Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Personální marketing - Personální marketing se zaměřením na studenty a absolventy VŠ
Pompová, Dominika ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
RESUMÉ Charakter činností řízení lidských zdrojů se v dnešním rychle se měnícím prostředí stále rozšiřuje a prohlubuje, být dobrým zaměstnavatelem již nestačí, je nutné tuto devizu umět komunikovat směrem k potenciálním, současným zaměstnancům i veřejnosti. Předložená práce na základě analýzy dostupných pramenů shrnuje a doplňuje poznatky z oblasti personálního marketingu a budování značky dobrého zaměstnavatele, a prokazuje významné postavení personálního marketingu v oblasti řízení lidských zdrojů. Teoretická část práce se nejdříve soustředí na oblast personálního marketingu jako takového, dále se zaměřuje na specifické aktivity personálního marketingu směrem k cílové skupině studentů a absolventů vysokých škol. Praktická část práce popisuje přístup konkrétní organizace k personálnímu marketingu a aktivity dané organizace zacílené na skupinu studentů a absolventů vysokých škol. Praktická část se dále zabývá projektem nastavení spolupráce s vysokými školami, který jsem pro danou organizaci zpracovávala, popisem výsledků daného projektu a zhodnocením, jak daný projekt ovlivnil aktivity společnosti. Závěrem práce srovnává aktivity dané společnosti s běžnou praxí a odpovídá na otázku, zda úspěšnost personálního marketingu spočívá spíše v kvantitativním či kvalitativním přístupu k problematice. Klíčová slova...
Komparace personálního marketingu v neziskovém a ziskovém sektoru
Kotyk, Václav ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je charakteristika a analýza personálního marketingu jako nástroje řízení lidských zdrojů a objasnění jeho přínosu i významu pro jak neziskové organizace, tak i podniky z korporátní sféry a následná komparace v těchto sektorech, vycházející z předpokladu, že existují rozdíly mezi personálním marketingem společností v ziskovém a neziskovém sektoru. Konkrétně je pak praktické využití personálního marketingu demonstrováno a analyzováno na příkladu národního zastoupení mezinárodní studentské organizace AIESEC, AIESEC Česká republika, jako zástupce neziskové sféry a pro porovnání odlišného přístupu, metod a strategií je využita nejmenovaná společnost z oblasti finančních služeb, Finanční instituce XY, a.s., jako zástupce korporátní sféry. Hlavní využívané prostředky interního i externího personálního marketingu jsou v práci vyhodnoceny pomocí kvantitativní analýzy z dostupných dat i kvalitativní analýzy na základě osobní zkušenosti či diskuze se zástupci Finanční instituce. Na základě těchto údajů jsou porovnány a potvrzeny existující odlišnosti v přístupech k personálnímu marketingu i ve využívání jeho jednotlivých kanálů. Rovněž jsou v práci analyzována možná rizika a navržena možná řešení i postupy ke zlepšení aktuální situace, spočívající ve vzájemné inspiraci a spolupráci ziskového a neziskového sektoru, která povede ke zvýšení efektivity personálního marketingu obou sektorů.
Employer branding ve stavebnictví
Hralová, Lenka ; Bušina, Filip (vedoucí práce) ; Havlíček, Karel (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na aktuální trend v řízení lidských zdrojů, employer branding, který je rozebírán ve smyslu obecné image podniku jako zaměstnavatele, jeho pracovních podmínek a preferencí podniku z pozice stabilního zaměstnavatele. Hlavními cíli práce je posoudit rozsah a závažnost employer brandingu ve stavebnictví v České republice na základě konkrétní společnosti a srovnání s konkurencí. První část obsahuje shrnutí teoretických poznatků, které definují employer branding a jeho nástroje. Část druhá se týká empirického výzkumu ve společnosti Metrostav a.s., mezipodnikového srovnání a dotazníkového šetření mezi žáky a studenty stavebních oborů s cílem vyhodnotit jejich postoje a názory ohledně budoucího zaměstnání v odvětví stavebnictví. V závěru práce je provedeno zhodnocení výzkumu a představeny návrhy k posílení employer brandu společnosti.
Náborový proces v mezinárodním podniku
Giptnerová, Kateřina ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Svobodová, Andrea (oponent)
Cílem diplomové práce na téma Náborový proces v mezinárodním podniku je popsat získávání a výběr zaměstnanců ve společnosti EY, analyzovat data která s těmito personálními činnostmi souvisí a na základě dotazníkového šetření doporučit kroky ke zlepšení těchto činností. Teoretická část diplomové práce se zabývá personalistikou, jejím vývojem, činnostmi a úkoly. Dále vysvětluje teoretické pojmy související se získáváním a výběrem zaměstnanců a popisuje jak klasické, tak moderní metody těchto personálních činností. Teoretická část také zahrnuje problematiku personálního marketingu a Generace Y ve vztahu k náborovému procesu. V praktické části je představena mezinárodní poradenská společnost EY. Tato část se zaměřuje na náborový proces Generace Y a personální marketing této společnosti, včetně analýzy souvisejících dat. V rámci praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření na téma "Spokojenost s náborovým procesem" mezi zaměstnanci Generace Y, kteří nastoupili do společnosti během náborové sezóny 2015. Na základě vyhodnocení tohoto výzkumu došlo ke stanovení třech hlavních doporučení, která by měla pomoci zlepšit náborový proces.
Budování značky zaměstnavatele prostřednictvím pracovních veletrhů na příkladu veletrhu Career Days
Slanina, Petr ; Říha, David (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit přínos pracovních veletrhů pro zlepšení značky zaměstnavatele společností, které chtějí být vnímány jako perspektivní zaměstnavatel. V práci se pokusím spojit teoretické poznatky z oblasti personálního marketingu a z oblasti výstav a veletrhů. V praktické části se poté pokusím zhodnotit přínos netradičního veletrhu Career Days každoročně pořádaného studentskou organizací AIESEC, zejména pak jeho konkurence schopnost v dnešním prostředí.
Personální marketing
Loudín, Tomáš ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce "Personální marketing" se zabývá problematikou použití marketingového přístupu v řízení lidských zdrojů. Cílem teoretické části je popsat roli a rostoucí význam personálního marketingu v řízení lidských zdrojů. V praktické části jsou představeny všechny společnosti z Velké čtyřky včetně popisu jejich aktivit vzhledem k personálnímu marketingu. Součástí práce je průzkum postojů a očekávání účastníků na pracovním trhu za pomoci dotazníku. Výsledky průzkumu jsou dále analyzovány z pohledu studentů a absolventů vysokých škol, jakožto cílové skupiny pro společnosti Velké čtyřky. Na základě analýzy postojů studentů a absolventů jsou navrhnuta doporučení pro personální marketing společností Velké čtyřky.
Personální marketing
VOJTĚCHOVÁ, Iveta
Cílem této práce je analýza systému řízení lidských zdrojů a personální práce v oblasti personálního marketingu a dále návrhy změn a doporučení na zlepšení řízení této oblasti v konkrétní organizaci. Práce se zabývá především získáváním pracovníků, odměňováním, zaměstnaneckými výhodami, vzděláváním, rozvojem a jejich odchody. Pro diplomovou práci s názvem Personální marketing byl jako analyzovaný objekt vybrán Krajský úřad Jihočeského kraje.
HR marketing a jeho souvislost s recruitmentem
Vejplachová, Iva ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Hyťha, Pavel (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analyzovat personální marketing v daném podniku a popsat jeho souvislost se získáváním a výběrem pracovníků. Teoretická část je zaměřena na seznámení se s pojmem personálního marketingu a procesu recruitmentu a je orientována na podrobnější popis personálních činností. Tato část vznikla nastudováním odborné literatury. Praktická část je věnována personálnímu marketingu a procesu recruitmentu v Československé obchodní bance, a.s. Na základě popisu jednotlivých činností, jejich analýzy a srovnání s Komerční bankou a Českou spořitelnou předkládám doporučení pro zlepšení a optimalizaci tohoto procesu. Záměrem práce je navrhnout opatření, která posílí vnímání značky ČSOB jako kvalitního zaměstnavatele a pomůžou při získávání větších množství kvalitních kandidátů z pracovního trhu.
Personální marketing ve vybrané organizaci
MINDLOVÁ, Blanka
Tématem bakalářské práce je personální marketing ve vybrané organizaci. Práce je zaměřena na analýzu současného systému řízení personální práce a personálních činností oblasti personálního marketingu u Policie ČR konkrétněji na Krajském ředitelství policie Jihočeského kraje a na Územním odboru v Táboře. Práce se zabývá především získáváním pracovníků, jejich výběrem, hodnocením, odměňováním a zaměstnaneckými výhodami a též jejich vzděláváním a rozvojem. Tyto personální činnosti jsou nejprve vymezeny teoreticky v literárním přehledu a poté jsou analyzovány v organizaci. Cílem práce je zhodnotit stávající systém personálního řízení a navržení zlepšení řízení této oblasti. Toto by mělo pomoci zvýšit spokojenost stávajících zaměstnanců a policistů, jejich motivaci a zlepšit péči o ně.
Personální marketing
Taubenhanslová, Marcela ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Diplomová práce přibližuje význam personálního marketingu pro zaměstnavatele a jeho hlavní cíle a specifika v porovnání s "klasickým" marketingem. Úspěšné využívání personálního marketingu v podnikové praxi by se mělo opírat o znalost zájmů a očekávání jednotlivých skupin uchazečů na trhu práce. Cílem této diplomové práce je zejména identifikovat základní faktory získávání absolventů vysokých škol na českém trhu práce a prostřednictvím provedeného výzkumu mezi různými skupinami uchazečů na trhu práce zjistit případné odlišnosti v očekávání absolventů vysokých škol ve srovnání s ostatními účastníky trhu práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.