Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Autoři:
Zajková, Dagmar ; Šálek, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně pro firmu TEWECO GROUP s.r.o., která poskytuje připojení k síti internet v hodonínském okrese. Teoretická část popisuje problematiku marketingového výzkumu. V praktické části je analýza výsledků marketingového průzkumu provedeného na zákaznících firmy TEWECO GROUP s.r.o. Na základě takto získaných informací jsou navržena opatření, jenž by měla zvýšit spokojenost zákazníků a přinést firmě vyšší tržby.
The thesis focuses on customer satisfaction analysis of the company TEWECO GROUP s.r.o., which provides Internet connectivity in the district of Hodonin, and proposals to increase it. The theoretical part describes the problematics of marketing research. The practical part analyzes the results of marketing research of customers of TEWECO GROUP s.r.o. Based on this information, measures are proposed, which should increase customer satisfaction and bring higher revenue to the company.
Klíčová slova:
analýza; dotazník; internetové připojení; marketingový průzkum; Net Promoter score; propagace; provider; reklama; TEWECO GROUP s.r.o.; advertising; analysis; internet access; marketing research; Net Promoter score; promotion; provider; questionnaire; TEWECO GROUP s.r.o.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12674