky: Výsledky diplomové práce ukazují na nárůst počtu běžců v ČR, což odpovídá i celosvětovému jevu, který byl zachycen v případě vybraných světových městských maratónů. Nárůst počtu běžců podle zjištěných výsledků souvisí s organizováním běžeckých závodů RunCzech, které se postupně...
Motivace dobrovolníků a péče o ně v rámci běžeckých závodů RunCzech
Štenclová, Markéta ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Motivace dobrovolníků a péče o ně v rámci běžeckých závodů RunCzech Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, co člověka motivuje stát se dobrovolníkem na běžeckých závodech RunCzech pořádané organizací Prague International Marathon. Dalším cílem je zjistit, jak se organizace o své dobrovolníky stará a jak funguje vedení dobrovolníků a jejich koordinace, a zda se názory těchto dvou skupin na motivaci potkávají nebo se liší. Metody: Pro výzkum motivace dobrovolníků byl použit elektronický dotazník prostřednictvím aplikace Formuláře od společnosti Google. Odkaz na dotazník byl rozeslán e-mailem a byl také sdílen na sociálních sítích. Dalšími použitými metodami jsou strukturovaný a polostrukturovaný rozhovor se dvěma odpovědnými osobami, které mají na starosti dobrovolníky v rámci organizace závodů RunCzech. Výsledky jsou zpracovány do tabulek a grafů pomocí MS Excel. Výsledky: Na základě výsledků dotazníkového šetření bylo zjištěno, že více než polovina dobrovolníků je motivována více faktory najednou. Důležitá je pro dobrovolníky především atmosféra během závodu a získávání zkušeností. Jejich motivaci velkou měrou ovlivňuje také chování a jednání vedoucích dobrovolníků. Z rozhovoru vyplývá, že PIM při náboru dobrovolníků cílí hlavně na středoškolské studenty. Dobrovolníky se snaží...
Marketingový výzkum image značky RunCzech
Martincová, Andrea ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Marketingový výzkum image značky RunCzech Cíle: Hlavním cílem této práce je prostřednictvím výzkumu analyzovat image značky RunCzech na českém trhu a zároveň ji porovnat s identitou značky. Výsledky poskytnou námět ke zlepšení image. Metody: Tato práce využívá metodou rozhovoru a metodu elektronického dotazování. Při setkání s marketingovou ředitelkou značky RunCzech byl použit rozhovor. Data získaná z rozhovoru posloužila k identifikování identity značky a informací o tom, jakou image chce značka na trhu mít. Metoda elektronického dotazování bude použita k analýze současné image značky RunCzech a tyto výsledky porovnám s identitou značky. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že image značky je velmi pozitivní. Skvělých výsledků dosáhla především osobnost značky. Byla popisována mnoha vynikajícími vlastnostmi. Značka je vnímána jako úspěšná, kvalitní, moderní, známá a inovativní. Služba značky (pořádání vytrvalostních závodů) je také velmi pozitivně vnímána. V průběhu analýzy image značky jako symbolu jsem odhalila nesouhlas s frází sloganu. Respondenti si přejí slogan v českém jazyce a nesouhlasí s významem fráze. Klíčová slova: identita značky, image značky, marketingový výzkum, RunCzech
Email marketing RunCzech Running League
Hižová, Katarína ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Anotácia Cieľom diplomovej práce je analyzovať súčasný stav e-mail marketingu RunCzech běžecké ligy, na základe získaných teoretických poznatkov a autorovej skúsenosti s tvorbou automatizovaných kampaní navrhnúť uvítaciu sériu e-mailov a následne ju za pomoci nástroja MailChimp implementovať do praxe. Teoretická časť práce poskytuje ucelený prehľad o e-mail marketingu, optimalizácie a automatizácie e-mailových kampaní. Predmetom analýzy je nielen vyhodnotenie úspešnosti uvítacej série e-mailov a porovnanie dosiahnutých hodnôt výkonnostných metrík s hodnotami metrík štandardne zasielaných promo e-mailov, ale aj zhodnotenie dopadu zaslania uvítacej kampane na ďalšie správanie a loajalitu príjemcov.
Motivace dobrovolníků na RunCzech závodech
RICHTEROVÁ, Daniela
Práce je zaměřena na motivaci dobrovolníku k dobrovolnické činnosti na závodech, které pořádá RunCzech. V teoretické části je vymezen pojem dobrovolnictví a dobrovolník, historie dobrovolnické činnosti, druhy dobrovolnictví a druhy motivů k dobrovolné činnosti. V praktické části je zkoumaná motivace dobrovolníků, kteří věnují svůj volný čas přípravám závodů a závodům samotným. Cílem výzkumné sondy bylo analyzovat druhy motivů dobrovolníků k dobrovolnické činnosti na RunCzech závodech.
Analýza online komunikace série běžeckých závodů RunCzech v porovnání se zahraničními maratony
Machytka, Matěj ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato práce se zabývá zkoumáním, zhodnocením a optimalizací online komunikace společnosti Prague International Marathon, potažmo největším českým seriálem běžeckých závodů RunCzech. Cíle této práce jsou naplňovány za pomoci provedeného dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 158 běžců a běžkyň. V teoretické části jsou zmíněny základy marketingu, brandingu a nákupního chování spotřebitelů. Velká pozornost je pak věnována marketingu v online prostředí, zejména na sociálních sítích. Pro závěry své práce dále využívám interních dat RunCzech, které mi byly společností poskytnuty. Kromě interních dat a rozhovoru s marketingovými pracovníky RunCzech jsem provedl i obsahovou analýzu profilů značky na Facebooku a Instagramu s cílem najít jejich nedostatky. Závody RunCzech jsou dále porovnány s významnými zahraničními závody jako jsou Virgin Money London Marathon a Boston Marathon.
Fenomén běhání na příkladu závodů RunCzech pořádaných PIM v období let 1995 - 2014
Antalová, Ladislava ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Červinka, Pavel (oponent)
Název: Fenomén běhání na příkladu závodů RunCzech pořádaných PIM v období let 1995 - 2014 Cíle: Cílem diplomové práce je stručně zachytit fenomén běhu v ČR a na příkladu soutěžních běhů organizovaných Prague International Marathon, s.r.o. (dále PIM) zaznamenat v kvantitativní rovině postupný nárůst počtu zájemců o běhání v období let 1995 - 2014 a zároveň v kvalitativní rovině zjistit zvyšování sportovní výkonnosti účastníků pražského maratónu. V neposlední řadě zjistit názory a postoje běžců účastnících se pražského maratónu na sportovní úroveň a organizační zajištění pražského maratónu a porovnat je s názory autorky. Metody: Pro danou diplomovou práci byla zvolena metoda obsahové analýzy základních dokumentů a tiskových materiálů, dále výsledků a informací k jednotlivým ročníkům pražského maratónu. V druhé části práce je použita metoda dotazování formou anketních otázek. Pro porovnání výsledků metody dotazování bylo zároveň provedeno hodnocení pomocí sebereflexe autorky jako pravidelné účastnice běžeckých závodů. Výsledky: Výsledky diplomové práce ukazují na nárůst počtu běžců v ČR, což odpovídá i celosvětovému jevu, který byl zachycen v případě vybraných světových městských maratónů. Nárůst počtu běžců podle zjištěných výsledků souvisí s organizováním běžeckých závodů RunCzech, které se postupně...
Analysis of marketing communication Mattoni in conjunction with RunCzech
Kočan, Anton ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Miláček, Marek (oponent)
Tato diplomová práce zpracovává a navrhuje marketingové komunikační aktivity projektu Mattoni Freerun. Jednotlivé aktivity, které jsou v projektu použity jsou taktéž doplněné o návrhy a zlepšení, kterými se vedení může při komunikaci myšlenky projektu inspirovat. Hlavní myšlenkou projektu Mattoni Freerun je aktivovat běžce společně se značkou, kde cílem je spojit běh a vodu značky Mattoni v jedno neoddělitelné společenství, které bude vnímáno mezi běžci a bude v jejich mysli dlouhodobě přetrvávat. Projekt Mattoni Freerun se bude snažit poukázat prostřednictvím vybraných aktivit na vzájemnou až přímo nedílnou spojitost mezi během a vodou v každodenním aktivním, ale i běžném životě lidí. Hlavní podstatou projektu Mattoni Freerun je po dobu své existence ve spolupráci s partnery (RunCzech, Addidas) a vybranými lidmi, takzvanými "ambasadory", vytvořit běžeckou komunitu, která bude šířit danou myšlenku mezi sebe a širokou veřejnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.