Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 142 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh reklamních strategie v pohostinství - komparativní studie pro ČR a Irsko
Baranyiová, Lucie ; Hrdinová, Lenka (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem "Návrh reklamních strategie v pohostinství – komparativní studie pro ČR a Irsko" řeší strategické postupy v rozdílných zemích a dále je aplikuje. Cílem bylo zhodnotit, jestli je možné aplikovat stejné reklamní postupy jako v Irsku v tuzemsku. Vyhodnocení probíhalo na základě polostrukturovaného rozhovoru s obyvatelem Irska pracujícího v pohostinství a dotazníkového šetření, které se uskutečnilo v České republice. V závěru jsou formulovány konkrétní kroky inspirovány Irskem, které jsou možné aplikovat v ČR.
Podnikatelský plán – návrh na rozšíření fitness centra
Stehlíková, Jaroslava ; Peričková, Lucie (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu etablovaného fitness centra. Cílem je vytvoření podnikatelského plánu. Bakalářská práce je členěna do tří vzájemně propojených částí – teoretickou, analytickou a návrhovou. Základní pojmy problematiky jsou definovány v teoretické části. Analytická část, prostřednictvím strategické analýzy, postihuje mikroekonomické a makroekonomické souvislosti, tedy celkovou situaci a předpoklady daného trhu. Návrhová část zahrnuje vlastní návrh podnikatelského plánu – popis podniku, vizi, obchodní, marketingový a organizační plán a dále finančních aspekty zamýšleného plánu.
Hodnocení finanční situace společnosti a návrhy na její zlepšení
Sadílek, Jakub ; Herodek, Jan (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a následné zhodnocení finanční situace podniku. V první části práce je představena teorie jednotlivých metod použitých pro analýzu a zhodnocení finanční stránky podniku. V druhé části jsou tyto metody využity a aplikovány k samotné analýze společnosti. A na závěr jsou na základě provedených analýz navržena opatření pro zlepšení finanční situace podniku.
Hodnocení ekonomické situace vybrané soukromoprávní korporace a návrhy na její zlepšení
Partlová, Jana ; Ing.František Janáč, Ph.D. (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou společnosti VENTILÁTORY, s.r.o. v letech 2013–2017. Pomocí vybraných metod ekonomické a strategické analýzy je zhodnoceno vnitřní a vnější prostředí společnosti a její finanční situace. Na základě zjištěných výsledků z provedených analýz jsou navržena opatření, která vedou ke zlepšení identifikovaného stavu.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Hofmann, Eduard ; Novák, Jaromír (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením finanční situace a posouzením finančního zdraví společnosti BLANESTA, s.r.o. v letech 2008 až 2011 pomocí vybraných metod finanční analýzy. Cílem práce je navrhnout změny, jež povedou k efektivnímu využívání zvolených zdrojů podniku na základě zjištěných problémů, které vyplývají z hodnocení současného finančního stavu společnosti.
Návrh projektu a aplikace metodiky projektového managementu
Nguyen Thuy, Phuong ; Doskočil, Radek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá založením nového prodejního portfolia jménem ZaseRýže Clothing od firmy ZaseRýže. Teoretická část diplomové práce zahrnuje vymezení pojmů z oblasti strategické analýzy a řízení projektů. Analýza současné situace okolí a vnitřního prostředí firmy byla provedena v analytické sekci. V návrhové části je zpracován plán pro realizaci projektu s využitím metodiky projektového managementu.
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Čamková, Veronika ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh cílené marketingové strategie a vhodně zvolený způsob a umístění propagace pro Hotel Pod Zámkem. Diplomová práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na teoretické pojmy jako je na příklad marketingový mix, online marketing, analýzy jako je SWOT analýza, STEP analýza, Porterům model pěti sil a tak dále. Druhá část se věnuje praktickému provedení analýz, řešených v teoretické části. Pomocí dotazníkového šetření se zjišťuje preference hostů na plánované rozšíření hotelu pro usnadnění k tvorbě vhodné kombinace služeb ve wellness a fitness.
Podnikatelský záměr - Založení společnosti na prodej proteinových doplňků
Valeš, Tomáš ; Luňáček, Jiří (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je tvorba podnikatelského plánu pro založení společnosti na výrobu a prodej trojkombinace příchutí proteinových doplňků výživy. V první části práce jsou popsány teoretická východiska. V druhé fázi jsou provedeny všechny potřebné analýzy prostředí například konkurence nebo průzkumu trhu. A na závěr je zpracovaná kalkulace výrobku, finanční plán atd, kde ze všech výsledků dojdeme k závěru, jeslti je podnik realizovatelný.
Marketingový mix podniku
Trávníčková, Lenka ; Babáková, Šárka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je marketingový mix podniku Téma koncept. V její první části jsou objasněna teoretická východiska nutná pro správné chápání problematiky, jež je věnována následující analytická část zabývající se konkrétní společností, jejím prostředím, marketingovým výzkumem i plánováním s důrazným zaměřením na její marketingový mix, který závěrem této části shrnuje SWOT analýza. Část návrhová obsahuje několik vlastních samostatných návrhů pro společnost, vycházejících z výsledků analýz s jejich možnými přínosy.
Analýza spokojenosti zákazníků vybraného spolku a návrhy na její zlepšení
Pilková, Kateřina ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje analýze spokojenosti zákazníků spolku Yoga House, z.s. a následným návrhům její zlepšení. První část práce se zabývá popisem důležitých teoretických východisek souvisejících s tímto tématem. V druhé části jsou realizovány analýzy obecného a konkurenčního prostředí spolku, dále je v ní zpracován jeho marketingový mix, zanalyzováno dotazníkové šetření, zaměřené na zákaznickou spokojenost, a v závěru je vypracována SWOT analýza z jednotlivých výstupů předešlých rozborů. Ve třetí části jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků u vybraného spolku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 142 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.