Název:
Analýza vernostného programu v drogériách
Překlad názvu:
Analysis of loyalty program in drugstores
Autoři:
Mydlová, Michaela ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Bakalárska práca je zameraná na vernostné programy v drogériách. Cieľom bakalárskej práce je skúmanie a porovnanie dvoch vernostných programov drogérií. Teoretická časť je zameraná na vzťah medzi firmou a zákazníkom, založený predovšetkým na vytváraní hodnoty pre zákazníka sprevádzané spokojnosťou a vernosťou. Druhá a tretia kapitola definuje vernostné programy a marketingový výskum. Praktická časť obsahuje analýzu a porovnanie vernostných programov drogérie dm a Teta na základe vlastného dotazníkového šetrenia. Záver práce patrí overeniu výskumných cieľov a celkovému zhrnutiu.Bakalářská práce je zaměřena na věrnostní programy v drogeriích. Cílem bakalářské práce je zkoumání a porovnání věrnostních programů dvou drogerií. Teoretická část je zaměřena na vztah mezi firmou a zákazníkem, který je založen především na vytváření hodnoty pro zákazníka a doprovázen spokojeností a věrností. Druhá a třetí kapitola definuje věrnostní programy a marketingový výzkum. Praktická část obsahuje analýzu a porovnání věrnostních programů drogerie dm a Teta na základě vlastního dotazníkového šetření. Závěr práce patří ověření výzkumných cílů a celkovému shrnutí.The bachelor thesis is focused on loyalty programs in drugstores. The aim of this study is to analyze and compare two loyalty programs in drugstores. The theoretical part focuses on the relationship between company and customer mainly based on creation of customer value accompanied by satisfaction and loyalty. The second and third chapter defines loyalty programs and marketing research. The practical part includes the analysis and comparison of loyalty programs in dm and Teta drugstores which is based on questionnaire survey. The conclusion includes research objectives and overall summary.
Klíčová slova:
loajalita; marketingový výzkum; net promoter score; spokojenost; věrnostní program; loyalty; loyalty program; marketing research; net promoter score; satisfaction
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40529