Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora kvalitativních požadavků služeb v rádiových přístupových sítích vysokorychlostních variant mobilních sítí
Kuruc, Jiří ; Skořepa, Michal (oponent) ; Novotný, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o vývojových stupních (Releases) sítí třetí generace UMTS. Vy-světluje dílčí vylepšení od Release 99 k Release 5 a Release 6 vedoucí ke zlepšení kvalitativ-ních parametrů především mobilních datových přenosů. V praktické části jsou proměřeny kvalitativní parametry všech sítí třetí generace do-stupných na území České republiky: UMTS, HSDPA, CDMA 1xEV-DO Rev.0 i Rev.A a UMTS-TDD. Měřením byly zjištěny reálně dosažitelné rychlosti přenosu dat k i od uživatele, doba odezvy, kvalita VoIP hovorů spolu s rozptylem doručování paketů a ztrátovostí a schop-nost sítě přenášet videohovory o různých datových tocích. V rámci každé sítě byly zhodnoce-ny i další aspekty, především pokrytí a dostupnost koncových terminálů. Práci doplňuje labo-ratorní úloha zaměřená na praktické srovnání základních parametrů datových přenosů v sítích druhé a třetí generace.
Analýza vybraných ukazatelů společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Bitala, Libor ; Doubravský, Karel (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá užitím statistických metod při analýze vybraných ukazatelů společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou část, analýzu současné situace a návrhy řešení. V teoretické části jsou objasněny důležité termíny z oblasti časových řad a regresní analýzy. V analytické části jsou uplatněna teoretická východiska ke zhodnocení aktuálního stavu společnosti a případně stanoveny prognózy do budoucna.
Testování paměti na architektuře SGI/MIPS
Rydlo, Karol ; Jaroš, Jiří (oponent) ; Kašpárek, Tomáš (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce se zabývá zprovozněním a vytvořením vlastních testů paměti na grafických stanicích SGI O2, což sebou přináší seznámení se s architekturou procesorů MIPS a pokouší se najít ideální prostředí pro provádění těchto testů. S tím úzce souvisí hledání vhodného způsobu spouštění a překladu aplikací pro stanice SGI O2, kde se zabývá také využitím křížových kompilátorů.
Rekonstrukce interiéru restaurace
Mourková, Karolína
Tématem diplomové práce je rekonstrukce a návrh nového interiéru Restaurace O2 Extra zóny v O2 Aréně v Praze a přeměna původního O2 sportbaru. Nový interiér je zaměřen na příležitostný a svérázný bar v rámci akcí, sportu a koncertů, pro každou věkovou kategorii. Hlavním cílem je vyřešení interiéru a funkčnosti jeho prostor. Teoretická část práce se zaměřuje na historii arén, historii samotné budovy O2 Arény a analýzu jejího současného stavu s přihlédnutím na lokaci Dále se jedná zejména o přeměnu na konzumační provoz s atmosférou baru a zároveň místa pro využití k mnoha speciálním akcí či nabídek. Další přidanou hodnotou tohoto interiéru je pro zákazníka možnost zapůjčení či zakoupení příslušenství od společnosti O2. Praktická část obsahuje řešení vybavení, osvětlení a barvy daného interiéru. Ze shromážděných informací do interiéru vychází i následný návrh lavicového prostoru u baru a pracovní pult pro promotéra společnosti O2 u příslušenství.
Strategie digitálního marketingu-kombinace kanálů digitálních médií
Turazová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Diplomová práce "Strategie digitálního marketingu - kombinace kanálů digitálních médií" zkoumá, jakým způsobem tři telekomunikační operátoři, kteří dominují českému trhu - společnosti T-Mobile Czech Republic, O2 Czech Republic a Vodafone Czech Republic - využívají kanály digitálních médií pro svou komunikaci se zákazníky. Konkrétně zjišťuje a popisuje, jaké kanály společnosti do své marketingové komunikace zapojují, jakým způsobem je využívají a proč se je rozhodly do své komunikační strategie integrovat. Dále také zkoumá, jak společnosti tyto digitální kanály propojují a jak se dají vzájemně kombinovat tak, aby vznikla účinná strategie digitálního marketingu. Pomocí případové studie byly zkoumány marketingové aktivity těchto firem. Bylo zjištěno, že každá z firem využívá pro svou marketingovou komunikaci podobný set kanálů digitálních médií, ale pracuje s nimi trochu odlišně. Na základě těchto zjištění byly identifikovány tři konkrétní strategie - Strategie rozmanitého obsahu, Strategie interaktivních kanálů a Strategie standardizovaného obsahu. Každá ze strategií má své výhody a nevýhody, které byly popsány a strategie byly vzájemně porovnány. Provedeným výzkumem bylo zároveň zjištěno, že je vhodnější zabývat se studiem digitálních kanálů jako celku, nikoli jednotlivě, protože jejich funkce...
Oligopolní konkurence na vybraném segmentu trhu
Daněk, Lukáš ; Svoboda, Roman (vedoucí práce) ; Severová, Lucie (oponent)
Trh telekomunikačních služeb je v současném Česku i celosvětově jedním z rozhodujících ale také nejvýnosnějších odvětví globalizovaných ekonomik. Na trhu mobilní komunikace v České republice nyní působí mnoho subjektů, jeho vývoj však určují pouze tři síťoví operátoři a regulátor trhu, Český telekomunikační úřad. Hlavními poskytovateli mobilních telefonních služeb v ČR jsou společnosti TMobile, O2 a Vodafone (94 % trhu v ČR). Méně významné místo na trhu obsazují virtuální operátoři, jejichž tržní síla je však poměrně malá a nedokáží se proto výrazně prosadit v podmínkách oligopolní konkurence na domácím trhu. Uvedené skutečnosti tak odpovídají modelu oligopolního trhu s dominantní formou a konkurenčním okrajem, který je v ČR tvořen dvěma silnějšími firmami a početnou skupinou virtuálních operátorů, kteří však tvoří pouze 6 % trhu. Uvedená (oligopolní) struktura trhu mobilní komunikace trhu v ČR se proto jeví jako dlouhodobě stabilní; v pozici dominantní firmy však může eventuálně dojít časem k vystřídání vedoucí firmy TMobile firmou O2.
Analýza vybraných ukazatelů společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Bitala, Libor ; Doubravský, Karel (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá užitím statistických metod při analýze vybraných ukazatelů společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou část, analýzu současné situace a návrhy řešení. V teoretické části jsou objasněny důležité termíny z oblasti časových řad a regresní analýzy. V analytické části jsou uplatněna teoretická východiska ke zhodnocení aktuálního stavu společnosti a případně stanoveny prognózy do budoucna.
Testování paměti na architektuře SGI/MIPS
Rydlo, Karol ; Jaroš, Jiří (oponent) ; Kašpárek, Tomáš (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce se zabývá zprovozněním a vytvořením vlastních testů paměti na grafických stanicích SGI O2, což sebou přináší seznámení se s architekturou procesorů MIPS a pokouší se najít ideální prostředí pro provádění těchto testů. S tím úzce souvisí hledání vhodného způsobu spouštění a překladu aplikací pro stanice SGI O2, kde se zabývá také využitím křížových kompilátorů.
Podpora kvalitativních požadavků služeb v rádiových přístupových sítích vysokorychlostních variant mobilních sítí
Kuruc, Jiří ; Skořepa, Michal (oponent) ; Novotný, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o vývojových stupních (Releases) sítí třetí generace UMTS. Vy-světluje dílčí vylepšení od Release 99 k Release 5 a Release 6 vedoucí ke zlepšení kvalitativ-ních parametrů především mobilních datových přenosů. V praktické části jsou proměřeny kvalitativní parametry všech sítí třetí generace do-stupných na území České republiky: UMTS, HSDPA, CDMA 1xEV-DO Rev.0 i Rev.A a UMTS-TDD. Měřením byly zjištěny reálně dosažitelné rychlosti přenosu dat k i od uživatele, doba odezvy, kvalita VoIP hovorů spolu s rozptylem doručování paketů a ztrátovostí a schop-nost sítě přenášet videohovory o různých datových tocích. V rámci každé sítě byly zhodnoce-ny i další aspekty, především pokrytí a dostupnost koncových terminálů. Práci doplňuje labo-ratorní úloha zaměřená na praktické srovnání základních parametrů datových přenosů v sítích druhé a třetí generace.
Zhodnocení zavedení neomezených tarifů na český trh
Myšková, Marika ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit proces zavedení neomezených tarifů společností O2 Czech Republic a.s. na český telekomunikační trh. Zaměřila jsem na problematiku jak z pohledu inovátorské společnosti, tak jejích konkurenčních firem. Do perspektivy hodnocení jsem uspořádáním výzkumu spokojenosti zahrnula i zákazníky. V úvodní části práce jsem se zabývala především obecné teorii zavádění inovativních produktů na trh, s čímž souvisí i potřebné podnikové průzkumy, zejména analýzy konkurence a trhu. V praktické části jsem sledovala již samotný proces zavedení, včetně hodnocení výchozí situace na trhu, nastavení cenové politiky či použitých nástrojů komunikace. V závěru jsem porovnávala předchozí očekávání s reálnými dopady.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.