Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
NPS Customer Loyalty Analysis and Proposals for its Strengthening
Klvaňa, Martin ; Sieck,, Ellen (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This master thesis is focused on possibilities how to strengthen customer loyalty in the company Atlas Copco Compressor Technique. The theoretical part clarifies terms such as marketing research, questionnaire, customer or loyalty. On a later stage it explains the Net Promoter Score, a customer loyalty metric which is also used to conduct the analysis of current customer satisfaction and loyalty itself. Based on the analysis as well as observations from the company gives the author proposals that should result in more loyal customers.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Killich, Ondřej ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá spokojeností a loajalitou klientů ke společnosti Kooperativa pojišťovna a.s., Vienna Insurance Group a jejímu produktu, investičnímu životnímu pojištění Perspektiva. Teoretická část vysvětlí základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznámí se společností, produktem a provedeným výzkumem. Závěrečná praktická část navrhuje na základě provedeného šetření moderními metodami doporučení změn, které zvýší úroveň spokojenosti zákazníků.
Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Hemzová, Klára ; Čejka, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým auditem spokojenosti zákazníků. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy a definice související s marketingem, marketingovým auditem, marketingovým výzkumem, službami a spokojeností zákazníků. V další části je za pomoci teoretických poznatků proveden marketingový audit, dotazníkové šetření a výpočet NPS a indexu spokojenosti zákazníků. Poslední návrhová část obsahuje diskuzi výsledků a doporučení na změny.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Zajková, Dagmar ; Šálek, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně pro firmu TEWECO GROUP s.r.o., která poskytuje připojení k síti internet v hodonínském okrese. Teoretická část popisuje problematiku marketingového výzkumu. V praktické části je analýza výsledků marketingového průzkumu provedeného na zákaznících firmy TEWECO GROUP s.r.o. Na základě takto získaných informací jsou navržena opatření, jenž by měla zvýšit spokojenost zákazníků a přinést firmě vyšší tržby.
Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Hemzová, Klára ; Čejka, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým auditem spokojenosti zákazníků. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy a definice související s marketingem, marketingovým auditem, marketingovým výzkumem, službami a spokojeností zákazníků. V další části je za pomoci teoretických poznatků proveden marketingový audit, dotazníkové šetření a výpočet NPS a indexu spokojenosti zákazníků. Poslední návrhová část obsahuje diskuzi výsledků a doporučení na změny.
Loajalita zákazníků pražských fitness center
Soukeníková, Karla ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Loajalita zákazníků pražských fitness center Cíl: Cílem práce je analyzovat loajalitu zákazníků Balance Clubu Brumlovka pomocí nastudovaných materiálů a použité literatury. Pokud to bude vyžadovat situace navrhnout také procesy a postupy na její zlepšení. Metody: V práci jsem použila kvantitativní metodu - elektronické dotazování pomocí standardizované metody Net Promoter Score. Dotazník byl rozeslán prostřednictvím emailů současným členům Balance Clubu Brumlovka a na jeho vyplnění měli přibližně dva týdny. Výsledky byly vyhodnoceny pomocí počítačové techniky a zpracovány do přehledných tabulek a grafů. Výsledky: Zjistila jsem, že většina členů Balance Clubu Brumlovka jsou loajální. A více jak čtvrtina z nich jsou členy již od založení - tedy 7 let. Výzkumu se zúčastnilo 492 respondentů. Téměř všichni dotazovaní odpověděli, že by klub doporučili dále, nebo tak již učinili. V jejich rozhodování hraje velikou roli klubová atmosféra, profesionalita zaměstnanců a kvalita služeb. Výsledkem práce je také doporučení a návrhy na udržení loajality jejich členů. Klíčová slova Zákazník, loajalita zákazníka, marketingový výzkum, fitness, Net Promoter Score, index loajality zákazníka
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Killich, Ondřej ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá spokojeností a loajalitou klientů ke společnosti Kooperativa pojišťovna a.s., Vienna Insurance Group a jejímu produktu, investičnímu životnímu pojištění Perspektiva. Teoretická část vysvětlí základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznámí se společností, produktem a provedeným výzkumem. Závěrečná praktická část navrhuje na základě provedeného šetření moderními metodami doporučení změn, které zvýší úroveň spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Zajková, Dagmar ; Šálek, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně pro firmu TEWECO GROUP s.r.o., která poskytuje připojení k síti internet v hodonínském okrese. Teoretická část popisuje problematiku marketingového výzkumu. V praktické části je analýza výsledků marketingového průzkumu provedeného na zákaznících firmy TEWECO GROUP s.r.o. Na základě takto získaných informací jsou navržena opatření, jenž by měla zvýšit spokojenost zákazníků a přinést firmě vyšší tržby.
NPS Customer Loyalty Analysis and Proposals for its Strengthening
Klvaňa, Martin ; Sieck,, Ellen (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This master thesis is focused on possibilities how to strengthen customer loyalty in the company Atlas Copco Compressor Technique. The theoretical part clarifies terms such as marketing research, questionnaire, customer or loyalty. On a later stage it explains the Net Promoter Score, a customer loyalty metric which is also used to conduct the analysis of current customer satisfaction and loyalty itself. Based on the analysis as well as observations from the company gives the author proposals that should result in more loyal customers.
Analysis of loyalty program in drugstores
Mydlová, Michaela ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na věrnostní programy v drogeriích. Cílem bakalářské práce je zkoumání a porovnání věrnostních programů dvou drogerií. Teoretická část je zaměřena na vztah mezi firmou a zákazníkem, který je založen především na vytváření hodnoty pro zákazníka a doprovázen spokojeností a věrností. Druhá a třetí kapitola definuje věrnostní programy a marketingový výzkum. Praktická část obsahuje analýzu a porovnání věrnostních programů drogerie dm a Teta na základě vlastního dotazníkového šetření. Závěr práce patří ověření výzkumných cílů a celkovému shrnutí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.