Název: Obraz ženy v reklamě
Překlad názvu: The portrayal of women in Slovak print media advertising 1992 - 2012.
Autoři: Gašparová, Dominika ; Vinopal, Jiří (vedoucí práce) ; Hamplová, Dana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Gender; genderové stereotypy; obraz ženy; reklama; časopisy životného štýlu; advertising; Gender; gender stereotypes; lifestyle magazines; portrayal of women

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/57258

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-326526


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet