Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh silničního ocelobetonového komorového mostu na obchvatu Bludova
Kuba, Michal ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Obsahem práce je variantní návrh nosné konstrukce komorového silničního mostu na obchvatu města Bludov. Most je navržený jako spřažený ocelobetonový o 5 polích s rozpětím 31,25 m; 40,0 m; 60,0 m; 60,0 m; 40,35 m. Hlavní nosná konstrukce je tvořená ocelovou komorou, uzavřenou železobetonovou deskou mostovky, vyztuženou podélnými a příčnými výztuhami. Nosná konstrukce pro každý dopravní směr je řešená samostatně. Překračovanou překážkou je řeka Morava a železniční trať v 2, respektive 3 poli. Návrhová kategorie převáděné komunikace I/44 je S 21,5/100, komunikace je vedena v směrovém oblouku. Výška ocelové komory je závislá od limitované stavební výšky mostu a je navržená na 2,5 m. Most bude vysouván, betonován na montážních podpěrách. Návrh jednotlivých části konstrukce ocelové komory a betonové desky je převáděn podle platných norem ČSN EN. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S 355 a beton C 35/45.
Alternativní návrh železničního mostu v km 19,459 tratě Děčín - Oldřichov přes dálnici D8
Bilík, Ondřej ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je alternativní návrh nosné konstrukce jednokolejného ocelového železničního mostu o třech polích. Most se nachází v km 19,459 na trati Děčín - Oldřichov. Překračovanou překážkou je dálnice D8. Rozpětí polí je 28,38m + 41,28m + 28,38m. Hlavní nosnou konstrukci tvoří plnostěnné ocelové nosníky proměnné výšky 2,3m ~ 3,8m, které jsou v osové vzdálenosti 6 metrů a jsou vyztuženy podélnými a příčnými výztuhami. Dolní mostovka, která nese průběžné kolejové lože, je tvořena železobetonovou vanou spřaženou s ocelovými příčníky. Všechny nosné prvky konstrukce jsou vyrobeny z oceli S 355. Při zpracování byly použity zejména normy ČSN EN 1991 – 2 Zatížení konstrukcí – Zatížení mostů dopravou, navrhování a posuzování konstrukce je podle ČSN EN 1993 Navrhování ocelových konstrukcí, ČSN EN 1994 - 2 Navrhování spřažených ocelobetonových konstrukcí – obecná pravidla pro mosty.
Most v obci Návsí přes řeku Olši
Mendroková, Magda ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelového obloukového mostu s mezilehlou ocelobetonovou mostovkou na silnici III. třídy. Tato konstrukce přemosťuje vodní překážku – řeku Olši v obci Návsí. Vzdálenost os uložení na opěrách je 48,5m. Nosnou konstrukci tvoří dvojice oblouků vetknutých do základů. Na oblouky je zavěšena mostovka tvořena betonovou deskou spřaženou s příčníky. Táhla jsou uspořádána tak, aby v podélném pohledu tvořila tvar písmene „V“.
Návrh lávky přes silnici I/11 v Ostravě
Mikhno, Yevgeniy ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Obsahem práce je variantní návrh lávky pro pěší a cyklistickou dopravu přes směrově rozdělenou komunikaci I/11.. Hlavní nosnou konstrukci budou tvořit dva ocelové obloukové nosníky spojené dolní ortotropní mostovkou pomocí tyčových závěsů ve tvaru „V“. Pro posouzení nosné konstrukce byl vytvořen trojrozměrný statický výpočtový model v programu Dlubal RFEM 5.20. Rozpětí lávky je 48,71 m, volná šířka 4 m, výška uprostřed činí 7,5 m. Objekt byl navržen v souladu s platnými normami na mezní stav únosnosti a na mezní stav použitelnosti. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S355.
Návrh silničního spřaženého mostu na obchvatu Bytomi
Uhl, Milan ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce bude návrh spřaženého mostu o čtyřech polích. Diplomant prověří dvě varianty návrhu – konstrukci spojitou a konstrukci o čtyřech prostých polích.
Návrh silničního ocelobetonového mostu v Trenčíně
Doležal, Tomáš ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce byl variantní návrh silničního ocelobetonového mostu v Trenčíně. Mostní nosník je navržen jako spojitý s teoretickými rozpětími 65 m + 106 m + 65 m. Byl uvážen vliv stálého zatížení, klimatického (nerovnoměrná a rovnoměrná změna teploty, vítr), smršťování, sedání a dopravního zatížení dle příslušných Eurokódů. Součástí je technická zpráva, statický výpočet, výkresová dokumentace a výkaz materiálu a nátěrových ploch. Výpočtový model byl vytvořen v programu SCIA Engineer.
Návrh železničního obloukového mostu přes silnici I/33
Uher, Michal ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je alternativní návrh nosné konstrukce jednokolejného ocelového železničního mostu o jednom poli. Most se nachází v km 44,179 na trati Jaroměř - Dvůr Králové. Překračovanou překážkou je silnice I/33. Teoretické rozpětí je 42 m. Hlavní nosná konstrukce je Langerův trám. Je tvořena trámem, obloukem, závěsy, mostovkou vyztuženou podélnými a příčnými výztuhami. Nosné prvky jsou z oceli S355J2+N, S235J2+N, S355NL. Návrh jednotlivých částí je prováděn podle platných norem ČSN EN.
Alternativní návrh ocelové lávky přes Svratku na ulici Bernáčkova
Mikhno, Yevgeniy ; Nečesal, Petr (oponent) ; Franc, David (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je alternativní návrh a posouzení nosné konstrukce stávající ocelové lávky přes Svratku na ulici Bernáčkova v Brně. Hlavní nosnou konstrukci budou tvořit dva ocelové příhradové nosníky spojené dolní ortotropní mostovkou. Pro posouzení nosné konstrukce byl vytvořen trojrozměrný statický výpočtový model v programu Dlubal RFEM 5.13. Rozpětí lávky je 52,5 m, volná šířka 5 m, výška proměnná. Objekt byl navržen v souladu s platnými normami na mezní stav únosnosti a na mezní stav použitelnosti. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S355.
Návrh ocelového železničního mostu s dolní mostovkou přes dálnici D35
Žáček, Libor ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh a posouzení ocelového mostu přes dálnici D35 v úseku Opatovec – Staré Město, na stávajícím železničním traťovém úseku 017 Česká Třebová – Dzbel. Jedná se o jednokolejný most o jednom poli (prostý nosník). Most je navržen jako hlavní nosník ze svařovaného I profilu, vyztužen příhradovou konstrukcí (Prostasův nosník). Mostovka je navržena ortotropní, tvořena mostovkovým plechem, podélnými a příčnými výztuhami. Konstrukce je navržena s oceli S355. Teoretické rozpětí mostu je 37,1 m. celková délka ocelové konstrukce je 38,02 m. Příčná vzdálenost mezi hlavními nosníky je 5,8 m. Volná šířka na mostě je 5,3 m. výška hlavního nosníku uprostřed rozpětí je 5,0 m. Konstrukce je osazena na čtyřech hrncových ložiscích umístěných na opěrách Pro posouzení konstrukce a určení vnitřních sil byl vytvořen model konstrukce v programu Dlubal RFEM 5.31. Hlavní nosníky jsou modelovány jako pruty. Mostovkový plech, příčné výztuhy a podélné výztuhy jsou modelovány jako deskostěnové prvky.
SO 217 Most přes řeku Morávku v km 6.205
Hollý, Tomáš ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce spřaženého ocelobetonového silničního mostu. Jedná se o spojitý nosník o sedmi polích, jejichž rozpětí je 36,0 + 57,0 + 75,0 + 90,0 + 75,0 + 57,0 + 36,0 = 426 metrů. Nosná konstrukce sestává ze svařovaných nosníků průřezu tvaru I, které přecházejí do uzavřeného truhlíkového nosníku. Ve výpočtu jsou zohledněny fáze výstavby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Nečesal, P.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.