Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Employer branding ve stavebnictví
Hralová, Lenka ; Bušina, Filip (vedoucí práce) ; Havlíček, Karel (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na aktuální trend v řízení lidských zdrojů, employer branding, který je rozebírán ve smyslu obecné image podniku jako zaměstnavatele, jeho pracovních podmínek a preferencí podniku z pozice stabilního zaměstnavatele. Hlavními cíli práce je posoudit rozsah a závažnost employer brandingu ve stavebnictví v České republice na základě konkrétní společnosti a srovnání s konkurencí. První část obsahuje shrnutí teoretických poznatků, které definují employer branding a jeho nástroje. Část druhá se týká empirického výzkumu ve společnosti Metrostav a.s., mezipodnikového srovnání a dotazníkového šetření mezi žáky a studenty stavebních oborů s cílem vyhodnotit jejich postoje a názory ohledně budoucího zaměstnání v odvětví stavebnictví. V závěru práce je provedeno zhodnocení výzkumu a představeny návrhy k posílení employer brandu společnosti.
Analýza získávání a výběru zaměstnanců
Hralová, Lenka ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Kacrová, Michaela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat procesy získávání a výběru zaměstnanců ve společnosti Equa bank a.s., identifikovat jejich silná a slabá místa a navrhnout možnou optimalizaci. První část práce představuje výčet teoretických principů, postupů a charakteristiku procesů získávání a výběru pracovníků. V části druhé je prostřednictvím pozorování, rozhovorů se zaměstnanci personálního oddělení a analýzy interních dokumentů představeno, jak jsou tyto procesy realizovány v konkrétní společnosti. V závěru práce je provedeno zhodnocení analyzovaných procesů a jsou představeny návrhy, které by vedly k optimalizaci a k zvýšení jejich efektivity.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.