Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The portrayal of women in Slovak print media advertising 1992 - 2012.
Gašparová, Dominika ; Vinopal, Jiří (vedoucí práce) ; Hamplová, Dana (oponent)
Anotácia Diplomová práca Obraz ženy v tlačenej reklame slovenských médií v období 1992-2012 sa zaoberá spôsobom zobrazovania žien v reklame troch vybraných slovenských časopisov, a to v troch časových obdobiach: v roku 1992, 2002 a 2012. Týmto spôsobom chce práca odhaliť, akým smerom sa vyvíjalo zobrazovanie žien v reklame časopisov v čase, od kedy začína reklama v médiách zaberať stále viac priestoru. Práca sa zaoberá genderovou problematikou a zameriava sa hlavne na role, aké ženy v reklame zastávajú, ich pasivitu či aktivitu a sexuálnu objektivizáciu, ktoré skúma metódou obsahovej a semiotickej analýzy. Dvojaký spôsob analýzy nám umožní lepšie pochopiť mechanizmy zobrazovania žien v reklame ako aj vzájomné porovnanie spôsobu zobrazovania žien v médiách v závislosti na cieľovej skupine.
Regulace reklamy se zaměřením na zobrazování žen
Ficová, Klára ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce pojednává o regulaci a samoregulaci reklamy v oblasti zobrazování žen v reklamě. Hlavním tématem je využívání ženského těla v reklamě, stereotypů a sexismu. Praktická část rozebírá dostupné studie o zobrazování žen a analyzuje reklamy projednávané Arbitrážní komisí Rady pro reklamu z let 2005 - 2009. Na závěr práce jsou navržena doporučení pro samoregulaci reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.