Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 265 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Portálový jeřáb 80 t
Fric, Marek ; Zeizinger, Lukáš (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je konstrukční návrh rámu a výpočet zdvihového ústrojí portálového jeřábu pohybujícího se po kolejích na kontejnerových terminálech. Jedná se tedy o návrh hlavních nosných součástí jeřábu, včetně jejich pevnostní kontroly. Dále práce zahrnuje návrh a provedení funkčních výpočtů pro zdvihové ústrojí jeřábu a také výkresovou dokumentaci.
Portálový jeřáb 40 t
Vrzala, Vojtěch ; Zeizinger, Lukáš (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Cílem téhle bakalářské práce je konstrukční návrh kolejového portálového jeřábu, funkční výpočet zdvihacího ústrojí, pevnostní kontrola nosné konstrukce jeřábu a částečná výkresová dokumentace. Práce obsahuje klasifikaci jeřábu, výpočty zatížení a součinitelů, návrh a pevnostní výpočty konstrukce a výpočet zdvihacího ústrojí.
Pásový dopravník stavebního recyklátu
Kousal, Marek ; Malášek, Jiří (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem pásového dopravníku pro stavební recyklát s dopravním výkonem 43 000 kgh-1, osovou vzdáleností 29 m a výškovým rozdílem 5,8 m. Hlavní oblastí zájmu je konstrukce a funkční design pásových dopravníků, jejichž hlavní části jsou nosná konstrukce, dopravní pás, hnací buben, poháněcí stanice, válečková stolice a napínací zařízení. Práce také zkoumá různé druhy stavebního recyklátu, včetně cihelného, betonového, asfaltového a směsného recyklátu. Součástí práce je funkční výpočet dopravníku, který byl prováděn dle normy ČSN ISO 5048. Závěrečná část se věnuje konstrukčním řešením dopravníku a rešerší výrobců podobných zařízení. Navržený pásový dopravník splňuje všechny zadané parametry s vypočteným dopravním výkonem 99 720 kgh-1. Tato práce poskytuje ucelený přehled o konstrukci a funkci pásových dopravníků pro stavební recyklát. K práci je přiložena výkresová dokumentace, která obsahuje výkres sestavy pásového dopravníku, svarku části rámu a výkres násypky.
Pásový dopravník kamenné drti pro betonovou směs
Jílek, Petr ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit návrh a výpočet konstrukce pásového dopravníku k dopravování kamenné drti pro betonovou směs. Dopravník je dimenzován a navrhován pro výškový rozdíl 3,2 metru, osovou vzdálenost 24 metrů a dopravní výkon 52 000 kg·h-1. Výpočetní část je provedena dle normy ČSN ISO 5048. Dále je v práci zahrnuta volba a návrh základních prvků jako např. napínací zařízení a pohon. V rešeršní části jsou zmíněni různí výrobci pásových dopravníků. Výkresová dokumentace k této práci se nachází v její příloze.
Tenisová hala
Hanáčík, Jan ; Pilgr, Milan (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a posouzením nosné konstrukce tenisové haly obdélníkového půdorysu. Objekt se nachází na území města Brna. Projekt je vypracován ve dvou variantách. První varianta je ocelová konstrukce s příhradovými vazníky. Druhá varianta je dřevěná konstrukce s lepenými lamelovými vazníky. Práce je zpracována dle platných norem ČSN EN.
Pásový dopravník pro hnědé uhlí
Bezděk, Marek ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Podstatou této bakalářské práce je provést funkční výpočet a konstrukční návrh pásového dopravníku pro dopravu hnědého uhlí s dopravním výkonem 135 000 kg·h-1, výškovým rozdílem 10,5m a osovou vzdáleností 50 m. Úvod práce zahrnuje stručný popis jednotlivých komponent pásových dopravníků. Dále práce obsahuje funkční výpočet dle normy ČSN ISO 5048, ze kterého je pak vycházeno při konstrukčním návrhu vlastního dopravníku a jeho rozměrů. K práci je přiložena požadovaná výkresová dokumentace.
Návrh silničního ocelobetonového komorového mostu na obchvatu Bludova
Kuba, Michal ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Obsahem práce je variantní návrh nosné konstrukce komorového silničního mostu na obchvatu města Bludov. Most je navržený jako spřažený ocelobetonový o 5 polích s rozpětím 31,25 m; 40,0 m; 60,0 m; 60,0 m; 40,35 m. Hlavní nosná konstrukce je tvořená ocelovou komorou, uzavřenou železobetonovou deskou mostovky, vyztuženou podélnými a příčnými výztuhami. Nosná konstrukce pro každý dopravní směr je řešená samostatně. Překračovanou překážkou je řeka Morava a železniční trať v 2, respektive 3 poli. Návrhová kategorie převáděné komunikace I/44 je S 21,5/100, komunikace je vedena v směrovém oblouku. Výška ocelové komory je závislá od limitované stavební výšky mostu a je navržená na 2,5 m. Most bude vysouván, betonován na montážních podpěrách. Návrh jednotlivých části konstrukce ocelové komory a betonové desky je převáděn podle platných norem ČSN EN. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S 355 a beton C 35/45.
Statický návrh konstrukce z kombinace oceli a konstrukčního skla
Potůčková, Simona ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh a posouzení nosné konstrukce a opláštění budovy provedené z kombinace oceli a konstrukčního skla obdélníkového půdorysu o rozměrech 7,5x10,5 m a celkové výšky objektu 24,5 m. Objekt je situován na okraji městské zástavby města Ostrava, městská část Ostrava Poruba. Objekt sestává ze sedmi nadzemních pater. Hlavní nosný systém tvoří ocelová konstrukce, která sestává ze šesti sloupů, na ně připojených průvlaků a příčných ztužidel, které zlepšují prostorovou tuhost konstrukce. Objekt byl navržen v souladu s platnými normami a posouzen na MSÚ a MSP.
Sportovní hala
Návarová, Michaela ; Doc.Ing. Bohumil Straka,CSc. (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
V bakalářské práci je vypracován návrh dřevěné nosné konstrukce sportovní haly. Hala je určená pro běžné sporty (házená, malý fotbal, tenis, volejbal, košíková ). Půdorysné rozměry haly jsou 26,5 m x 45 m a proměnná výška. Konstrukce je navržená pro oblast České Budějovice. Nosná část zastřešení je navržena jako trojkloubový rám z lepeného lamelového dřeva s osovou vzdáleností 3 m. Vaznice jsou řešené jako prosté nosníky s osovou vzdáleností 2,5 m a na opláštění jsou použity PUR panely. Kloubové připojení je provedeno ocelovými čepovými spoji.
Nosná ocelová konstrukce prodejny a opravny automobilů
Thomanková, Lucie ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce prodejny a opravny aut s přístavbou. Prodejna má půdorysný rozměr 22 x 30 m a výšku 10 m. Příčná vazba je tvořena obloukovou konstrukcí z Vierendeelových nosníků. Opravna má rozměr 20 x 30 m, výšku 10 m, a je tvořena příhradovými vazníky a plnostěnnými sloupy. Rámová přístavba má rozměr 20 x 10 m a výšku 6,4 m. Obvodové konstrukce jsou tvořeny sendvičovými panely. Štítová stěna a část střešní konstrukce prodejny je prosklená. Klimatická zatížení jsou uvažována pro lokalitu Ostrava.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 265 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.