Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum u spotřebitele
Nakano, Andrea ; Zadražil, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro supermarket Albert na Masarykově náměstí v Jihlavě. V první části této práce jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se daného tématu, ohledně procesu marketingového výzkumu, nákupního chování a spokojenosti zákazníka. V praktické části, na základě zjištěných a vyhodnocených informací získaných z výzkumu, je navrženo doporučení, které by mělo zvýšit úroveň spokojenosti současných i budoucích zákazníků a zlepšit konkurenceschopnost firmy na trhu.
Postavení a úloha call center
Blažej, Michal ; Sejpková, Pavlína (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává téma Postavení a Úloha Call Center v Telekomunikaci. Práce pojednává o alternativních způsobech komunikace zákazníka s mobilním operátorem, převážně prostřednictvím telefonu. Obsahem diplomové práce je charakteristika služeb, výčet jednotlivých způsobů komunikace mezi zákazníkem a mobilním operátorem, popis produktů T-Mobile CZ využívajících alternativních způsobů komunikace s operátorem, přehled činností Call centra T-Mobile CZ a výzkumná část. Cílem práce je nalezení doporučení a postupů pro zlepšení fungování a postavení Call centra v rámci skupiny T-Mobile. Na konci práce je připojeno několik příloh.
Péče o zákazníky ve vybrané marketingové agentuře
Kovář, David
Kovář, D. Péče o zákazníky ve vybrané marketingové agentuře. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků nejmenované marketingové agentury. Výzkum je proveden pomocí dotazníkového šetření u významných klientů marketingové agentury. Dotazníkový výzkum měl návratnost přibližně 30 %. Následně je provedena anonymizovaná rešerše péče o zákazníky u třinácti konkurenčních marketingových agentur. Na základě výsledků obou výzkumů vznikají doporučení pro zvýšení kvality péče ve vybrané marketingové agentuře. U doporučení byly vyčísleny náklady pro lepší určení priorit zapracování. Na základě provedených výzkumů vyšlo najevo, že zkoumaná marketingová agentura má až na výjimky spokojené zákazníky a její servis má vysoký standard. Slabé stránky marketingové agentury jsou rychlost, práce se sociálními sítěmi a nevhodný výběr některých předností pro prezentaci k zákazníkům. V porovnání s konkurencí naopak marketingová agentura disponuje výhodou v nabízené komplexnosti služeb a edukací klientů.
Banka a sociální sítě
Vohnický, Tomáš ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Kánská, Eva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikačními aktivitami banky na sociálních sítích, které slouží jako dokonalý nástroj marketingu a komunikace. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou část neboli literární rešerše, a na část praktickou. V teoretické části jsou jednotlivé sociální sítě popsány, včetně jejich stručné historie a funkčnosti. Dále je tu pohled na vybranou bankovní instituci na sociálních sítích, které používá. V praktické části jsou v prvním bloku analyzovány komunikační plány za jednotlivé kvartály roku 2015 a pohled na nejúspěšnější příspěvky. V druhém bloku je rozebrána analýza péče o zákazníky a na to, jak banka komunikuje na vybrané sociální síti s uživateli.
Marketingový výzkum u spotřebitele
Nakano, Andrea ; Zadražil, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro supermarket Albert na Masarykově náměstí v Jihlavě. V první části této práce jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se daného tématu, ohledně procesu marketingového výzkumu, nákupního chování a spokojenosti zákazníka. V praktické části, na základě zjištěných a vyhodnocených informací získaných z výzkumu, je navrženo doporučení, které by mělo zvýšit úroveň spokojenosti současných i budoucích zákazníků a zlepšit konkurenceschopnost firmy na trhu.
Postavení a úloha call center
Blažej, Michal ; Sejpková, Pavlína (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává téma Postavení a Úloha Call Center v Telekomunikaci. Práce pojednává o alternativních způsobech komunikace zákazníka s mobilním operátorem, převážně prostřednictvím telefonu. Obsahem diplomové práce je charakteristika služeb, výčet jednotlivých způsobů komunikace mezi zákazníkem a mobilním operátorem, popis produktů T-Mobile CZ využívajících alternativních způsobů komunikace s operátorem, přehled činností Call centra T-Mobile CZ a výzkumná část. Cílem práce je nalezení doporučení a postupů pro zlepšení fungování a postavení Call centra v rámci skupiny T-Mobile. Na konci práce je připojeno několik příloh.
Využití moderních nástrojů péče o zákazníky start-up projektu
Duchaň, Jan ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Galba, Alexander (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnutí optimalizace a rozšíření nástrojů využívaných pro péči o zákazníky, z pohledu komunikace se zákazníky v konkrétním prostředí, začínajícího projektu tedy start-up projektu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které se týkají prostředí práce, péče o zákazníky, komunikace a technologií, které jsou dále využity v části praktické. Praktická část zahrnuje bližší seznámení s konkrétním start-up projektem včetně přehledu využívaných komunikačních kanálů a nástrojů, které jsou dále zkoumány pro zjištění jejich efektivity a využití. Další částí této kapitoly je analýza dostupných komunikačních kanálů a nástrojů péče o zákazníky včetně těch moderních ale i klasických, a jejich porovnání. Pro objektivní a úspěšnou optimalizaci je součástí praktické části i sociologický výzkum, který zkoumá preference potenciálních zákazníků a jejich subjektivní hodnocení konkrétních variant komunikace z pohledu posílení důvěry anebo naopak ztráty důvěry při výběru firmy. Závěrem kapitoly je navrhnutí takové optimalizace, která využívá dostupné moderní i klasické nástroje za minimální finanční náklady a zároveň reflektuje výsledky sociologického průzkumu a analýzy původně užívaných komunikačních metod start-up projektu.
Vztahy se zákazníky ve vybraném podniku
BLÁHOVÁ, Adéla
Cílem diplomové práce je poskytnout ucelený přehled o problematice zákaznické spokojenosti a řízení vztahů se zákazníky a doplnit ho analýzou spokojenosti klientů společnosti ESSOX s. r. o. Následně jsou navrhnuta doporučení, díky kterým by společnost mohla vylepšit své služby a přispět tak ke spokojenosti svých klientů.
Marketingový výzkum péče o zákazníky v oblasti prodeje dámského prádla
Doubková, Klára ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Konarovská, Helena (oponent)
Bakalářská práce zkoumá péči o zákazníky v oblasti dámského spodního prádla, zaměřuje se především na ochotu a prodejní dovednosti personálu, odbornost personálu a sortiment zboží. Marketingový výzkum byl proveden metodou mystery shopping v sedmi vytipovaných prodejnách spodního prádla. Mystery shoppingu se zúčastnilo sedm nezávislých proškolených figurantek. Z provedeného výzkumu jasně vyplývá, že prodejny zaměstnávají sice milý, ovšem neškolený personál, a rozhodně nezajišťují sortiment, který by byl schopen uspokojit ženy. Nejkritičtější je situace v širokých řetězcích.
Mystery shopping: Využití a optimalizace metody u konkrétní organizace v ČR
Křišťál, Jaroslav ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Polanecká, Šárka (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na výzkumnou metodu mystery shopping, sloužící k anonymnímu a nestrannému hodnocení kvality poskytovaných služeb a zákaznického servisu. V teoretické části zkoumám, jak a proč se metoda využívá, jaký je postup při její aplikaci a jak se následně vyhodnocují výsledky. Důležitou součástí jsou i etické kodexy, které jsou při této specifické metodě velmi důležité. V praktické části poté aplikuji zjištěné poznatky do praxe. U vybrané společnosti zkoumám měření úrovně zákaznického servisu právě pomocí zmíněné metody. Po provedeném výzkumu jsem schopen vedení společnosti odhalit silné a slabé stránky v oblasti zákaznické péče a doporučit jí, na které oblasti by se měla v dalším období zaměřit. Zároveň jsem navrhl optimalizaci metody mystery shopping pro danou společnost, aby ještě lépe a přesněji dávala vedení firmy informace o úrovni zákaznické péče na prodejnách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.