Název: Regulace reklamy se zaměřením na zobrazování žen
Překlad názvu: Regulation of advertising, focus on portrayal of women
Autoři: Ficová, Klára ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Etická regulace reklamy; Kodex reklamy; Právní regulace reklamy; Rozhodnutí Arbitrážní komise; Zobrazování žen; Code of advertising; Commission for Advertising; Portrayal of women; Regulation of advertising; Self - regulation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21092

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17062


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet