Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výroba čepu s přírubou
Procházka, Pavel ; Řiháček, Jan (oponent) ; Podaný, Kamil (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem výroby čepu tažného zařízení použitého u traktoru. Součást se bude vyrábět technologii zápustkového kování z nízkolegované oceli 13 242. Materiál je dodáván v podobě válcovaných tyčí za tepla o průměru 60 mm a délce 6 000 mm. Velikost výrobní série byla stanovená na 25 000 kusů ročně. Vzhledem k dané problematice a velikosti výkovku bude součást vyráběná na bucharu. Jako vhodný stroj se jeví buchar Šmeral KHZ 8A, jelikož kovací práce byla vypočtená asi 89 kJ. Technicko – ekonomické zhodnocení zohledňuje náklady na materiál, které činí 1 364 271 Kč. Zápustka je vyrobená z nástrojové oceli 19 663, její pořizovací cena je 73 000 Kč.
Štípací stroj na dřevo
Bořil, Antonín ; Hloska, Jiří (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je, ze známých konstrukcí štípacích strojů navrhnout vlastní konstrukci štípacího stroje, včetně pevnostních výpočtů a návrhu hydraulického obvodu. Pro návrh konstrukce je nutné zvolit maximální rozměry dřevěné kulatiny, které jsou délka 1100 mm a průměr 450 mm. Konstrukce stroje je provedena jako vertikální.
Nosná ocelová konstrukce prodejny a opravny automobilů
Thomanková, Lucie ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce prodejny a opravny aut s přístavbou. Prodejna má půdorysný rozměr 22 x 30 m a výšku 10 m. Příčná vazba je tvořena obloukovou konstrukcí z Vierendeelových nosníků. Opravna má rozměr 20 x 30 m, výšku 10 m, a je tvořena příhradovými vazníky a plnostěnnými sloupy. Rámová přístavba má rozměr 20 x 10 m a výšku 6,4 m. Obvodové konstrukce jsou tvořeny sendvičovými panely. Štítová stěna a část střešní konstrukce prodejny je prosklená. Klimatická zatížení jsou uvažována pro lokalitu Ostrava.
Performance Analysis of Programs Based on PIN Framework
Močáry, Peter ; Fiedor, Jan (oponent) ; Pavela, Jiří (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to extend the Performance Version System - Perun by implementing a new Tracer engine leveraging PIN instrumentation framework. This extension implements basic Tracer functionality and, in addition to that, a recording of function arguments' values as well as basic block run-times. The additional data, along with the visualizations introduced in this thesis, provide the necessary context that simplifies the detection of performance degradation. Besides the PIN framework, the new Tracer engine implements an analysis of debug information in DWARF format (using the python pyelftools library) to gather details about function arguments before the data collection process. The resulting engine was tested on multiple implementations of sorting algorithms and successfully detected the most time consuming functions along with the information about the effect of its parameter value on the functions complexity. Testing the PIN engine on a larger-scale project revealed that, in comparison to other Tracer engine implementations, the engine performs better or comparably, and produces the correct output.
Ocasní plochy
Dula, Jan ; Mališ, Michal (oponent) ; Urík, Tomáš (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je vytvořen přehled konstrukčních řešení a uspořádání vodorovných ocasních ploch, řešení závěsů na stabilizátoru a způsoby ovládání výškového kormidla. V úvodní části jsou stručně objasněny pojmy používané v dalším textu. V následující části jsou uvedeny možné konfigurace ocasních ploch. Z těchto konfigurací jsou vybrána řešení, která jsou podrobněji roztříděna. Každé z těchto řešení obsahuje stručný popis ovládání výškového kormidla, výhody a nevýhody tohoto řešení, přehled vybraných závěsů vodorovných ocasních ploch a jejich detailní popis.
Analýza odvalování rolny na čepu turbodmýchadla
Pazour, Martin ; Žatko, Miroslav (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je popis pohybu roleru u VNT turbodmychadla. Diplomová práce je vytvořena ve spolupráci s vývojovým střediskem firmy Honeywell v Brně. Práce obsahuje rešerši zabývající se ovládáním turbodmychadel a možnosti řešení kontaktních úloh. V práci je dále rozebrána problematika statického a dynamického namáhání. Tato namáhání jsou podložena počítačovými výpočty v programu Ansys. V závěru jsou doporučeny jakých rozměru a součinitelů tření je nejvhodnější použít z hlediska minimálního opotřebení kontaktních součástí.
Víceúčelová hala v Holicích
Rückerová, Eva ; Hron, Lukáš (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením konstrukce zastřešení víceúčelové haly v Holicích. Půdorysné rozměry haly jsou 28 x 45 m. Výška haly je 11,28 m. Zastřešení je řešeno ve třech variantách. Konečné řešení je zpracováno pro jednu variantu. Hlavním nosným prvkem je příčná vazba tvořena obloukovým nosníkem z lepeného lamelového dřeva. Vazníky jsou od sebe vzdáleny 5 m a propojeny vaznicemi. Stabilitu konstrukce zajišťují tři pole ztužidel. Systém opláštění tvoří krokve, bednění je z OSB desek, které nesou střešní plášť.
Výroba čepu pro šnekový dopravník
Drmota, Josef ; Jaroš, Aleš (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je sestavení technologického postupu výroby součásti „čep pro šnekový dopravník“ a jeho následná výroba. V první části je zvolen vhodný materiál a navržen polotovar pro výrobu součásti. Následuje návrh technologického postupu výroby a výroba součásti. Závěrečná část je věnována porovnání a shrnutí dosažených výsledků.
Propojení televizních studií
Flimel, Peter ; Křepelka, Václav (oponent) ; Filka, Miloslav (vedoucí práce)
V tejto bakalárskej práci je vyriešené prepojenie TV štúdii v roku 2020, za účelom sprostredkovania futbalových zápasov medzi štúdiami v Prahe a Bratislave. Práca sa zaoberá problematikou optických spojov a technológii, ktoré sa vyžívajú pri prenose veľkého množstva dát.
Ocelová lávka v Černotíně
Kelar, Petr ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá statickým návrhem ocelové lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Bečvu v obci Černotín. Rozpětí lávky je 50 m. Jako základní materiál je použita ocel S355 a S460. Nejprve byly vypracovány dvě varianty. První varianta je lávka oblouková a druhá lávka je zavěšená. Po vyhodnocení předběžných variant byla vybrána konstrukce zavěšené lávky. Vybraná varianta byla posouzena detailně včetně spojů a ložisek. Konstrukce je navržena dle platných norem ČSN EN a vyhovuje na mezní stav únosnosti i mezní stav použitelnosti. Ke statickému výpočtu byl použit software RFEM 5.17.01 od společnosti Dlubal.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.