Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh, tvorba a implementace softwarové aplikace ve firemním prostředí
Ullrich, Petr ; Koch, Miloš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem, tvorbou a implementací webové aplikace do firemního prostředí. Aplikace má za úkol částečně zautomatizovat vybraný proces a slouží k vytváření emailové reklamy na základě dat z elektronického obchodu. Před samotným návrhem a implementací jsou popsána teoretická východiska práce a jsou provedeny analýzy společnosti. Výsledkem je na míru vytvořený systém, který umožňuje jednodušší a efektivnější tvorbu emailových reklam.
Analýza návštěvnosti Zoo Brno
Stejskalová, Markéta ; Šustrová, Tereza (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je provedení analýzy návštěvnosti brněnské zoologické zahrady a dále návrh doporučení, jež by mohla vést ke zvýšení hodnot daného ukazatele. V rámci ekonometrické analýzy jsou identifikovány příčiny výkyvů a vytvořen ekonometrický model, pomocí něhož je možné predikovat budoucí hodnoty sledovaného ukazatele. Za účelem zjištění vzájemné závislosti mezi návštěvností Zoo Brno a počtem hostů ubytovaných v Jihomoravském kraji byl vytvořen i ekonometrický model návštěvnosti JHM kraje. Na základě analýz vnějšího a vnitřního prostředí brněnské zoo jsou navrhnuta daná doporučení, jež by mohla mít pozitivní vliv na atraktivitu této zahrady a tím i růst počtu návštěvníků. Všechny použité metody analýz a modelování jsou představeny v teoretické části práce.
Zhodnocení rizik obchodování společnosti Enjoy Trade, s.r.o. na mezinárodních trzích
Dolníček, Daniel ; Duda, Stanislav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
DOLNÍČEK, D. Zhodnocení rizik obchodování společnosti Enjoy Trade, s.r.o. na mezinárodních trzích. Diplomová práce. Brno: 2016. Diplomová práce se zabývá analýzou rizik a přínosů, které mohou nastat při obchodování na vybraných zahraničních trzích. Cílem práce je prostřednictvím výsledku navrhnout vhodná opatření k odstranění rizik. Teoretická část vymezí problém mezinárodního obchodování, dále budou vysvětlovány důležité výrazy z oblasti řízení rizik. Praktická část obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí podniku, postavení na trhu a srovnání s konkurencí. Dále bude zhodnocena situace na trhu z ekonomického, politického, legislativního a sociálního hlediska. Analýzy využijí metody z oblasti managementu, ekonomie a hodnocení rizik. Podle výsledků budou trhy seřazeny od nejvhodnějšího až po nejméně vhodné trhy pro mezinárodní obchod.
Zhodnocení rizik obchodování na mezinárodních trzích
Machátová, Miroslava ; Čermák,, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
MACHÁTOVÁ, M. Zhodnocení rizik obchodování na mezinárodních trzích. Diplomová práce. Brno: 2014. Předkládaná diplomová práce se zabývá analýzou rizik a přínosů, jež mohou nastat při obchodování na vybraných mezinárodních trzích. Cílem této práce je na základě zjištěných výsledků navrhnout vhodná opatření k eliminaci rizik. V teoretické části práce se vymezí problém mezinárodního obchodování a budou vysvětleny důležité pojmy z oblasti managementu řízení rizik. Následně dojde k představení konkrétního podniku a oblasti podnikání. V praktické části bude provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí podniku, jeho postavení na trhu a porovnání s konkurencí. Dále dojde ke zhodnocení situace na trhu z ekonomického, politického, legislativního a kulturního hlediska. K analýzám poslouží příslušné metody z oblasti managementu, ekonomie a hodnocení rizik. Na základě výsledků analýz se jednotlivé trhy seřadí od nejvhodnějšího po nejméně vhodný k mezinárodnímu obchodování.
Konkurenční strategie firmy
Nagy, Jan ; Půža, David (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
V diplomové práci se snažím o formulaci konkurenční strategie, jež ve firmě doposud chybí, a která by pomohla firmě efektivněji konkurovat a tím si upevnit postavení na trhu.
Podnikatelský záměr
Havlásek, Jakub ; Šmarda, Zdeněk (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu na založení nového restauračního zařízení ve vybrané lokalitě, konkrétně město Rosice. V teoretické části jsou definovány pojmy “podnikání“ a “podnikatelský plán“. Analytická část se zaměřuje na identifikaci stávající konkurence a potencionálních zákazníků. Část praktická se zaměřuje na předpokládané náklady a výnosy. Účelem práce je vytvoření návodu, jak založit co nejefektivněji podnik a začít podnikat.
Hodnocení ekonomické výkonnosti podniku Zevos, a. s.
Mohauptová, Zuzana ; Tuhý, Michal (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou finanční situace společnosti ZEVOS a.s. a návrhy na její zlepšení. Je rozdělena do tří částí, teoretická, analytická a vlastní návrhy. V diplomové práci jsou aplikovány finanční analýzy. Na jejich základě je proveden návrh, který vede ke zlepšení finanční situace.
On-line marketingová komunikace
Skácelová, Pavlína ; Milichovský, František (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl navržení online marketingové komunikace pomocí nástrojů search engine marketingu. Specifikuje, co je online marketing a search engine marketing, popisuje jeho nástroje a vysvětluje využití. V analytické části práce je využito nástrojů jako jsou analýza makro a mikro prostředí, analýza marketingového mixu a s ní spojená SEO analýza. V neposlední řadě bude zkoumán vývoj návštěvnosti webových stránek a následný možný vývoj těchto dat do budoucna. Na základě poznatků z analytické části bude v návrhové části práce navržena online marketingová komunikace pomocí search engine marketingu.
Uplatnění statistických metod při zpracování dat
Kočárek, Tomáš ; Šustrová, Tereza (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti Lázní Hodonín. Dílčí cíl pak představuje predikci návštěvnosti lázeňského zařízení. V teoretické části se seznámíme se základními pojmy týkající se cestovního ruchu, časových řad, lázeňství a lázeňských středisek v Jihomoravském kraji. Problematika časových řad je následně aplikována v praktické části, kde jsou zpracovány jednotlivé časové řady návštěvnosti a predikce jejich možného vývoje do budoucna na základě navrženého modelu. Na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí proběhne zhodnocení, které využijeme k navržení doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti návštěvnosti zařízení.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Vybíhal, Tibor ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie vybrané společnosti“ je návrh marketingové strategie vybrané firmy podnikající v informačních technologiích. Část literární východiska pojednává o malých a středních podnicích, jejich vymezení a omezení, dále pojednává o strategické analýze, tvorbě marketingové strategie a marketingovému výzkumu. V analytické části je charakterizován vybraný podnik, kdy následně je analyzováno externí i interní okolí vybraného podniku. Na základě získaných poznatků je provedena SWOT analýza. Poté je prováděn kvantitativní výzkum a následně je navrhnuta konkrétní marketingová strategie vycházející z analytické části a z kvantitativního výzkumu. V závěru práce je zhodnocen přínos návrhů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.